Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen lääke Lyrica on

Vierailija
31.10.2022 |

Määrättiin tänään kipuun. Vähän olen netistä lukenut eikä näyttänyt hyvältä. Onko täällä joku käyttänyt ja onko auttanut? Entä mitä sivuoireita teille on tullut?

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skitsofreniaa sairastava tuttavani käyttää tuota

Vierailija
2/72 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermokipuihin on eräs tuttu joskus saanut. Ei ainakaan hänelle liian vahva lääke. Mutta ihmisissä ja sairauksissa on eroja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nuo "lääkkeet" on sairaita ja myrkkyä. Jos haluaa hulluksi tulla niin alkaa napsimaan nuita ihan huolella. Onnea kiviselle tielle.

Vierailija
4/72 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata, rajuja lääkkeitä ja vierotusoireet voi olla todella kovia.

Vierailija
5/72 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla teki niin kovan tuskaisuuden, levottomuuden ja unettomuuden että oli pakko lopettaa aika alkuunsa. Pahoja sivuvaikutuksia oli muitakin kyllä. Hermokipuun kokeilin.

Vierailija
6/72 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi tuttavaani on käyttänyt kyseistä lääkettä. Kumpikaan ei suosittele, vaan katuvat että suostuivat tuota lääkettä syömään. Ihan helvetisti sivuoireita ja kovat vieroitusoireet.

Vierailija
7/72 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain Lyricaa sairaalassa leikkauksen jälkeen. Se nostaa kipukynnystä ja toimii hyvin oikein käytettynä. Sitä käytetään myös väärin mutta silloin on kyseessä ihan eri juttu

Vierailija
8/72 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki nuo "lääkkeet" on sairaita ja myrkkyä. Jos haluaa hulluksi tulla niin alkaa napsimaan nuita ihan huolella. Onnea kiviselle tielle.

Myrkkyäpä nimenomaan oikein sanottu sieltä takarivistä. Mengeleen lääketiedettä.

Vierailija
9/72 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ahdistuneisuuteen. On sopinut hyvin ja olen käyttänyt vuosia. heitehuimaus voi olla sivuoireena mutta kun pienensin annosta, niin ei ole huimannut enää.

Vierailija
10/72 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää tavaraa. En voisi suositella kenellellään.

Vierailija
11/72 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et taida tietää kovasta kroonisesta kivusta paljoakaan. Totta on se ettei noiden kanssa ole leikkimistä. Joskus jollekin onnelliselle on kuitenkin esim. lyricasta suurta apua.

T. 5

Vierailija
12/72 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermokipuun syönyt usean vuoden, ei sivuoireita

Vierailija
13/72 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaa

Vierailija
14/72 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole epilepsialääke? Kokeilin ahdistukseen ja aloin heti lihoa kovasti. Kallistakin on.

Eri henkilöille sopii eri lääkkeet.

Vierailija
15/72 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ahdistuneisuuteen. On sopinut hyvin ja olen käyttänyt vuosia. heitehuimaus voi olla sivuoireena mutta kun pienensin annosta, niin ei ole huimannut enää.

Tässä nähdään miten valtavia eroja ihmisillä on hermoston toiminnassa. Muistat sitten lopettaa äärimmäisen hitaasti jos joskus lopetat, kaikesta pääsee irti tarpeeksi hitaalla vieroituksella.

T. 5

Vierailija
16/72 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen asiallinen keskustelu lääkkeistä, tässä esimerkki.

Vierailija
17/72 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Lyrica käytössä murtuman jälkeiseen jalan hermokipuun. Auttaa siihen hyvin, alkuun väsytti kovasti kyllä. Jonkun verran myös huimausta aluksi. Olen sietänyt lääkkeen oikein hyvin, ei muita haittoja. En myöskään koe mitään hienoja fiiliksiä, vaikka se toki on ihanaa kun kipu vaimenee. Käytin keväällä samaa lääkettä parin kuukauden jakson eikä mulla ollut lopettamisen kanssa mitään vaikeuksia. Alkuun unohdin ottaa lääkkeen päivällä kun ei enää ollut kovia kipuja, sitten parin viikon päästä jätin aamun lääkkeen pois. Yöksi otin vielä jonkun aikaa kun kivut tuntui pahenevan öisin. Mut sekin lopettaminen onnistui ihan helposti, ei tullut mitään viekkareita.

Mut tää on nyt mun kokemus asiasta. Mulla on ilmeisen poikkeava tuo lääkkeiden vaikutusmekanismi. En saa mitään kicksejä vahvoista kipulääkkeistäkään (ja minuun on tän murtuman yhteydessä sairaalassa kaadettu Oxanestia, Fentanyylia, Ketamiinia ja Morfiinia suoneen) Alkaa vaan väsyttää tai oksettaa. Ei se Lyrica nyt sentään mikään kerrasta koukkuun-lääke ole silloin kun se siihen kipuun määrätään. Eri asia jos sitä vetää huvikseen

Vierailija
18/72 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla kyllä pokkaa jos lähtee näitä aineita kokeilee, toki jos haluaa olla aivan tollo ja muissa maailmoissa niin mikäs siinä kun kokemaan. Onnea mutta itse tiedän ettei siitä mitään hyvää seuraa.

Vierailija
19/72 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole epilepsialääke? Kokeilin ahdistukseen ja aloin heti lihoa kovasti. Kallistakin on.

Eri henkilöille sopii eri lääkkeet.

Kyllä, epilepsiaan kehitetty, käytetään myös hermokipuun ja yleensä viimeisenä vaihtoehtona ahdistuneisuuteen.

Vierailija
20/72 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain Lyricaa sairaalassa syöpäleikkauksen jälkeen. Ensin oli muutaman päivän epiduraali-puudutus ja sen loputtua tuo Lyrica siihen asti kun lähdin kotiin. Oli varmaan hyvä siinä tilanteessa. Joka tapauksessa auttoi kipuihin. Kun aloin vähän toipua niin tunsin aina hieman epämiellyttävää oloa lääkkeen oton jälkeen. Onneksi pystyinkin sitten siirrymään muihin kipulääkkeisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän