Miten jollekin voi olla nykypäivänä ongelma ettei mies maksanut treffeillä?
Jos mies käy useilla treffeillä niin se tekee aikamoisen loven rahapussiin.
Ja mistä sitä tietää että panostus kannattaa?
Ekoilla treffeillä kukin maksakoot omat safkansa.
Kommentit (1374)
Eihän se ongelma tietenkään ole. Päinvastoin helppo todeta että ei tartte toisille treffeille vaivautua.
Pahimmat naiset tuo vielä kaverinsa mukaan "turvan" takia ja vaativat maksamaan myös heidän laskut.
Vierailija kirjoitti:
"Jos panostus ei toimi".
Älä käy treffeillä. Se on TÄYSIN TURHAA kun toinen osapuoli olet sinä.Nainen ja ihminen yleensäkään ei ole mikään panoautomaatti, josta saa kahvikupin hinnalla seksipalvelua.
Väitän että nainen panostaa AINA enemmän kuin mies: henkensä ja terveytensä.
Etkä sinä oikeasti edes käy. Elät metaelämää, jossa lueskelet somessa muiden elämästä ja treffikokemuksista.
Miten kahvittelu vaarantaa hengen ja terveyden?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne yhtään naista joka olettaisi miehen maksavan treffeillä. Millaisissa piireissä niitä pyörii?
Moni mies kyllä tuntee.
Totta puhuen en usko. Luulen että nämä maksamista odottavista naisista vinkujat eivät treffeillä ole koskaan käynytkään.
Kai ilmiannoit jo aloituksen koska faktat eivät miellytä sinua?
Miksi ilmiantaisin? Aihe on kiinnostava. Haluaisin tavata edes yhden naisen joka odottaa miehen maksavan treffeillä. Odottaako hän muutenkin muiden hoitavan raha-asiansa vai millainen tyyppi on kyseessä?
P.S. Sinun mussutuksesi ei ole faktaa, se kannattaa muistaa.
Mulla on palkka 1890e kuntosalityöntekijänä.
Tarjoan joskus (kahvin/lounaan), jos huomaan, että panostus kannattaa ja nainen on helmi, sekä oikeasti kiinnostava. Tarkkailen naista ja naisen eleitä ennen sitä. Onoo kiinnostusta ja vastavuoroisuutta ym.
Jos kyseeessä selkeästi sarjadeittailija tai pinnallinen nainen, joka olettaa että mies maksaa niin usein en. Kohteliaasti totetan, onko ok jos maksamme erikseeen.
t. M34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletan että mies tarjoaa, mutta kieltäydyn ja maksan itse kuitenkin. Kyseessä on käytöstavat ja kertoo myös luonteesta. Pihiä ja ahnetta miestä en huoli.
Mutta eikös nainen ole pihi ja ahne jos ei maksa omaa sarkaansa?
Nykypäivänä naiset on koulutettuja ja hyväpalkkaisia niin mihin niitä miehen rahoja tarvitaan?
Ei itse asiassa mihinkään kuten ei niitä treffejäkään. Jätetään väliin, säästyy aikaa ja vaivaa. Siemeniä saa pankista jos haluaa.
Se alkaa treffeistä ja päätyy siihen että kohta huomaat makselevasi asuntolainan ja jonkun typerän tila-auton tai perhefarmarin lyhennyksiä joilla toteutetaan naisen omaa pesänrakennus- ja perheagendaa.
Vierailija kirjoitti:
Kävely ja noutokahvit. Ei tule kalliiksi, tarjosi kumpi tahansa. Mun mielestä nuo kalliimmat ravintolasyömiset tulee kuvaan vasta kun seurustellaan.
Ekoilla treffeillä vain kahvittelu, ei tosiaankaan mitään ravintolaillallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne yhtään naista joka olettaisi miehen maksavan treffeillä. Millaisissa piireissä niitä pyörii?
Moni mies kyllä tuntee.
Totta puhuen en usko. Luulen että nämä maksamista odottavista naisista vinkujat eivät treffeillä ole koskaan käynytkään.
Miksi ilmiantaisin? Aihe on kiinnostava. Haluaisin tavata edes yhden naisen joka odottaa miehen maksavan treffeillä. Odottaako hän muutenkin muiden hoitavan raha-asiansa vai millainen tyyppi on kyseessä?
Täällä, mitä haluat kysyä. Olen ollut vuosia parisuhteessa ja mies tarjosi ensitreffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni mies kyllä tuntee.
Näin viisikymppisenä naisena voin kertoa, että kyllä se minun nuoruudessani oli enemmänkin sääntö kuin poikkeus, että mies maksoi treffeillä. Se oli ihan itsestään selvää siihen aikaan, eikä sitä kukaan kyseenalaistanut. En minäkään. Nykyaika on sitten erilaista näköjään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletan että mies tarjoaa, mutta kieltäydyn ja maksan itse kuitenkin. Kyseessä on käytöstavat ja kertoo myös luonteesta. Pihiä ja ahnetta miestä en huoli.
Nykypäivänä naiset on koulutettuja ja hyväpalkkaisia niin mihin niitä miehen rahoja tarvitaan?
Maksaa toki, mutta kuvio on, että miehen pitää ensin tarjoutua maksamaan. Siitä erottaa herrasmiehen ja ahneen porsaan. Ahne porsas on ahne kaikilla muillakin elämän osa-alueilla.
Itse taas ajattelen, että nainen on pihi ja porsas jos ei tee elettäkään yhteisen asian takia. Varsinkin jos nainen itse ehdottanut treffejä/paikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni mies kyllä tuntee.
Näin viisikymppisenä naisena voin kertoa, että kyllä se minun nuoruudessani oli enemmänkin sääntö kuin poikkeus, että mies maksoi treffeillä. Se oli ihan itsestään selvää siihen aikaan, eikä sitä kukaan kyseenalaistanut. En minäkään. Nykyaika on sitten erilaista näköjään.
Sinun aikasi oli jo, mene pois.
Käyttäjä10879 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksaa toki, mutta kuvio on, että miehen pitää ensin tarjoutua maksamaan. Siitä erottaa herrasmiehen ja ahneen porsaan. Ahne porsas on ahne kaikilla muillakin elämän osa-alueilla.
Itse taas ajattelen, että nainen on pihi ja porsas jos ei tee elettäkään yhteisen asian takia. Varsinkin jos nainen itse ehdottanut treffejä/paikkaa.
Outo logiikka, ei ihme että joudut juoksemaan vuodesta toiseen treffeillä. Loppua ei ilmeisestikään ole näkyvissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni mies kyllä tuntee.
No eihän ne voi treffeille mennä, kun ne paska jäykkänä pelkää, että joutuvat jonkun pullakahvin naiselle tarjoamaan. Parempi pysyä kotona.
Koska on hyvien tapojen mukaista vähintäänkin tarjoutua maksamaan lasku. Oikeaoppinen ensitreffilaskukeskustelu menee näin:
"Minä sitten tarjoan tämän illan."
"Ei ei, kyllä minä ehdottomasti haluan tarjota, oli todella mukavaa."
"Mitäs jos puolittaisimme laskun?"
Mä en käy treffeillä. Osaan juoda leivoskahvit kuohuviineineen yksinkin tai mimmiseurassa. En minä ole sinulta sukuelintä ruinaamassa, "mies".
Itse ainakin tiedän naisen joka käy treffeillä lähinnä ruoan vuoksi. Miehen pitää tarjota.
Ei ihme että on sinkku. Hirveät vaatimukset mutta omat käytöstavat hukassa.
Miten naiset ovatkin noin ruoan perään?
Vierailija kirjoitti:
Näin viisikymppisenä naisena voin kertoa
Näillä sanoilla kun aloittaa kommenttinsa niin voi olla sataprosenttisen varma että KETÄÄN ei kiinnosta.
Käyttäjä10879 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla aika teoreettinen skenaario, että nainen sulle olis treffejä ehdottamassa.