Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen lääke Lyrica on

Vierailija
31.10.2022 |

Määrättiin tänään kipuun. Vähän olen netistä lukenut eikä näyttänyt hyvältä. Onko täällä joku käyttänyt ja onko auttanut? Entä mitä sivuoireita teille on tullut?

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole epilepsialääke? Kokeilin ahdistukseen ja aloin heti lihoa kovasti. Kallistakin on.

Eri henkilöille sopii eri lääkkeet.

Kyllä, epilepsiaan kehitetty, käytetään myös hermokipuun ja yleensä viimeisenä vaihtoehtona ahdistuneisuuteen.

Itse asiassa johdannainen (tai tarkemmin esiaste) epilepsialääke Gabapentinistä. Gabapentinin teho oli epilepsialääkkeenä huono mutta sen huomattiin auttavan hyvin hermokipuihin ja kroonisiin kipuihin.

Vierailija
22/72 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa suosia jotain luonnollista. Esim. Cbd öljy voi toimia erittäim hyvin. Ei yhtään sivuvaikutuksia ja turvallista sekä tutkitusti rauhottaa ja toimii myös kipulääkkeenä. Lyrica on narkkareille ja haitat ylittää hyödyt mikä tekee siitä turhan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain selän välilevyvaivaan, kun en ummetuksen vuoksi pystynyt käyttämään Panacodia. Lyrica väsytti, vei muistia, huimasi ja sai näkökyvyn sumenemaan, aluksi. Noin 3 viikon jälkeen haittaoireet helpottivat. Olen kuullut, että joillakin Lyrica on nostanut maksa-arvoja. Tärkeintä oli, että se auttoi selkäsärkyyn. Ei ollut erityisen vaikea päästä eroon.

Vierailija
24/72 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa suosia jotain luonnollista. Esim. Cbd öljy voi toimia erittäim hyvin. Ei yhtään sivuvaikutuksia ja turvallista sekä tutkitusti rauhottaa ja toimii myös kipulääkkeenä. Lyrica on narkkareille ja haitat ylittää hyödyt mikä tekee siitä turhan.

👍

Vierailija
25/72 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja mulla auttaa Lyrica hyvin myös selkäkipuun. Iän myötä kun on tullut kaikenmaailman kremppoja. Eikä nämä lääkkeet mitään mörköjä ole kun vaan käyttää ohjeen mukaan. Ne jotka Lyricaakin haukkuvat, ovat vaan pettyneitä kun se ei ns. viihdekäyttöön sovi. t. se jolla on Lyrica ahdistuneisuuteen

Vierailija
26/72 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Suosi luonnollista naturellia naturellia.

Vierailija
27/72 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee miten itse näet parhaaksi. 👍😇

Follow your heart.

Vierailija
28/72 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies käyttää pregabaliinia hermosärkyyn. Hänelle se auttaa oikein hyvin eikä mitään haittoja ole ollut, vaikka on jo useamman vuoden sitä syönyt. Itse yritin käyttää gabapentiniä hermokipuun enkä meinannut pystyssä pysyä. Kärsin kivuista, kun en uskalla pregabaliinia kokeilla.

Vierailija
29/72 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole epilepsialääke? Kokeilin ahdistukseen ja aloin heti lihoa kovasti. Kallistakin on.

Eri henkilöille sopii eri lääkkeet.

Kyllä, epilepsiaan kehitetty, käytetään myös hermokipuun ja yleensä viimeisenä vaihtoehtona ahdistuneisuuteen.

Itse asiassa johdannainen (tai tarkemmin esiaste) epilepsialääke Gabapentinistä. Gabapentinin teho oli epilepsialääkkeenä huono mutta sen huomattiin auttavan hyvin hermokipuihin ja kroonisiin kipuihin.

Niinpä muuten olikin. Gabapentiinistä mulla onkin erikoinen kokemus, se on tähän mennessä ollut ainoa lääke/asia mikä on aikaansaanut itselläni allergisen reaktion.

A: Onko allergioita?

B: Juu, gabapentiini 😝

Vierailija
30/72 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava kuulla myös positiivisia kokemuksia lääkkeestä. Se on kovaan hermokipuun määrätty ja ehkäpä nyt uskallan sitä kokeilla.

Kiitos vastauksista.

Vierailija
31/72 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ahdistuneisuuteen. On sopinut hyvin ja olen käyttänyt vuosia. heitehuimaus voi olla sivuoireena mutta kun pienensin annosta, niin ei ole huimannut enää.

YHYY AHISTAA NIIN PALJON KOKO AJAN YHYY😩

Vierailija
32/72 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini sairastui alzheimeriin tuota pari vuotta käytettyään.

Vierailija
33/72 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukava kuulla myös positiivisia kokemuksia lääkkeestä. Se on kovaan hermokipuun määrätty ja ehkäpä nyt uskallan sitä kokeilla.

Kiitos vastauksista.

Tsemppiä sinne.

Vierailija
34/72 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ahdistuneisuuteen. On sopinut hyvin ja olen käyttänyt vuosia. heitehuimaus voi olla sivuoireena mutta kun pienensin annosta, niin ei ole huimannut enää.

YHYY AHISTAA NIIN PALJON KOKO AJAN YHYY😩

Suosittelen menemään lääkäriin. Kyllä se siitä. Voimia.

Vierailija
35/72 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂😂 mikään ihmekkään. Ei kannata pitkällä tikullakaan koskea noihin tabuihin jos terveenä haluaa pysyä ihan oikeasti. En täällä nyt yhtään ole taputtelemassa selkään vaan sanomassa faktan suoraan päin naamaa ja miten se asia on.

Vierailija
36/72 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neurologiseen kipuun, johon peruskipulääkkeet eivät auta.

Söin muutaman kuukauden, kun oli kasvohermohalvaus ja sietämättömät hermokivut.

Lihoin varmaan 20kg, oli paljon lääkkeen sivuoireita ja muistaakseni kuuluu kolmiolääkkeisiin.

Vierailija
37/72 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee mitä haluat. Im out

Vierailija
38/72 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä. Neuropaattiseen kipuun öljyä?

Ei hyvää päivää.

Juuri tuo lääke on niitä harvoja, joka edes hiukan helpottaa neuropaattista kipua, kun hypit tuskasta seinille.

Vierailija
39/72 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂😂 mikään ihmekkään. Ei kannata pitkällä tikullakaan koskea noihin tabuihin jos terveenä haluaa pysyä ihan oikeasti. En täällä nyt yhtään ole taputtelemassa selkään vaan sanomassa faktan suoraan päin naamaa ja miten se asia on.

Se on sun mielipide. Ihmisillä voi katsos olla erilaisia kokemuksia jostain lääkkeestä. Mikä sopii hyvin yhdelle, ei välttämättä toiselle sovi ollenkaan. Ymmärrätkö? 

Vierailija
40/72 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen syönyt Gabrionia, joka on samankaltainen lääke, jo vuosia selän hermokipuun. En ole saanut mitään sivuoireita ja pystyn myös aina lopettamaan sen käytön, kun selkä on parempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä