Jaksaisitteko matkustaa linja-autossa 12h?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
No olen itse asiassa menossa saariston rengastielle, lähtö on aamukuudelta ja paluu joskus iltakasin jälkeen
Istutko koko matkan siis bussissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olen itse asiassa menossa saariston rengastielle, lähtö on aamukuudelta ja paluu joskus iltakasin jälkeen
Pari pysähdystä matkan varrella kuten varmaan tuossa Rollo-Kamppi reissussakin
Jaksaisin. Menen pidemmänkin matkan autolla ihan vaan tankki,pissa ja yksi ruokatauko. Kaksi noin 10min taukoa ja yksi ruokatauko siis, menee nyt sen verran kun abcltä saa ruuan pöytään, syönti ja menoksi. Bussissa voi sentään vähän suoristua välillä,autossa ei. Mut matka jo tuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari pysähdystä matkan varrella kuten varmaan tuossa Rollo-Kamppi reissussakin
Flixbussin mukaan pysähtyy Lahti-Jyväskylä-Oulu-Kemi, mutta pysähdykset on vaan 5min per paikka? :O Eli aika tukkaputkella mennään.
On sitä lentokoneessakin tullut istuttua 12 tuntia. Veikkaan, että bussi on mukavampi.
En. Nukahdan ja rötkötän pekkirivien välissä keskikäytävällä pitkin pituutta. No ei vaan.
Vierailija kirjoitti:
En. Nukahdan ja rötkötän pekkirivien välissä keskikäytävällä pitkin pituutta. No ei vaan.
Tarjoiluvaunu jyrää sun yli
no en voi, kun mun tukka voi mennä sekaisin tai kynsi katketa tai persaus puutua tai sitt mä voin ahdistua...valivali
Kysymys nro 2.: onko parempi matkustaa päivällä klo 7-18 vai yöllä klo 20-19. Mulla ei ole kovin kummoiset unenlahjat.
Vierailija kirjoitti:
On sitä lentokoneessakin tullut istuttua 12 tuntia. Veikkaan, että bussi on mukavampi.
Lentokone menee tasaisemmin
Pitäähän sen kuskin sen verran sitä ajaakin.
Vierailija kirjoitti:
Pitäähän sen kuskin sen verran sitä ajaakin.
Flixeissä taitaa olla kaksi kuskia. Ja onhan se myös ammatinvalintakysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lentokone menee tasaisemmin
Turbulenssi?
No onhan noissa istuttu junnuna kun pelattiin valtakunnan sarjoja. Oulusta on pitkä matka etelään ja lähin vastustaja oli Jyväskylässä.
Kerran olen myös ollut kyydissä Haaparanta - Tukholma. Onneksi oli yö niin pystyi nukkumaan edes osan matkasta.
Olen matkustanut ulkomailla, mainio tapa nähdä, miten maisemat muuttuvat maan halki. Suomessa voisi käydä tylsäksi.