Millainen lääke Lyrica on
Määrättiin tänään kipuun. Vähän olen netistä lukenut eikä näyttänyt hyvältä. Onko täällä joku käyttänyt ja onko auttanut? Entä mitä sivuoireita teille on tullut?
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa suosia jotain luonnollista. Esim. Cbd öljy voi toimia erittäim hyvin. Ei yhtään sivuvaikutuksia ja turvallista sekä tutkitusti rauhottaa ja toimii myös kipulääkkeenä. Lyrica on narkkareille ja haitat ylittää hyödyt mikä tekee siitä turhan.
Höpö höpö. Ei öljyt auta koviin kipuihin. Kas kun ei enkelipölyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitini sairastui alzheimeriin tuota pari vuotta käytettyään.
😂😂 mikään ihmekkään. Ei kannata pitkällä tikullakaan koskea noihin tabuihin jos terveenä haluaa pysyä ihan oikeasti. En täällä nyt yhtään ole taputtelemassa selkään vaan sanomassa faktan suoraan päin naamaa ja miten se asia on.
Se on sun mielipide. Ihmisillä voi katsos olla erilaisia kokemuksia jostain lääkkeestä. Mikä sopii hyvin yhdelle, ei välttämättä toiselle sovi ollenkaan. Ymmärrätkö?
Rehellisesti sanottuna tuo sonta ei sovi kenellekkään. Jos haluaa varhais eläkkeelle niin näillä lääkkeillö sinne kyllä pääsee parissa vuodessa varmasti. Ja en nyt mitenkää edes yritä isontaa tätä asiaa vaan näin se vaan menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ahdistuneisuuteen. On sopinut hyvin ja olen käyttänyt vuosia. heitehuimaus voi olla sivuoireena mutta kun pienensin annosta, niin ei ole huimannut enää.
YHYY AHISTAA NIIN PALJON KOKO AJAN YHYY😩
Vois olla sullekin paikallaan syödä jotain tuohon ahdistukseesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitini sairastui alzheimeriin tuota pari vuotta käytettyään.
😂😂 mikään ihmekkään. Ei kannata pitkällä tikullakaan koskea noihin tabuihin jos terveenä haluaa pysyä ihan oikeasti. En täällä nyt yhtään ole taputtelemassa selkään vaan sanomassa faktan suoraan päin naamaa ja miten se asia on.
Se on sun mielipide. Ihmisillä voi katsos olla erilaisia kokemuksia jostain lääkkeestä. Mikä sopii hyvin yhdelle, ei välttämättä toiselle sovi ollenkaan. Ymmärrätkö?
Rehellisesti sanottuna tuo sonta ei sovi kenellekkään. Jos haluaa varhais eläkkeelle niin näillä lääkkeillö sinne kyllä pääsee parissa vuodessa varmasti. Ja en nyt mitenkää edes yritä isontaa tätä asiaa vaan näin se vaan menee.
Vai niin. No, se on sinun kokemuksesi.
Teidät pitäisi käytännössä kaikki laittaa Auroran suljetulle osastolle.
Vierailija kirjoitti:
Neurologiseen kipuun, johon peruskipulääkkeet eivät auta.
Söin muutaman kuukauden, kun oli kasvohermohalvaus ja sietämättömät hermokivut.
Lihoin varmaan 20kg, oli paljon lääkkeen sivuoireita ja muistaakseni kuuluu kolmiolääkkeisiin.
Yksi sivuoireista voi olla lihoaminen tai laihtuminen. Mä olen laihtunut. Se on yksilöllistä mitä oireita tulee. Eli ei kannata sen lihoamisen pelossa vältellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies käyttää pregabaliinia hermosärkyyn. Hänelle se auttaa oikein hyvin eikä mitään haittoja ole ollut, vaikka on jo useamman vuoden sitä syönyt. Itse yritin käyttää gabapentiniä hermokipuun enkä meinannut pystyssä pysyä. Kärsin kivuista, kun en uskalla pregabaliinia kokeilla.
Oliko vanhempanne sisaruksia vai miks molemmat kärsitte jostainvitun hermokivuista🤦🏻
Menehän pissis nyt jo nukkumaan siitä, huomenna sulla on taas koulupäivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies käyttää pregabaliinia hermosärkyyn. Hänelle se auttaa oikein hyvin eikä mitään haittoja ole ollut, vaikka on jo useamman vuoden sitä syönyt. Itse yritin käyttää gabapentiniä hermokipuun enkä meinannut pystyssä pysyä. Kärsin kivuista, kun en uskalla pregabaliinia kokeilla.
Oliko vanhempanne sisaruksia vai miks molemmat kärsitte jostainvitun hermokivuista🤦🏻
Ootko vajaa. Ei hermokipu välttämättä ole perinnöllistä. Mulle tuli hermokipu loppuelämäksi kun kirurgi viilsi hermon auki leikkauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Teidät pitäisi käytännössä kaikki laittaa Auroran suljetulle osastolle.
Sinä siellä jo oletkin. Hyvinkö viihdyt?
Ensimmäisinä viikkoina oli sivuvaikutuksia, mutta ne meni ohi. Ehkä sekin vaikutti, kun suuret annokset. Sain ne kasvohermohalvaukseen, kun kasvot oli kuin tulessa. Siinä vaiheessa sivuvaikutukset eivät haitanneet, kunhan sain helpotusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa suosia jotain luonnollista. Esim. Cbd öljy voi toimia erittäim hyvin. Ei yhtään sivuvaikutuksia ja turvallista sekä tutkitusti rauhottaa ja toimii myös kipulääkkeenä. Lyrica on narkkareille ja haitat ylittää hyödyt mikä tekee siitä turhan.
Hei enkeli. Et edes tiedä mitä cbd öljy on niin ei kannata alkaa heittelemään.
Ei tarvii tietää jostain huuhaasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivopesty lammas. Käy hakemassa lyricat ja viides koronapiikki. Tutkittu ja turvallinen.
Veetin on aika mennä takaisin ylikselle muitten pellejen seuraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivopesty lammas. Käy hakemassa lyricat ja viides koronapiikki. Tutkittu ja turvallinen.
Mites kun mä olen vuosia käyttänyt Lyricaa ilman ongelmia, mutta koronapiikkejä en ole ottanut ensimmäistäkään. Arvaan että sinä olet käyttänyt Lyricaa väärin ja nyt sua potuttaa, kun lääkäri sitä sulle enää kirjoitakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hermokipu voi tulla vaikka joudut onnettomuuteen, tai olet lenkillä tai urheilet.
Hermokipu tarkoittaa hermoa, joka on vaurioitunut ja se voi tapahtua monesta syystä. Ja se ei ole iästä kiinni, jopa taaperoikäisille.
Tai, jos käytttää täyteaineita esim. botoxia ryppyjen ehkäisyyn, jossa keinotekoisesti hermo vaurioitetaan.
Usein vaurioitunut hermo paranee, mutta hitaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkeen roskaan sinäkin rahasi tuhlaat. Kallista placeboa. Ei sulla oikeita kipuja ole jos jostain öljystä saat avun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hermokipu voi tulla vaikka joudut onnettomuuteen, tai olet lenkillä tai urheilet.
Hermokipu tarkoittaa hermoa, joka on vaurioitunut ja se voi tapahtua monesta syystä. Ja se ei ole iästä kiinni, jopa taaperoikäisille.
Tai, jos käytttää täyteaineita esim. botoxia ryppyjen ehkäisyyn, jossa keinotekoisesti hermo vaurioitetaan.Usein vaurioitunut hermo paranee, mutta hitaasti.
Lapsilla ja nuorilla joo, mutta ei vanhemmilla parane enää.
Liikaa aivopestyjä täällä, testailkaa näitä aineita. Kokemalla selviää.
Minä tunnen erään onnettomuuspotilaan, joka söi sitä kolme vuotta. Ei sivuvaikutuksia, ei vierotusoireita. Oli kuulemma hyvä lääke. Lääkärit sanoivat sen olevan turvallinen lääke.
Hän söi samalla myös ison kasan opiaatteja. Niistä tuli sivuvaikutuksia sekä vierotusoireita.
Mä olen syönyt monta vuotta hermokipuun. Alkuun väsytti ja aiheutti huimausta, mutta ei enää. Ainoa mikä auttaa hermokipuun.