Miten jollekin voi olla nykypäivänä ongelma ettei mies maksanut treffeillä?
Jos mies käy useilla treffeillä niin se tekee aikamoisen loven rahapussiin.
Ja mistä sitä tietää että panostus kannattaa?
Ekoilla treffeillä kukin maksakoot omat safkansa.
Kommentit (1374)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naisille tasa-arvo kelpaa vaikka itse sitä vaatii
Autistiralli: "Naiset sitä, naiset tätä, naiset aina, naiset ei koskaan" repeat over and over. Hieno tapa torpata kerta toisensa jälkeen yritykset keskusteluun.
Jos vaaditaan modernia tasa-arvoa niin ei oikein istu mitenkään päin että samaan aikaan vaaditaan perinteisiä sukupuoli rooleja
Tämä voi tulla yllätyksenä mutta tasa-arvo ei ole läheskään toteutunut Suomessa. Tai missään muualla. Yleensä siitä kärsivät naiset. Joskus sattuu niinkin että siitä kärsivät miehet.
Ei toteudukkaan kun suomessa tasa-arvo tarkoittaa että naisten näkökulmasta pitää poistaa kaikki haitat mutta miesten haittoihin ei tarvitse puuttua ollenkaan kun naiset ei niitä haittoja halua mitkä koskee pelkästään miehiä eikä miesten tasa-arvo ongelmista tarvitse edes välittää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täähän on nyt aivan tasan tarkkaan miehen laadusta kiinni. Itse en deittaillut persaukisia ammattikoululaisia kun olin sinkku, vaan pudotin heidät suoraan "ei jatkoon" listalle.
Koulutetut, älykkäät herrasmiehet tarjoutuvat aina tarjoamaan. Sellaiset miehet pääsevät naimisiin, saavat kauniita lapsia ja kauniin vaimon, joka rakastaa ja hellii.Tässä taas nähdään naisten todellinen luonne. Propsit rehellisyydestä, useimmat naiset signaloivat jotain ihan muuta vaikka käyttäytyvät noin ja ajattelevat miehiä pelkkinä hyödykkeinä. Mutta auta armias jos mies näkee naisen pelkkänä objektina, silloin on helvetti irti.
Miksi sinä onnittelet naista rehellisyydestä kun saat yhden itsellesi mieluisen kommentin? Naiset eivät koskaan tee niin. Miksi sinä teet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet nyt on sen verran herkkähipiäisiä, että heille ei kelpaa nainen, joka on määrätietoinen ja laittaa hommat hoitumaan. Nainen avaa miehelle oven, auttaa takin pois päältä, tarjoaa miehelle tuolin istumista varten, pyytää tarjoilijan paikalle, tilaa kummallekin ja lopuksi pyytää tarjoilijan paikalle ja maksaa koko laskun. Miehiä alkaa pelottaa, että nainen on yhtä määrätietoinen myös parisuhteessa vaikka siitä ei ole kyse.
Miehet ovat oppineet että satuolentoja ei ole olemassakaan
Olen kokeillut tuon tapaista töissä työkaverimiehiin eikä he ole olleet oikein ihastuksissaan. Lähinnä vastaanotto on ollut nolostelevaa tai minulle on sanottu napakasti, että häivy siitä. Naurattaa, kun muistelen niitä tilanteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autistiralli: "Naiset sitä, naiset tätä, naiset aina, naiset ei koskaan" repeat over and over. Hieno tapa torpata kerta toisensa jälkeen yritykset keskusteluun.
Jos vaaditaan modernia tasa-arvoa niin ei oikein istu mitenkään päin että samaan aikaan vaaditaan perinteisiä sukupuoli rooleja
Tämä voi tulla yllätyksenä mutta tasa-arvo ei ole läheskään toteutunut Suomessa. Tai missään muualla. Yleensä siitä kärsivät naiset. Joskus sattuu niinkin että siitä kärsivät miehet.
Ei toteudukkaan kun suomessa tasa-arvo tarkoittaa että naisten näkökulmasta pitää poistaa kaikki haitat mutta miesten haittoihin ei tarvitse puuttua ollenkaan kun naiset ei niitä haittoja halua mitkä koskee pelkästään miehiä eikä miesten tasa-arvo ongelmista tarvitse edes välittää
Sinä et välitä naisten ongelmista. Miksi kukaan piittaisi sinun ongelmistasi. Et ole ikinä tehnyt mitään kenenkään hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun seuraavan kerran menet kauppaan tai minne tahansa, jossa ovi täytyy avata itse, niin jääpä siihen oven eteen seisomaan ja odota, että joku nainen avaa sinulle oven. Jospa se vähän helpottaa oloasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoititko suomessa? Miten joku naisten kokema epätasa-arvo vertautuu esim asepalvelukseen?
Asepalvelus on kaikkein pienin tasa-arvon ongelma. Siitä ei kannata edes mainita. Se on listalla viimeinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen deittaushistoria vaikuttaa eniten siihen haluaako mies maksaa naisen laskua vai ei. Ei ole kyse siitä, että mies olisi pihi tai köyhä. Jos mies on aiemmin kymmeniä kertoja käynyt treffeillä ja joka kerta treffit ovat jääneet yhteen kertaan vaikka on maksanut naisenkin laskut, tulee mies varovaiseksi ja lopettaa naisen laskujen maksamisen, koska ei halua tulla enää taloudellisesti hyväksikäytetysti. Jos mies taas pyytää naisia innokkaasti treffeille ja maksaa innokkaasti naisen laskut, kyseessä on todennäköisesti onnistunut sarjadeittailija, joka on saanut naisen sänkyyn lähes jokaisella ensitreffeillä. Silloin miehen kannattaa maksaa naisenkin laskut.
Ok. Eli jos mies ei tarjoudu maksamaan, on todennäköistä, että hänestä paljastuu jokin merkittävä turnoff, koska hän on jo tavannut lukuisia naisia mutta ei ole kelvannut kenellekään. Hyvä tietää.
Todennäköisesti silloin miehen pärstä on vain keskitasoa eli kun tavismies treffailee vaativia naisia, noin voi käydä.
Ja tavismies valitsee vain niitä vaativia naisia, koska?
Suurin osa sinkkunaisista tykkää käydä vain treffeillä ilman aikomustakaan siitä eteenpäin ellei tule vastaan aivan huippumies. Mikä sen mukavampaa on naiselle kuin käydä keskustelemassa miehen kanssa treffeillä ja mies tarjoaa? On paljon harvinaisempaa, että nainen on tositarkoituksella liikkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet nyt on sen verran herkkähipiäisiä, että heille ei kelpaa nainen, joka on määrätietoinen ja laittaa hommat hoitumaan. Nainen avaa miehelle oven, auttaa takin pois päältä, tarjoaa miehelle tuolin istumista varten, pyytää tarjoilijan paikalle, tilaa kummallekin ja lopuksi pyytää tarjoilijan paikalle ja maksaa koko laskun. Miehiä alkaa pelottaa, että nainen on yhtä määrätietoinen myös parisuhteessa vaikka siitä ei ole kyse.
Selvennykseksi. Määrätietoinen nainen on äärimmäisen seksikäs. Hän kykenee perustelemaan kantansa faktoilla, ei vääristelemällä, olettamalla, keksimällä. Määrätietoinen ei räksytä oman egonsa takaa siksi että olisi oikeassa. Kun väität jotain todeksi, sun pitäs kyetä perustelemaan. Miksi väität ettei määrätietoinen nainen kelpaa jos tämä osaa käyttäytyä asiallisesti ja keskustella hyvien tapojen mukaisesti?
Vierailija kirjoitti:
Se alkaa treffeistä ja päätyy siihen että kohta huomaat makselevasi asuntolainan ja jonkun typerän tila-auton tai perhefarmarin lyhennyksiä joilla toteutetaan naisen omaa pesänrakennus- ja perheagendaa.
Minun miehelläni oli voimakas perheagenda, kun tapasimme. Hän nimenomaan etsi vaimoa, joka rakentaisi pesää ja hoitaisi lapsia kotona, kun hän tienaa ja elättää perheen. Tietysti hän siis maksaa ja maksoi treffeilläkin. Voisin hyvin mennä töihin, mutta tällöin mieheni joutuisi osallistumaan huomattavasti nykyistä enemmän lasten hoitoon ja tätä hän ei missään tapauksessa halua. Hän ei esimerkiksi koskaan joudu jäämään työpäivänä kotiin hoitamaan sairasta lasta.
Maksan aina itse omat ruokani ja juomani. En halua jäädä velkaa kenellekään enkä halua, että mies odottaa jotain vastineeksi.
"Mies pyytää naista lähtemään kahvilaan. Nainen sanoo, että en suostu, mennään ilmaiseen taidenäyttelyyn/joulumarkkinoille liikuntahalliin/lainaamaan kirjoja kirjastosta/kadunkulmaan seisoskelemaan/mattopyykille/ostamaan mummille kauppaostokset. Mahtaako miestä kiinnostaa?"
Riippuu miehestä. Kävin seurusteluaikana oman mieheni kanssa juuri tuollaisilla treffeillä ja miltei 30 yhteisen vuoden jälkeen käymme edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä perinteisten sukupuoliroolien mukaista on, että kutsuja valmistautuu myös tarjoamaan, jos kutsuu maksulliseen paikkaan? Eikös tuo kuulosta enemmänkin juuri siltä modernilta tasa-arvolta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et välitä naisten ongelmista. Miksi kukaan piittaisi sinun ongelmistasi. Et ole ikinä tehnyt mitään kenenkään hyväksi.
Älä puutu asioihin äläkä esitä vaitteitä asioista mistä et yhtään mitään tiedä. Et tiedä minusta yhtään mitään
Vierailija kirjoitti:
Käyn treffeillä aina hienoissa ravintoloissa ja kun tulee laskun maksun aika huomaan unohtaneeni lompakon kotiin. Naisen reaktio tilanteessa ratkaisee tuleeko toisia treffejä.
Jos nainen on ollut se, joka kutsuu sinut sinne hienoon ravintolaan, hommahan on ihan kunnossa. Jos itse olet ollut se, joka kutsuu ja valitsee paikan, olet käytöstavaton moukka.
En halua pihiä miestä. Tykkään, kun mies tarjoaa treffeillä. Muutenkin on turvallinen olo, jos mies tienaa hyvin. Pystyy paremmin panostamaan mukavaan ja toimivaan lapsiperhe-elämään, kun lapsia on varaa kuskata eri harrastuksissa ja päästään käymään matkoilla muuallakin kuin Suomen huvipuistoissa. Kuten Minttu Räikkönenkin joskus sanoi: jokainen valitsee sellaisen lompakon jolla haluaa elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvennykseksi. Määrätietoinen nainen on äärimmäisen seksikäs. Hän kykenee perustelemaan kantansa faktoilla, ei vääristelemällä, olettamalla, keksimällä. Määrätietoinen ei räksytä oman egonsa takaa siksi että olisi oikeassa. Kun väität jotain todeksi, sun pitäs kyetä perustelemaan. Miksi väität ettei määrätietoinen nainen kelpaa jos tämä osaa käyttäytyä asiallisesti ja keskustella hyvien tapojen mukaisesti?
Minä olen määrätietoinen ja pidän arvossa käytöstapoja. Jos näen, että mies, ihan kuka tahansa, näyttää tarvitsevan apua, niin tottakai menen tarjoamaan apuani. Vastaanotto ei aina ole hyvä, kun tarjoudun kantamaan miehen tavaroita tai avaan oven. Pari kertaa on käynyt niinkin, että mies ei suostu menemään ovesta, jota pidän auki. Jos olisin pyytänyt heitä lähtemään kahville ja sanonut, että minä tarjoan, niin tuskin olisivat lähteneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä puutu asioihin äläkä esitä vaitteitä asioista mistä et yhtään mitään tiedä. Et tiedä minusta yhtään mitään
Puutun ihan mihin huvittaa. Et ole tehnyt mitään kenenkään hyväksi ja silti sinusta pitäisi välittää. Naurettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä perinteisten sukupuoliroolien mukaista on, että kutsuja valmistautuu myös tarjoamaan, jos kutsuu maksulliseen paikkaan? Eikös tuo kuulosta enemmänkin juuri siltä modernilta tasa-arvolta?
Se että nainen olettaa miehen maksavan vaikka itse pyytäisi miestä. Ja tällä tarkoitan sitä että nainen sanoo "haluan että minut viedään tuonne tai tuonne" silloin mies ei ole se pyytäjä vaan nainen
Oon aina mielelläni maksanut itse. En oo koskaan kuullut, että jollekin olisi ongelma, että mies ei maksa kaikkiea.
N31
Tarkoititko suomessa? Miten joku naisten kokema epätasa-arvo vertautuu esim asepalvelukseen?