Valitsin väärin miehen
Lapsia ei ole, perhettä ei ole, emme ole edes parisuhteessa. Emme kuitenkaan vain tapaile. Sanoin eilen miehelle, että tavoitteenani on löytää mies, jonka kanssa menen naimisiin ja saan mahdollisesti perheen. Haluan ihmisen, jonka kanssa jaan elämäni ja miehen, joka määrittelemättömän ajan haluaa olla kanssani niin vakavasti, että olemme naimisissa. Mies tokaisi, että hänen kanssaan en sitä saa. Hän ei halua edes olla parisuhteessa kanssani. Sanoin, että kun loma on ohi niin en halua kuulla hänestä. Alan etsimään miestä, joka kunnioittaa minua ja on mukava minulle.
Olemme lomamatkalla ja ensi viikon keskiviikkona kotiin. En ole itkenyt, en ole muutenkaan ollut harmistunut. Mies elää kuin emme olisi tuota keskustelua käynyt. Teki suunnitelmia tulevaisuuteen meille ja puhui sitä, että jättää tavaroitaan luokseni kun ei saa kerralla kaikkea siirrettyä. En vastannut hänelle yhtään mitään. Olen todella hämmentynyt tästä. Tiedän kuitenkin, että kun olemme erossa niin saatan romahtaa ja olla hyvinkin surullinen. Olemme olleet tähän asti päivittäin tekemisissä ja olemme molemmat tunnustaneet joitain kuukausia sitten voimakkaat ihastumiset. Nyt jää yksi päivittäinen keskusteluyhteys pois. Tiedän kuitenkin tekeväni oikein itseäni kohtaan kun en jatka.
Kommentit (66)
Ettekö te puhuneet jo tapailun alussa siitä, että haluatteko tulevaisuudessa lapsia?
Jim teki saman The Office'ssa ja naiset meni päästään sekaisin koska hän on niin herttainen.
Yrittääkähän nyt naiset päättää mikä on hyvää käytöstä ja mikä huonoa.
Ap, käytät henkistä väkivaltaa miestä kohtaa. Todennäköisesti aiheutat hänelle pysyviä mielenterveysongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Ap, käytät henkistä väkivaltaa miestä kohtaa. Todennäköisesti aiheutat hänelle pysyviä mielenterveysongelmia.
Minä taas luulen, että hän selviää aivan hyvin pienestä lomasuunnitelman muutoksesta. Ja eiköhän sillä aika nopeasti ole uusi nainen kierroksessa.
Juuri näin. Miehenkin sietäisi tuntevan edes pientä epämukavuutta siitä ettei saakaan pallejaan tyhjennettyä, vastineeksi siitä, että on luullut voivansa kohdella ihmisiä kuin lomalle pakattava käyttötavaroita.