Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomaan että 37 v mies on jo aika pohjalla naisten silmissä.

Vierailija
29.10.2022 |

Ei naiset osota mitää kiinnostusta missään, ei ota yhteyttä ei vastaa, sit jos ottaa yhteyttä lukee viestin eikä vastaa. Tinderissä ei tule osumia. Baareissa naisia kiinnostaa vain omat kaverit, ja tällästä se on, kai sitä jotain vikaa mussa sitte on kun se on aina tällästä, haluaisin seurustella enkä olla yksin.

Kommentit (315)

Vierailija
101/315 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä silti olen 2 naisen mielestä komea ja tavallisen näkönen toki mutta luulis että kelpaan, ei mun tarvi liikaa laskee rimaa ei hitossa.

No ota jompi kumpi niistä naisista, jotka sinua kehui komeaksi. Muuta vaihtoehtoa ei nyt ole.

Ne ovat liian vanhoja, toinen on parisuhteessa ja toisella on mies molemmat on 46-. ja toinen 50

Mihin he ovat liian vanhoja? Ethän sinä halua lapsia. Älä nirsoile!

Koska oon itse 37.. maks jotain 42.

Miksi se ikä on sinulle tärkeää, kun et lapsia kerran halua?

Koska herranjumala en halua mua 10 v vanhempaa naista. Joo en rupee sanomaa perusteluja.

Vierailija
102/315 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan olet 47v niin olet jo ihan näkymätön tai keräät korkeintaan inhoavia katseita ja vihamielistä asennetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/315 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset millasia miehiä te oikein haluatte?

Normaali tai normaalia älykkäämpi pitää olla. Ei mt-ongelmia.

No mutta mitä hittoa monella on nykyää masennusta ja mt-ongelmia, hekin pariutuu.

No sitähän tässä on yritetty sulle jankuttaa satoja, jollei tuhansia kertoja. Mene mukaan mt-ihmisten toimintaan.

Vierailija
104/315 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain vikaa silloin sinussa ei naisissa.Tee lomamatka Thaimaa saat kauniin, hoikan HYVÄN vaimon ja ei tarvitse tällä ruikuttaa asioista.

Vierailija
105/315 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain vikaa silloin sinussa ei naisissa.Tee lomamatka Thaimaa saat kauniin, hoikan HYVÄN vaimon ja ei tarvitse tällä ruikuttaa asioista.

Koska mä en halua thaimaalaista mulla on ihan eri tyyppi, haluan suomalaisen tavallisen ylipainosen naisen.

Vierailija
106/315 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska mä en halua thaimaalaista mulla on ihan eri tyyppi, haluan suomalaisen tavallisen ylipainosen naisen.

Mä olen itsekki ylipainonen, en mä mitään hoikkaa missiä saa.

Vierailija
107/315 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile muu kuin tinder tai baari. Onko kiinnostuksia eri asioihin, yhdistääkö jokin sen tiimoilta.

Vierailija
108/315 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole oikein harrastuksia, käyn kerra viikos noin salilla.

Vierailija
109/315 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset millasia miehiä te oikein haluatte?

Normaali tai normaalia älykkäämpi pitää olla. Ei mt-ongelmia.

No mutta mitä hittoa monella on nykyää masennusta ja mt-ongelmia, hekin pariutuu.

No sitähän tässä on yritetty sulle jankuttaa satoja, jollei tuhansia kertoja. Mene mukaan mt-ihmisten toimintaan.

Olen käynyt vertaistukiryhmässä

Vierailija
110/315 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voin sanoa kaikille miehille, että se ei ole ehkä ulkonäöstä kiinni, ei tittelistä ym. Mutta uskon, että ap, jos kasvattaa omaa itsetuntoa ja sitä karismaa. Näitä kursseja on toki miehille. Ei siis mikään ulkonäkö asiat ym. Joten kasvata omaa karismaa ja itsetuntoasi. Naiset aina ihastuvat mieheen, jolla oma karisma ja hyvä itsetunto. Ei kukaan ihastu mieheen, joka vähättelee itseään, että minä en ole yhtään mitään ja kukaan ei minuun rakastu. Ehdotan seuraavaa sinulle, että kirjoitat itsestäsi positiivisia asioita päivittäin, ja usko itseesi. Samalla kertaa voi myös rukoilla ja harjoittaa meditaatiota, vaikka monet eivät ehkä usko siihen voimaan, että mitä poistaa itsestään negatiivista, niin samalla kertaa saa tilaa tulla niille hyville asioille. . Joten lopeta alkoholi, liika syöminen, siis syö oikein, älä tupakoi, lopeta kaikki liika sinun elämässä, mikä estää sinua saamasta hyvää. Hyvän saaminen on myös kiinni siitä, että uskot oikeasti puhtaasti, että saat tämän kaiken. Tähän kaikkeen liittyy myös kiitollisuus, eli kiittää joka ikinen päivä niistä hyvistä asioista mitä saanut omassa elämässään. Koska negatiivinen ajattelu ei tuo yhtään mitään. Se vie yhä kauemmaksi sinun toiveista, että jos uskot siihen, että olen epäkelpo, ja en kelpaa kenellekään, niin se vie sinua yhä kauemmas sinun toiveista. Joten positiivista ajattelua. Tai kirjoita sinun naisesta kirje, mitä toivot ja katsele sitä päivittäin. Ja myös positiivisia ajatuksia sinusta itsestäsi myös päivittäin kirjaa, missä olet hyvä ja ihana ihminen. Joten toivon sinulle täyttä rakkauden elämän täyteistä elämää. Sinä olet sen ansainnut. 🥰

Vierailija
111/315 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä silti olen 2 naisen mielestä komea ja tavallisen näkönen toki mutta luulis että kelpaan, ei mun tarvi liikaa laskee rimaa ei hitossa.

No ota jompi kumpi niistä naisista, jotka sinua kehui komeaksi. Muuta vaihtoehtoa ei nyt ole.

Ne ovat liian vanhoja, toinen on parisuhteessa ja toisella on mies molemmat on 46-. ja toinen 50

Koska herranjumala en halua mua 10 v vanhempaa naista. Joo en rupee sanomaa perusteluja.

Paremmassa kunnossa ne viisikymppiset naiset on kuin sinä.

Vierailija
112/315 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oikein ole kavereitakaan.

Vierailija
113/315 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paremmassa kunnossa ne viisikymppiset naiset on kuin sinä.

Joo mutta haluaisin paremmin oman ikäisen.

Vierailija
114/315 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI toi tinder näytä olevan oikein mun juttu.

Vierailija
115/315 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian tasokkaita naisia minulle. hoikkia pitää itsestään huolta, ovat käyneet korkeakoulun ja mä olen todella tavallinen mies.

Vierailija
116/315 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ylipainonen että se voi vaikuttaa ja mulla on mahaa.

Vierailija
117/315 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta haluaisin tietää mitä varten nämä ketjut pysyvät täällä eivätkö poistu? Kaikki muut ketjut poistuvat samantien, jos niissä on kiusaamista, haukkumista, mollaamista, väittelyä jne.

Mutta nämä saatana ovat ja pysyvät: mitä varten haluatte jankata Allun kanssa? Vikaa on teissäkin. Ette taida olla sen parempia..

Vierailija
118/315 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette te naisetkin täällä melko säälittäviä kun jaksatte vängätä näissä ketjuissa. Lopettakaa jo, jos te olette edes naisia. Taidatte saada jotain nautintoa tämän Allun kiusaamisesta?

Vierailija
119/315 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina näihin kerääntyy vain yhtä säälittäviä tapauksia kuin tämä Allu vänkäämään ja vänkäämään kerta toisensa jälkeen

Vierailija
120/315 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei pakota tulemaan näihin ketjuihin ja vastailemaan Allulle, silti, aina kerta toisensa jälkeen te säälittävät reppanat löydätte itsenne näistä samoista ketjuista.