Autoilija, kai äänestät PS eduskuntavaaleissa?
Käytännössä kaikki muut puolueet haluaa olla ilmastopolitiikan mallioppilaita ja nostaa bensan hinnan yli 3 euron ensi hallituskaudella, PS autoilijan ainoa toivo.
Korjataan vielä pari valhetta:
-edellisessä hallituksessa oli Soinin Siniset, ei nykypersut, sitä paitsi nykyhallitus teki 8/2020 vuosituhannen suurimman korotuksen bensaveroon joka jo 57% bensan hinnasta
-PS ei voi tietenkään yksin päättää kaikesta hallituksessa, mutta voi saada tekemällä kompromisseja autoilun veronkorotukset perutuksi tai pienennetyksi
-Kokoomuksen puoluekokouksessa jo ilmoittivat että Keskusta ja PS mieluisimmat hallituskumppanit, eli hyvät mahikset päästä hallitukseen
Kommentit (100)
En aio äänestää mitään puoluetta. Äänestän Aku Ankkaa kuten joka kerta.
Demokratia ei toimi, koska myös idiøøtit saa äänestää.
Vierailija kirjoitti:
Olen tummaihoinen autoilija. Miksi äänestäisin puoluetta joka ei halua hyvää minulle koska olen tummaihoinen?
Jos elätät itse itsesi etkä käy sossun luukulla, niin Perussuomalaisilla ei ole mitään sinua vastaan. Sen sijaan jos olet hait ta maa han muut taja aka Kela Goldin asiakas, niin sellaisia ei tänne tarvita.
Vierailija kirjoitti:
En tule koskaan äänestämään perussuomalaisia. Ennemmin kuolen.
Ei olisi suuri menetys kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Ilmasto päästöjen kannalta lentoliikenteen lopettaminen on tärkein tehtävä. Autoilijat voitte jättää rauhaan.
Esim. Yhden Phuketin lennon päästöillä perhe autoilee yli 10 vuotta.
Persuthan siellä pääasiassa ravaa alaikäisiä jyystämässä.
Vierailija kirjoitti:
Demokratiassa idiootit saavat äänestää. Diktatuurissa he saavat hallita.
Edesmennyt Bertrand Russell olisi kyllä ehkä syönyt sanansa jos olisi todistanut esimerkiksi Trumpin nousua valtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tummaihoinen autoilija. Miksi äänestäisin puoluetta joka ei halua hyvää minulle koska olen tummaihoinen?
Jos elätät itse itsesi etkä käy sossun luukulla, niin Perussuomalaisilla ei ole mitään sinua vastaan. Sen sijaan jos olet hait ta maa han muut taja aka Kela Goldin asiakas, niin sellaisia ei tänne tarvita.
Tai jos sulla on iso kikkeli ja sebu haluaa sitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmasto päästöjen kannalta lentoliikenteen lopettaminen on tärkein tehtävä. Autoilijat voitte jättää rauhaan.
Esim. Yhden Phuketin lennon päästöillä perhe autoilee yli 10 vuotta.Persuthan siellä pääasiassa ravaa alaikäisiä jyystämässä.
Kukaanhan ei jyystä kaltaistasi eltaantanutta mälliviemäriä edes tuhannen päreissä, siksi olet noin kärttyisä jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demokratiassa idiootit saavat äänestää. Diktatuurissa he saavat hallita.
Edesmennyt Bertrand Russell olisi kyllä ehkä syönyt sanansa jos olisi todistanut esimerkiksi Trumpin nousua valtaan.
Demokratia voisi toimia, jos ääni pitäisi ansaita sivistämällä itseään.
Kansanäänestys olisi paras ratkaisu jos se toteutettaisiin siten, että äänen antaaksesi sinun tulisi kuunnella tunti puolesta ja tunti vastaan argumentteja.
Nyt äänestetään tunteilla ja politiikot vetoaa tunteisiin, siitä ei seuraa mitään hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Aina kun puhutaan Perussuomalaisista en voi olla ajattelematta sitä Kärsämäellä sikalaan tunkeutunutta miestä, joka pyrki yhtymään sikaan. Huonostihan siinäkin kävi!
Perussuomalaiset on ainoa puolue joka on pitänyt esillä eläimiin sekaantumista eduskunnassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. Yhden Phuketin lennon päästöillä perhe autoilee yli 10 vuotta.Persuthan siellä pääasiassa ravaa alaikäisiä jyystämässä.
Jos joku käy alaikäisiä jyystämässä, niin niitä ovat muun muassa Ahmed, Abdullah ja Mohammad. Eli vihervassareiden unelmamiehet.
Samassa ketjussa toinen persutrolli todistelee, kuinka eivät ole yhtään rasisteja eikä ole mitään mm. tummaihoisia vastaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina kun puhutaan Perussuomalaisista en voi olla ajattelematta sitä Kärsämäellä sikalaan tunkeutunutta miestä, joka pyrki yhtymään sikaan. Huonostihan siinäkin kävi!
Perussuomalaiset on ainoa puolue joka on pitänyt esillä eläimiin sekaantumista eduskunnassa!
Oinonen varsinkin fantasioi hauvelin kanssa avioitumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä täysin totta.
Aion antaa ääneni jollekin pienelle puolueelle.
Lähinnä protestin vuoksi.
Todellisuudessa kaikki tuon sirkuksen pellet pitäisi saada ulos ja uudet sisään, mutta se ei onnistu kun ihmiset äänestää mielikuvia.
On täysin varmaa, että en äänestä perussuomalaisia seuraavissa, enkä missään muussakaan vaalissa. Riikka on ihan mukavan näköinen rouva äijäpuolueen johdossa, mutta siltikään en äänestä.
Vierailija kirjoitti:
On täysin varmaa, että en äänestä perussuomalaisia seuraavissa, enkä missään muussakaan vaalissa. Riikka on ihan mukavan näköinen rouva äijäpuolueen johdossa, mutta siltikään en äänestä.
Mitä mieltä Riikan viimeisimmästä tempauksesta saunaillassa?
Ilmaston lämpeneminen lisää massiivisesti pakolaisuutta. Näin ollen persujen pitäisi ajaa polkupyörällä ja olla luonnonsuojelijoita. Hehän eivät halua, että tänne pohjoiseen muuttaa erivärisiä ihmisiä.
Itse en miellä itseäni ensisijaisesti autoilijaksi, vaikka sitä työni vuoksi tarvitsen. Tärkeämpää on puhdas luonto. Enkä usko, että yksi öykkäripuolue voi vaikuttaa bensan hintaan.
Vierailija kirjoitti:
Ilmaston lämpeneminen lisää massiivisesti pakolaisuutta. Näin ollen persujen pitäisi ajaa polkupyörällä ja olla luonnonsuojelijoita. Hehän eivät halua, että tänne pohjoiseen muuttaa erivärisiä ihmisiä.
Itse en miellä itseäni ensisijaisesti autoilijaksi, vaikka sitä työni vuoksi tarvitsen. Tärkeämpää on puhdas luonto. Enkä usko, että yksi öykkäripuolue voi vaikuttaa bensan hintaan.
Ilmasto ei ole peruste t-paikkaan. Hämmentävää, että joku edes luulee sellaista.
Kunhan ei taas ovisilmästä näy Arabialaisen näköisiä miehiä :D