Autoilija, kai äänestät PS eduskuntavaaleissa?
Käytännössä kaikki muut puolueet haluaa olla ilmastopolitiikan mallioppilaita ja nostaa bensan hinnan yli 3 euron ensi hallituskaudella, PS autoilijan ainoa toivo.
Korjataan vielä pari valhetta:
-edellisessä hallituksessa oli Soinin Siniset, ei nykypersut, sitä paitsi nykyhallitus teki 8/2020 vuosituhannen suurimman korotuksen bensaveroon joka jo 57% bensan hinnasta
-PS ei voi tietenkään yksin päättää kaikesta hallituksessa, mutta voi saada tekemällä kompromisseja autoilun veronkorotukset perutuksi tai pienennetyksi
-Kokoomuksen puoluekokouksessa jo ilmoittivat että Keskusta ja PS mieluisimmat hallituskumppanit, eli hyvät mahikset päästä hallitukseen
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Eduskunnassa käydyt keskustelut löytyy litteroituna eduskunnan sivuilta jos haluaa muistin virkistämiseksi muistella miten "ne siniset" nosti polttoaine veroa. Kovasti moni nykyinen PS poliitikko kannatti heppi tanassa polttoaineveron nostoa.
Odotan sitä päivää milloin persut alkaa hehkuttaa kuinka mmuuttja myönteinen puolue he ovat saadakseen ääniä.
Vierailija kirjoitti:
Olen tummaihoinen autoilija. Miksi äänestäisin puoluetta joka ei halua hyvää minulle koska olen tummaihoinen?
Jos olet ihan normaalisti käyttäytyvä ja veroja maksava, niin ei perussuomalaiset halua sinulle mitään pahaa.
Ihmeellistä edes väittää jotain tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tummaihoinen autoilija. Miksi äänestäisin puoluetta joka ei halua hyvää minulle koska olen tummaihoinen?
Puolueen 3 v.pj. on tummaihoisen kanssa seurusteleva homo joka ottaa pataan naiselta. Ei kovin rasisteselta puolueelta vaikuta tai sitten äänestäjät on vähän tyhmiä.
persut ei rasistinen puolue?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet ihan normaalisti käyttäytyvä ja veroja maksava, niin ei perussuomalaiset halua sinulle mitään pahaa.
Paljos nasseja oli persujen puolueessa?
Ilmasto päästöjen kannalta lentoliikenteen lopettaminen on tärkein tehtävä. Autoilijat voitte jättää rauhaan.
Esim. Yhden Phuketin lennon päästöillä perhe autoilee yli 10 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä noita yleisessä tiedossa ole ollut yhtäkään.
Ja miten olisikaan voinut olla.
Vierailija kirjoitti:
-edellisessä hallituksessa oli Soinin Siniset, ei nykypersut
Kyllä siellä oli mukana persut. Kaikki muut puolueet joutuvat kantamaan ex-edustajiensa aiheuttamia taakkoja ja mainehaittoja, kyllä se sama koskee persujakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suojelupoliisi arvioi vuoden 2017 lopussa, että liikkeessä oli Suomessa noin 80–85 jäsentä.[25] Vuoden 2016 lopussa liikkeellä arvioitiin olevan lisäksi pari sataa niin sanottua tukijäsentä.[26] Liikkeen jäsenet saivat koulutuksen taistelulajeihin ja toimintaan kaduilla. Liike kannusti jäseniä kantamaan aseita mukanaan julkisilla paikoilla. [3]
Järjestön verkkosivuston tietomurron seurauksena lokakuussa 2011 vuoti julkisuuteen joukko sen jäsenhakemuksia.[27] Joukossa oli perussuomalaisten kansanedustaja Juho Eerolan avustajan Ulla Pyysalon hakemus.[28]
Vierailija kirjoitti:
Persut pistää OPECin ruotuun!!!
Että OPECin takia 3e/l? Katso vähän muualle Eurooppaan, sielläkin selvitään 1,5-1,7e litrahinnalla. Kyllä ne syyt löytyy ihan Suomen valtiosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaiset Nuoret julkaisi toukokuussa 2019 Twitter-viestin, jossa kehotettiin äänestämään europarlamenttivaaleissa perussuomalaisia, ”jotta Suomen tulevaisuus ei näyttäisi tältä”. Twitter-viestin kuvassa oli kuvakaappaus Euroopan parlamentin Facebook-mainoksesta, jossa esiintyi tum-
maihoinen perhe tanskankielisellä "Valitse tulevaisuutesi" -sloganilla. Viestistä aiheutuneen kohun vuoksi opetus- ja kulttuuriministeriön johto kertoi harkitsevansa järjestön valtionavustuksen kohtaloa.[115][116]
Yhdenvertaisuusvaltuutetun Kirsi Pimiän mukaan Perussuomalaiset Nuoret ovat kommenteillaan rikkoneet tum ma iho isten suomalaisten ihmisarvoa ja mahdollisesti jopa rikkoneet et ni seen alkuperään perustuvan syrjinnän kieltoa. Hänen mukaan jo kannanotto itsessään, erityisesti yhdessä siihen liitettyjen kommenttien kanssa, loi todennäköisesti tu m. m. aihoisia henkilöitä kohtaan vihamielisen, halventavan ja nöyryyttävän ilmapiirin. Pimiän mukaan ainakin osan Perussuomalaisten Nuorten johtavassa asemassa toimivien henkilöiden kantana on, että päivityksellä on tarkoitus levittää valkoisen väestön asemaa korostavaa et no. nat. iona. istista sanomaa.[117]
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en halua sinulle hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Erkki lähetti Jussi Halla-aholle kysymyksen, milloin tämä ”siivoaa puolueesta na..."
https://www.is.fi/politiikka/art-2000007735380.html
Jussi ei kiistänyt että heitä puolueessa on vaan UHRIUTUI!😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaiset Nuoret julkaisi toukokuussa 2019 Twitter-viestin, jossa kehotettiin äänestämään europarlamenttivaaleissa perussuomalaisia, ”jotta Suomen tulevaisuus ei näyttäisi tältä”. Twitter-viestin kuvassa oli kuvakaappaus Euroopan parlamentin Facebook-mainoksesta, jossa esiintyi tum-
maihoinen perhe tanskankielisellä "Valitse tulevaisuutesi" -sloganilla. Viestistä aiheutuneen kohun vuoksi opetus- ja kulttuuriministeriön johto kertoi harkitsevansa järjestön valtionavustuksen kohtaloa.[115][116]
Yhdenvertaisuusvaltuutetun Kirsi Pimiän mukaan Perussuomalaiset Nuoret ovat kommenteillaan rikkoneet tum ma iho isten suomalaisten ihmisarvoa ja mahdollisesti jopa rikkoneet et ni seen alkuperään perustuvan syrjinnän kieltoa. Hänen mukaan jo kannanotto itsessään, erityisesti yhdessä siihen liitettyjen kommenttien kanssa, loi todennäköisesti tu m. m. aihoisia henkilöitä kohtaan vihamielisen, halventavan ja nöyryyttävän ilmapiirin. Pimiän mukaan ainakin osan Perussuomalaisten Nuorten johtavassa asemassa toimivien henkilöiden kantana on, että päivityksellä on tarkoitus levittää valkoisen väestön asemaa korostavaa et no. nat. iona. istista sanomaa.[117]
Muistakaamme myös persnuorten viimeisen älynväläys, Venäjän liput Helsingin keskustassa.
Olen sähköautoilija. Tunnun olevan persutrollien ykköskohteita tämän takia, joten siinä yksi syy lisää äänestää mitä tahansa muuta puoluetta.
Mistä rahat sitten otetaan jos polttoaineveron tulo tippuu?
Vierailija kirjoitti:
Mistä rahat sitten otetaan jos polttoaineveron tulo tippuu?
Taikaseinästä!
Vierailija kirjoitti:
Olen sähköautoilija. Tunnun olevan persutrollien ykköskohteita tämän takia, joten siinä yksi syy lisää äänestää mitä tahansa muuta puoluetta.
Jahka yksinkertaisemman aineksen äänet on saatu typerillä vastakkain asetteluilla, ei persupuoluetta kiinnosta yhtään sinun sähköautoilusi. Viimeksi piti poistaa autovero ja laittaa rajat kiinni. No kuinkas sitten kävikään, ei ne sitten ollutkaan kovin tärkeitä juttuja
Vierailija kirjoitti:
Halla Ahosta pääministeri
kunhan ei presidentiksi yritä, kun pitäisi olla armeijan käynyt mies
Puolueen 3 v.pj. on tummaihoisen kanssa seurusteleva homo joka ottaa pataan naiselta. Ei kovin rasisteselta puolueelta vaikuta tai sitten äänestäjät on vähän tyhmiä.