Mikä on oma perusteesi ostaa sähköauto?
Kommentit (1739)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen masokisti. Haluan että jokainen matka vaatii tarkkaa suunnitelmaa lataustaukojen suhteen. Pidän myös erityisesti siitä että Suomen ilmastossa talvisin samalla energialla pääseee voin puolet matkasta samalla hinnalla.
Teppo älä masennus. Skitsofreniaa voidaan hoitaa
Kuka on Teppo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen masokisti. Haluan että jokainen matka vaatii tarkkaa suunnitelmaa lataustaukojen suhteen. Pidän myös erityisesti siitä että Suomen ilmastossa talvisin samalla energialla pääseee voin puolet matkasta samalla hinnalla.
En ole Teppo. Minulla ei ole skitsofreniaa eikä masennusta.
Pidän sähköautoa myös hyvänä investointina.
Mieluummin syön matoja, kuin ostan sähköauton. Sähköauto sopii huonosti Suomeen. Jos ei ole varaa ajaa polttiksella kannattaa käyttää julkisia.
Minulla on itselatautuva hybridi. Olen oikein tyytyväinen, ajan pitkiä matkoja. N76
Olisi ostettu saman hintaluokan auto anyway ja töissä on mahdollisuus ladata ilmaiseksi. Koeajossa auto oli tietenkin hyvä. Range yli 300km ja vartissa saa tarvittaessa täyteen. Hyvin on nyt pari vuotta kulkenu, plussaa tietenkin tuli siitä statuksesta ja ekologisuudesta tuohon päätökseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole Teppo. Minulla ei ole skitsofreniaa eikä masennusta.
Pidän sähköautoa myös hyvänä investointina.
Kannasbispsykoosi 🥶
Pakkaskausi lähestyy. Sähköautoilijalla verenpaine jo nousee, vatsa ruikulilla.
Minulla on liikaa rahaa. Haluan tuhlata sitä ostamalla jotain hyödytöntä romua.
Norjalaiset ovat luopumassa niistä, joten niitä saa pian halvalla.
Naapurin harmiksi ja kateuden aiheeksi pihalle seisomaan.
Taycan kirjoitti:
Status ja nopeus. Myös polttomoottoriautoja löytyy.
Ei sillä enää ole mitään statusarvoa premiumpolttiksen verraten .Sen verran ovat yleistyneet jo
Jos pystyis telekineettisesti liikuttamaan autoa niin ei kärähtäisi siitä että on supervoimia kun sähköauto on normaaliajossakin hiljainen.
Olen sopuli. Seuraan sokeana ja kuurona järjetöntä laumakäyttäytymistä rotkon pohjalle.
Lyön vetoa kaverin kanssa kumman sähköauto syttyy nopeammin palamaan.
Se että tuo on ylivertainen polttikseen nähden.
Vierailija kirjoitti:
Se että tuo on ylivertainen polttikseen nähden.
Bugatti Veyronilla ja Kialla on todella eroa.
Koska sähkikseni on laadukas, äärimmäisen nopea, hyvä ajaa ja minun silmääni miellyttävän näköinen. Rangea riittävästi ja lataa nopeasti. Vastaava polttis olisi ollut lähes kaksi kertaa kallimpi.