Ääliökytät ampuneet miestä Lahdessa.
Teksti-tv:llä oli uutinen, että miestä ammuttu kun ei ole piiritystilanteessa suostunut antautumaan. Toivottavasti poliisit saa takaisin ansionsa mukaan.
Kommentit (11)
Poliisilla on Suomessa täysin naurettavan onnettomat oikeudet rikollisten torjuntaan.
poliisit toimi ihan oikein, piiritystilanne.. lukekaa niitä uutisia, vai elättekö tosiaan vaan vauvalehden sivujen mukaan?
Olen vaan aina ollut pahisten puolella. Niin elokuvissa, kuin tosielämässäkin.
Jollaki rikkaalla p**lla menny herne nenuun jostaki;)
niin sitä saa mitä tilaa. Annettiinhan sille mahdollisuus, olis käyttänyt.
Poliisilta hyvää työtä! Kiitos poliisit!
Normaaleilla ihmisillä on turvallista asua täällä kun hullut poistetaan.
Vierailija:
Teksti-tv:llä oli uutinen, että miestä ammuttu kun ei ole piiritystilanteessa suostunut antautumaan. Toivottavasti poliisit saa takaisin ansionsa mukaan.
tekevät erittäin arvostettavaa ja vaarallista työtä! Hatunnosto!
Ap:lla taitaa olla oma lehmä ojassa, REPS
On siinä jonkun ökyperheen lellikersalla hermo palanut ja niinpä saa koko tienoo tuntea nahoissaan ammuskeluineen kaikkineen...
Suomessa poliisi eivät todellakaan ammu ihmisiä kovin vähästä syystä. Jos ampuvat, niin pyrkivät ampumaan vain haavoittaakseen (helpottaa kiinniottoa), eivät tappaakseen. Jos sivulliset tai piirittävät poliisit ovat vaarassa, niin kyllä ne osaavat ammatti-ihmisinä määritellä sen tilanteen, jossa näin järeitä voimakeinoja on pakko käyttää.
Oma mieheni on poliisi. Kerran häntä on puukotettu ja toisen kerran yritetty, mutta ei ole silti itse aseeseen tarttunut näissä tilanteissa, ei myöskään työparinsa. Kertooko tämä sinulle jotain suomalaisen poliisin moraalista?!? Minusta ainakin on parempi, että rikollista ammutaan, kuin että hän ehtii haavoittaa/tappaa ulkopuolisia tai poliiseja ennen sitä.
Ainakaan minä en halua jäädä leskeksi enkä toivo, että lapset menettävät (ääliökyttä)isänsä jonkun rikollisen takia.
Olkoonkin, että oli aseistettu.