Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluavatko mustaan pukeutuvat piilottaa itsensä?

Vierailija
03.11.2022 |

Vai mikä mahtaa olla syynä

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteen ja samaan väriin koko ajan pukeutuminen viestii ettei esteettiset asiat kiinnosta hirveästi tai haluaa mennä helpoimman kautta. Itse en juuri jaksa edes noteerata sellaisia joillakuilla on pelkkiä mustia vaatteita. 

Niin, tai ei osata yhdistellä värejä.

Vierailija
42/71 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta väri sopii hyvin hautajaisiin. On surun väri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteen ja samaan väriin koko ajan pukeutuminen viestii ettei esteettiset asiat kiinnosta hirveästi tai haluaa mennä helpoimman kautta. Itse en juuri jaksa edes noteerata sellaisia joillakuilla on pelkkiä mustia vaatteita. 

Olen itse taidealalla töissä ja taideihmiset, eli juurikin estetiikan kanssa työskentelevät käyttävät paljon perusvärejä eli mustaa, valkoista ja joku myös beessiä. Syynä se, että elämä ja taide on värikästä, itse ei tarvitse olla.

Vierailija
44/71 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut on sellaisia väripalloja, jotka tykkää huovutetuista korviksista. Jotkut vetää päälle ihonväriset pitkät kalsarit housuina. Joku taas tykkää pinkistä ja joku oranssista. Näille kaikille sanon hyi hel v etti ja ei kiitos. Musta vaate minimalistinen ja huomiota herättämätön vaate, tykkään. 

Eli itse olet heti kuitenkin leimaamassa näitä värikkäämmin pukeutuvia?

Vierailija
45/71 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siellä sen voisi pitääkin.

Vierailija
46/71 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja toisaalla valkoinen on surun ja hautajaisten väri.

Vierailija
47/71 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. kun rippikoululeirillä kysyttiin että mikä on sun suosikkiväri niin enpä muista että yksikään olisi vastannut että musta.

Vierailija
48/71 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta vaatteissa...

On arvokkain väri

On tyylikkäin

On voimakkain.

Sekä myös

On eniten rock ja metal.

Musta on vakavin ja uskottavin myös, ei bimbo tai kevytkenkäinen kuten useat kirkkaat ja räikeät värit on.

Eli paras väri vaatteissa.

Ja aika muodissa. Aina.

Vierailija
49/71 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin toistuvaa trollaamista niitä kohtaan jotka tykkää muusta kuin mustasta...

mitä tällä foorumilla näkee muutenkin melkein päivittäin.

Vierailija
50/71 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut on sellaisia väripalloja, jotka tykkää huovutetuista korviksista. Jotkut vetää päälle ihonväriset pitkät kalsarit housuina. Joku taas tykkää pinkistä ja joku oranssista. Näille kaikille sanon hyi hel v etti ja ei kiitos. Musta vaate minimalistinen ja huomiota herättämätön vaate, tykkään. 

Eli itse olet heti kuitenkin leimaamassa näitä värikkäämmin pukeutuvia?

Huomionhakuisesti pukeutuvat ne ihmiset, kellä ei ole mitään sisältöä.

Vierailija
51/71 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkatakki kirjoitti:

Musta vaatteissa...

On arvokkain väri

On tyylikkäin

On voimakkain.

Sekä myös

On eniten rock ja metal.

Musta on vakavin ja uskottavin myös, ei bimbo tai kevytkenkäinen kuten useat kirkkaat ja räikeät värit on.

Eli paras väri vaatteissa.

Ja aika muodissa. Aina.

Oliko tossa jo tarpeeksi stereotypioita ja kliseitä(?)

Vierailija
52/71 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä nyt vain tykkään mustasta väristä. Muun värisissä vaatteissa alkaa ahdistaan.

-gootti-

Mäkin olen eräänlainen semi-gootti :) Oma tyyli ei ole kuitenkaan pelkkää mustaa tai muita goottivärejä, vaan sellainen 'denim goth' , sekoitus indietä täydennettynä goottiasusteilla/ tarvikkeilla.

Vierailija
53/71 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamasta häviää välittömästi se vähäinenkin väri, kun pukeudun mustaan. Siksi en mustia yläosia käytäkään. Erittäin harvalle suomalaiselle musta väri (kasvoja vasten) sopii. Ja tämä on kaiken lisäksi ristiriidassa sen kanssa, että useat mustiin pukeutuvat suomalaiset masentuvat syksyn pimeydestä ja nauttivat kesän valosta :)

Vierailija
54/71 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisesti en pidä mustasta, koska yhdistän värin suremiseen. Tummissa vaatteissa kulkevia ihmisiä on myös vaikeampi erottaa autoillessa varsinkin jos heillä ei ole heijastimia.

Vierailija
55/71 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin on joillakin yksiulotteista jos mustat pukimet on ainoot mitä naftaliinista löytyy.

Vierailija
56/71 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hip hip heijaa kaikki mustatrollin pillin mukaan riviin nyt, muuta ei pidä käyttää.

Vierailija
57/71 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on aina tyylikäs juhlava väri, mikä näyttää niin hyvältä kuin musta hyvästä kankaasta oleva juhla-asu. Enempi luulen että löysiin rätteihin pukeutuvat peittelevät itseään, usein ihan turhaan, erilaiset muodot on upeita kun annetaan niiden tulla esiin.

Kaikilla kun ei ole tälläistä typerää mallikroppaa, usein kadehdin muodokkaita kanssasisaria ja harmittelen kun selvästi osaa nauttia muodoistaan.

Vierailija
58/71 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hip hip heijaa kaikki mustatrollin pillin mukaan riviin nyt, muuta ei pidä käyttää.

Juu, eikös täällä ole useasti kerrottu että olet pelle jos pukeudut värikkäisiin vaatteisiin.

Vierailija
59/71 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen näin. Ei tarvitse aamuisin miettiä, mitä pukee päälle, kun kaikki sopii yhteen.

Vierailija
60/71 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se juuri ja sitten ne ovat mielikuvitksettomia ja epävarmoja mörköjä.

Kun sata suomalaista kaupassa on mustissa, niin se yksi, joka ei ole, on porukan ainoa rohkea oman tiensä kulkija.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän