Oletko kysynyt mieheltäsi kuka on hänen ihanne naisensa?
Esim. joku julkkis tms. Sinua ei lasketa. Mä kysyin mieheltäni ja hän vastasi että Shakira.
Kommentit (41)
Ei ole tarvinnut kysyä. Tiesin hänen naistyyppinsä ja tapailuvaiheessa.
Typerä vastaus typerään kysymykseen, koska miehesi tuskin tuntee Shakiraa.
Vierailija kirjoitti:
Typerä vastaus typerään kysymykseen, koska miehesi tuskin tuntee Shakiraa.
Ei ole kyse siitä että tarvitsee tuntea, vaan siitä kuka nainen viehättää ulkoisesti olkoonsa vaikka naapurin Pirkko.
Nelli Matula. Hän seuraa myös Instassa
Ei helvata. Miehenä en tohon miinaan astu.
On itse tuonut esiin, että tuntee vetoa just semmoisiin naisiin, kuin mä olen. En tiedä sitten, saisiko oikein kaiveltua hänestä jotakin tiettyä ihmistä, johon itseäni verratessa huomaisin omassa itsessäni parantamisen varaa. Sitten voisin projisoida ja eskaloituen repiä kaikki menneisyyden haavani auki ja itkeäkin vähän ja maalailla uhkakuvia siitä, että mieheni varmaan pettää minua kohta.
Tai sitten voin vaan olla tyytyväinen, että löydettiin toisemme ja ihastuimme ja rakastuimme, ja jatkaa mukavia autistisia askareitamme yhdessä.
Ei, en ole kysynyt. Parisuhteessa saa olla jotain omaakin.
En. Jos se en ole minä niin mies on i d i o o t t i. Ap, sulla ei ole eikä tule olemaan ketään. Opettele nyt sentään edes äidinkielesi, ettet ole PISA-romahduksen syy ja tyyppiesimerkki.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä sillä tiedolla tekisin?
Katsoisit peiliin vaikka.
Vierailija kirjoitti:
En. Jos se en ole minä niin mies on i d i o o t t i. Ap, sulla ei ole eikä tule olemaan ketään. Opettele nyt sentään edes äidinkielesi, ettet ole PISA-romahduksen syy ja tyyppiesimerkki.
Syä vittua muumi
Vierailija kirjoitti:
Ei helvata. Miehenä en tohon miinaan astu.
Miinanpolkija c paperilla olet kuitenkin. Plösö iso maha mulqqu
Vierailija kirjoitti:
Ei, en ole kysynyt. Parisuhteessa saa olla jotain omaakin.
Persereikäsi ei ole vain sinulle! Muista se!
Hän tykkää pidemmistä naisista, se on tullut joskus esiin vuosia sitten. Itse olen 169cm. Eli ilmeisesti minusta pidemmistä. Mutta en tiedä kuka nainen olisi hänen ihannenaisensa? Veikkaan että joku Megan Fox tms. tai esim. joku urheilullinen nainen esim. vapaaottelupiireistä tms.
Vierailija kirjoitti:
Nelli Matula. Hän seuraa myös Instassa
Onko muualta suomeen tullut, kun on Matula?
Suora lainaus Friendseistä: No way, I'm gonna answer that.
Mulla on vähän taipumusta mustasukkaisuuteen ja epävarmuuteen, niin taitaa olla parempi, etten kysele moisia. Alkaisin vain vertaamaan itseäni sitten johonkin julkkiskaunottareen ja miettisin, että tuollainen pitäisi olla, että olisi hyvä. En halua ampua itseäni jalkaan. Ja mitäs jos sanoisi jonkun, joka olisi ihan erilainen kuin minä.
Jenni Vartiainen. Olen vähän samannäköinen itsekin.