Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Autoilija, kai äänestät PS eduskuntavaaleissa?

Vierailija
03.11.2022 |

Käytännössä kaikki muut puolueet haluaa olla ilmastopolitiikan mallioppilaita ja nostaa bensan hinnan yli 3 euron ensi hallituskaudella, PS autoilijan ainoa toivo.

Korjataan vielä pari valhetta:
-edellisessä hallituksessa oli Soinin Siniset, ei nykypersut, sitä paitsi nykyhallitus teki 8/2020 vuosituhannen suurimman korotuksen bensaveroon joka jo 57% bensan hinnasta
-PS ei voi tietenkään yksin päättää kaikesta hallituksessa, mutta voi saada tekemällä kompromisseja autoilun veronkorotukset perutuksi tai pienennetyksi
-Kokoomuksen puoluekokouksessa jo ilmoittivat että Keskusta ja PS mieluisimmat hallituskumppanit, eli hyvät mahikset päästä hallitukseen

Kommentit (100)

Vierailija
81/100 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tästä taloudesta tulee kaksikin ääntä PS.

Olisi hirveää olla naimisissa tyhmän kanssa.

Vierailija
82/100 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tummaihoinen autoilija. Miksi äänestäisin puoluetta joka ei halua hyvää minulle koska olen tummaihoinen?

Jos olet ihan normaalisti käyttäytyvä ja veroja maksava, niin ei perussuomalaiset halua sinulle mitään pahaa.

Ihmeellistä edes väittää jotain tuollaista.

Paljos nasseja oli persujen puolueessa?

Eipä noita yleisessä tiedossa ole ollut yhtäkään.

Ja miten olisikaan voinut olla.

Perussuomalaiset Nuoret julkaisi toukokuussa 2019 Twitter-viestin, jossa kehotettiin äänestämään europarlamenttivaaleissa perussuomalaisia, ”jotta Suomen tulevaisuus ei näyttäisi tältä”. Twitter-viestin kuvassa oli kuvakaappaus Euroopan parlamentin Facebook-mainoksesta, jossa esiintyi tum-

maihoinen perhe tanskankielisellä "Valitse tulevaisuutesi" -sloganilla. Viestistä aiheutuneen kohun vuoksi opetus- ja kulttuuriministeriön johto kertoi harkitsevansa järjestön valtionavustuksen kohtaloa.[115][116]

Yhdenvertaisuusvaltuutetun Kirsi Pimiän mukaan Perussuomalaiset Nuoret ovat kommenteillaan rikkoneet tum ma iho isten suomalaisten ihmisarvoa ja mahdollisesti jopa rikkoneet et ni seen alkuperään perustuvan syrjinnän kieltoa. Hänen mukaan jo kannanotto itsessään, erityisesti yhdessä siihen liitettyjen kommenttien kanssa, loi todennäköisesti tu m. m. aihoisia henkilöitä kohtaan vihamielisen, halventavan ja nöyryyttävän ilmapiirin. Pimiän mukaan ainakin osan Perussuomalaisten Nuorten johtavassa asemassa toimivien henkilöiden kantana on, että päivityksellä on tarkoitus levittää valkoisen väestön asemaa korostavaa et  no. nat. iona. istista sanomaa.[117]

Toihan on nyt aivan totaalista paskaa, näkeehän sen sokea Erkkikin.

Siis siinä mielessä, että jos joku tahallisesti väärinymmärtää mainoksen, niin eipä siitä kannattaisi paljoa huudella.

PS nuoriso oli kyllä oikeassa, että nykyisellä hallituspohjalla Suomi on todella pahasti Ruotsin tiellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/100 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tästä taloudesta tulee kaksikin ääntä PS.

Olisi hirveää olla naimisissa tyhmän kanssa.

Totta, senpä takia PS.

Vierailija
84/100 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tummaihoinen autoilija. Miksi äänestäisin puoluetta joka ei halua hyvää minulle koska olen tummaihoinen?

Siut pitäisi pistää uuniin.

Vierailija
85/100 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet ihan normaalisti käyttäytyvä ja veroja maksava, niin ei perussuomalaiset halua sinulle mitään pahaa.

Perussuomalaiset Nuoret julkaisi toukokuussa 2019 Twitter-viestin, jossa kehotettiin äänestämään europarlamenttivaaleissa perussuomalaisia, ”jotta Suomen tulevaisuus ei näyttäisi tältä”. Twitter-viestin kuvassa oli kuvakaappaus Euroopan parlamentin Facebook-mainoksesta, jossa esiintyi tum-

maihoinen perhe tanskankielisellä "Valitse tulevaisuutesi" -sloganilla. Viestistä aiheutuneen kohun vuoksi opetus- ja kulttuuriministeriön johto kertoi harkitsevansa järjestön valtionavustuksen kohtaloa.[115][116]

Yhdenvertaisuusvaltuutetun Kirsi Pimiän mukaan Perussuomalaiset Nuoret ovat kommenteillaan rikkoneet tum ma iho isten suomalaisten ihmisarvoa ja mahdollisesti jopa rikkoneet et ni seen alkuperään perustuvan syrjinnän kieltoa. Hänen mukaan jo kannanotto itsessään, erityisesti yhdessä siihen liitettyjen kommenttien kanssa, loi todennäköisesti tu m. m. aihoisia henkilöitä kohtaan vihamielisen, halventavan ja nöyryyttävän ilmapiirin. Pimiän mukaan ainakin osan Perussuomalaisten Nuorten johtavassa asemassa toimivien henkilöiden kantana on, että päivityksellä on tarkoitus levittää valkoisen väestön asemaa korostavaa et  no. nat. iona. istista sanomaa.[117]

Muistakaamme myös persnuorten viimeisen älynväläys, Venäjän liput Helsingin keskustassa.

#huutonaurua, voi tätä vasemmiston tahallista väärinymmärtämistä. 

Vierailija
86/100 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmaston lämpeneminen lisää massiivisesti pakolaisuutta. Näin ollen persujen pitäisi ajaa polkupyörällä ja olla luonnonsuojelijoita. Hehän eivät halua, että tänne pohjoiseen muuttaa erivärisiä ihmisiä.

Itse en miellä itseäni ensisijaisesti autoilijaksi, vaikka sitä työni vuoksi tarvitsen. Tärkeämpää on puhdas luonto. Enkä usko, että yksi öykkäripuolue voi vaikuttaa bensan hintaan.

Ilmasto ei ole peruste t-paikkaan. Hämmentävää, että joku edes luulee sellaista.

Kaikki kielletytsanat eivät ole t-paikanhakijoita. Hämmentävää, että joku edes luulee sellaista.

Vierailija
87/100 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä rahat sitten otetaan jos polttoaineveron tulo tippuu?

Niistä turhista yritystuista?

Vierailija
88/100 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi meitä kutsutaa na tsi pel leik si, en ymmärrä?

Vierailija
89/100 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On täysin varmaa, että en äänestä perussuomalaisia seuraavissa, enkä missään muussakaan vaalissa. Riikka on ihan mukavan näköinen rouva äijäpuolueen johdossa, mutta siltikään en äänestä.

Mitä mieltä Riikan viimeisimmästä tempauksesta saunaillassa?

Ja mikäköhän se oli? Ei nyt muistu mitään tempausta mieleen.

Vierailija
90/100 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja koska yksi on tämmönen huutelija niin kaikki muutkin on?

Kyllä noita pellejä löytyy ihan joka puolueen takaa.

Vierailija
91/100 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja kun yksi on rikollinen kaikki on . . . vai miten tämä nyt meni.

Vierailija
92/100 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun puhutaan Perussuomalaisista en voi olla ajattelematta sitä Kärsämäellä sikalaan tunkeutunutta miestä, joka pyrki yhtymään sikaan. Huonostihan siinäkin kävi!

Sulle on varattu lippu junaan ja leirille!

Vierailija
93/100 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Joskus se on niin että 99% pilaa 1% maineen ja toisaalta taas toisinpäin.

Vierailija
94/100 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän persuista ole 99% rikollisia, mitä ihme kommaripaskaa levität täällä?

Vierailija
95/100 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri värisille eri maat,ongelma ratkaistu

Vierailija
96/100 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän persuista ole 99% rikollisia, mitä ihme kommaripaskaa levität täällä?

Vain 87,67 %

Vierailija
97/100 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On täysin varmaa, että en äänestä perussuomalaisia seuraavissa, enkä missään muussakaan vaalissa. Riikka on ihan mukavan näköinen rouva äijäpuolueen johdossa, mutta siltikään en äänestä.

Oli kuulemma saunaillassa jytkytelly liekkipieruja ylälauteella. Huhuhen mukaan peltokangas toiminut tulenantajana.

Vierailija
98/100 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tää palstapersujen eduskuntavaaliöyhötys nyt jo alkaa???

Vierailija
99/100 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli kuulemma saunaillassa jytkytelly liekkipieruja ylälauteella. Huhuhen mukaan peltokangas toiminut tulenantajana.

Pakko myöntää että kuulostaa melko mauttomalta. Ehkä joltain keskenkasvuisikta klopeilta voisi odottaa jotain tuommoista!

Vierailija
100/100 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa joku vajakkien Perussuomalaiset. Politiikka on täyttä sontaa ja Perussuomalaiset on pahimman laatuista ripulisontaa.