Jättäisittekö miehen piheyden takia?
Olen tavannut ihanan miehen, mutta hän on tosi säästäväinen. Tuntuu kuin palaisin hänen kanssaan lapsuuden 80-luvulle kun kaikki oli köyhää ja ankeaa.
Hän on vielä tosiasiassa hyvätuloinen ja varakas. Olisiko teistä tämä riittävä syy lopettaa suhde?
Kommentit (163)
Sinun silmiesi tähden. Muistatko laulun? Ellei juuri sun silmien tähen kaiveta lompakkoa on vika jossakin muussa.
Samanlaisia kokemuksia monista naisista. Eivät edes kaljaa tarjoa, vaikka työssä käyviä ihmisiä ovat.
Et hukkaa miehen aikaa. Jätä jo tänään.
Vierailija kirjoitti:
Samanlaisia kokemuksia monista naisista. Eivät edes kaljaa tarjoa, vaikka työssä käyviä ihmisiä ovat.
Etitkö sugarmamaa?
Kannattaa jättää. Pihi mies alkaa vahtia sinun omien rahojen käyttöä etkä saa tehdä mitään ilman marinaa ja valitusta tuhlailusta. Sinun oma elämä muuttuu ankeaksi.
Vierailija kirjoitti:
Olet juoppo.
Jättäisin. Tuo piheily pahenee vuosien myötä. Jossakin vaiheessa hän alkaa hallita sinunkin rahojasi.
Pihi mies on todella ankea. Mut hei, seksi on sentään ilmaista toivottavasti hänen kanssaan. Muuta hänen kanssaan ei voi sit tehdäkään. Olen ollut tuossa tilanteessa. Köyhä lapsuutensa on jättänyt jäljet häneen.
Mun isä oli luonnevikainen ankeuttaja. Kaksi seurustelukumppania on osoittautunut myös sellaisiksi. En huoli ankeuttajaa elämääni, haluan elää mukavaa elämää ja siihen minulla on mahdollisuus yksin oikein hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet juoppo.
Miten niin? Siksikö, etten ole juonut kaljaa? Mikä ap sitten on, kun ei ole saanut miehen rahoja?
Vierailija kirjoitti:
Pihi mies on todella ankea. Mut hei, seksi on sentään ilmaista toivottavasti hänen kanssaan. Muuta hänen kanssaan ei voi sit tehdäkään. Olen ollut tuossa tilanteessa. Köyhä lapsuutensa on jättänyt jäljet häneen.
Kirjoitin tuossa kahdesta ankeuttajamiehestä. Seksi on ilmaista, MUTTA... he pihtaavat sitäkin! Kaikki nautinto on kortilla.
Eläköön omaa elämäänsä niin pihisti kuin haluaa, mutta minun rahankäyttööni ei tarvitse puuttua. Asuisin omassa asunnossani, ja matkustaisin silloin kun itse haluaisin.
Olen tavannut => jättäisittekö? Siis oletko tavannut (äskettäin) vai oletteko jo parisuhteessa, jossa ero = toisen jättäminen? Minusta tutustumisen tarkoitus on nimenomaan osoittaa sovitaanko yhteen, ja jos ei sovita, niin todetaan, ettei sitä kannata jatkaa. Ei jätetä toista. Jättäminen tapahtuu vasta sitten, kun ollaan sitoutuneessa suhteessa.
Jos oma puolisoni olisi osoittautunut tutustuessa pihiksi, en usko, että olisin jatkanut häneen tutustumista. Minulle on tärkeää, että voidaan yhdessä nauttia mukavista asioista (matkat, ulkona syöminen, kahvilat, kulttuuri, maksulliset(kin) harrastukset). Haluan myös kotiin voida ostaa laadukasta ruokaa enkä pitäisi oikeudenmukaisena joutua maksamaan sitä yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Jos sinä et tule toimeen omilla tuloillasi, niin ei ole fiksua jäädä yrittämään lokkeilua. On vuosi 2022, naisen pitäisi kyetä itse elättämään itsensä.
Kyllä minä itseni elätän mutta ei voida tehdä asioita joista itse pidän, kuten käydä ravintolassa syömässä, mukavilla lomilla ulkomailla, sisustaa ym.
Kaiken pitää olla halvinta mahdollista.. en tiedä alkaako tämä ärsyttää pidemmän päälle. Hän moralisoi minuakin tuhlailusta jos ostan esim kivoja vaatteita omilla rahoillani.
Miksi et voi mennä ravintolaan syömään ja mistä ihmeestä vastatapaamasi mies tietää, onko kiva vaatteesi uusi vai ei? En minä ole koskaan tarvinnut miesystävältä lupaa sisustamiseen, joten kerro meille muillekin, miksi hänen tapaamisensa nyt estää sinua sisustamasta omaa kotiasi.
Vierailija kirjoitti:
Olen tavannut => jättäisittekö? Siis oletko tavannut (äskettäin) vai oletteko jo parisuhteessa, jossa ero = toisen jättäminen? Minusta tutustumisen tarkoitus on nimenomaan osoittaa sovitaanko yhteen, ja jos ei sovita, niin todetaan, ettei sitä kannata jatkaa. Ei jätetä toista. Jättäminen tapahtuu vasta sitten, kun ollaan sitoutuneessa suhteessa.
Jos oma puolisoni olisi osoittautunut tutustuessa pihiksi, en usko, että olisin jatkanut häneen tutustumista. Minulle on tärkeää, että voidaan yhdessä nauttia mukavista asioista (matkat, ulkona syöminen, kahvilat, kulttuuri, maksulliset(kin) harrastukset). Haluan myös kotiin voida ostaa laadukasta ruokaa enkä pitäisi oikeudenmukaisena joutua maksamaan sitä yksin.
Minusta taas on oikeudenmukaista, että jos haluan syödä jotain tiettyä ruokaa, niin maksan sen itse enkä oleta, että mies kustantaa syömiseni tai matkani tai maksulliset harrastukseni vain siksi, että elää kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Eläköön omaa elämäänsä niin pihisti kuin haluaa, mutta minun rahankäyttööni ei tarvitse puuttua. Asuisin omassa asunnossani, ja matkustaisin silloin kun itse haluaisin.
Tasa-arvoa haluava mies on kontroloiva sika? Selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Jos sinä et tule toimeen omilla tuloillasi, niin ei ole fiksua jäädä yrittämään lokkeilua. On vuosi 2022, naisen pitäisi kyetä itse elättämään itsensä.
Kyllä minä itseni elätän mutta ei voida tehdä asioita joista itse pidän, kuten käydä ravintolassa syömässä, mukavilla lomilla ulkomailla, sisustaa ym.
Kaiken pitää olla halvinta mahdollista.. en tiedä alkaako tämä ärsyttää pidemmän päälle. Hän moralisoi minuakin tuhlailusta jos ostan esim kivoja vaatteita omilla rahoillani.
Miksi et voi mennä ravintolaan syömään ja mistä ihmeestä vastatapaamasi mies tietää, onko kiva vaatteesi uusi vai ei? En minä ole koskaan tarvinnut miesystävältä lupaa sisustamiseen, joten kerro meille muillekin, miksi hänen tapaamisensa nyt estää sinua sisustamasta omaa kotiasi.
Tuollainen mies kyselee koko ajan mitä kaikki on maksanut, arvostelee ostoksia ja moittii tuhlaamisesta. Miehestä ei saa koskaan seuraa mihinkään maksulliseen. Te taidatte olla jo vanhoja, kun toiveissa ei ole perheen perustaminen. Sekään ei onnistu pihin kanssa.