Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmianna kestävä sateenvarjosi!

Vierailija
26.10.2022 |

Sain edellisen hajalle toisen käyttökerran päätteeksi ihan vain sulkemalla sen. Pienikin tuulenpuuska riittää hajottamaan varjot aina lopullisesti.

Onko joku löytänyt sateenvarjon joka kestäisi vähän pidempään? Minkä merkkinen? Haen sellaista joka mahtuu laukkuun eli ei pitkävartista.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on Espritin sateenvarjo kestänyt jo n. 7 vuotta. Vähän veikkaan että laatu on heikentynyt kuten kaikessa, mutta jos tuo hajoaa niin ostan kyllä samanmerkkisen tilalle

Vierailija
2/33 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kestävin sateenvarjo on saatu Yves Rocherilta kaupanpäälle silloin kun heillä oli vielä myymälöitä. Hyvin toimii edelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ilmiantaisin viattoman sateenvarjoni? Ja kenelle se pitää ilmiantaa? Stasille vai KGB:lle?

Vierailija
4/33 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla on Espritin sateenvarjo kestänyt jo n. 7 vuotta. Vähän veikkaan että laatu on heikentynyt kuten kaikessa, mutta jos tuo hajoaa niin ostan kyllä samanmerkkisen tilalle

Kiitos! Silmäilen paraikaa Espritin varjoja. :)

Ap

Vierailija
5/33 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ilmiantaisin viattoman sateenvarjoni? Ja kenelle se pitää ilmiantaa? Stasille vai KGB:lle?

Etkö tiedä mitä se on tehnyt? Yleisen turvallisuuden vuoksi velvollisuutesi on ilmiantaa se niljake suojelupoliisille.

Ap

Vierailija
6/33 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen pitkä malli kestää paremmin kuin kokoontaittuvalla varrella...

Vierailija
7/33 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lahjaksi 10 vuotta sitten pitkän varjon. Se ei mene nurin tuulessa ja on kestänyt siis 10 vuotta. Sitten mulla on sellainen musta 5€ varjo. Yllättäen onkin joku kestovarjo kun on pysynyt ehjänä viisi vuotta vaikka usein olen käyttänyt. Ruostetta on vähän metalliosissa mutta muuten ehjä.

Vierailija
8/33 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekon sateenvarjot ovat hyvälaatuisia. Ja kompakti koko on plussaa.

Vierailija
9/33 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ilmianna sateenvarjoani. Pidän siitä lujasti kiinni ja taistelen siitä viimeiseen asti.

Vierailija
10/33 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pikkuinen Samsoniten varjo. On kevyt, kestävä ja mahtuu jopa joidenkin takkien taskuun.

https://www.samsonite.fi/rain-pro-3-sect.-ultra-mini-flat-black/56157-1…

Vierailija
11/33 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

NATO:n ydinsateenvarjo.

Vierailija
12/33 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NATO:n ydinsateenvarjo.

Opin armeijassa, että armeijan sadeviitta suojaa  myös ydinlaskeumalta, onhan se niin hyvä.

Vierailija
13/33 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen vanhanmallinen, jota ei saa taitettua kasaan (muuten kuin suljettua). Niissä on jämäkämmät osat kun ei tarvitse mahtua mahdollisimman pieneen tilaan.

Vierailija
14/33 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kauan sitten joku rouva kehui, että Stockmannilla on myynnissä sateenvarjoja, jotka kestävät ja niissä on myös takuu... En tiedä merkkiä, mutta todennäköisesti tuollainen Stockmannilla myynnissä oleva takuullinen sateenvarjo on todella kallis!

Vierailija
15/33 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen pitkä malli kestää paremmin kuin kokoontaittuvalla varrella...

Pitää paikkansa, mutta kun sateenvarjon pitää pystyä kulkemaan mukana repussa tai käsilaukussa niin pitkä malli ei ole vaihtoehto. :(

Ap

Vierailija
16/33 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 15 v vanha PAM msinossateenvarjo jossa on tosi tule at ne taittuvat osat

Tosin se kangasta siinä alkaa hajota

Saisko siihen uuden kankaan itse ommeltua

Vierailija
17/33 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset kaikille vinkeistä! Vähän kesti vastata kun en löytänyt keskustelua aiemmin ja luulin että se poistettiin jostain syystä.

Ap

Vierailija
18/33 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 15 v vanha PAM msinossateenvarjo jossa on tosi tule at ne taittuvat osat

Tosin se kangasta siinä alkaa hajota

Saisko siihen uuden kankaan itse ommeltua

Kai siihen ainakin jotain paikkoja voi ommella tai liimata? Älä luovu tukevasta sateenvarjosta, sellaista ei hevillä löydy.

Ap

Vierailija
19/33 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 40 vuotta vanha sateenvarjo. Se on ihan paras. Merkkiä en tiedä. Ennen vanhaan sateenvarjotkin olivat kestävämpiä.

Vierailija
20/33 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 40 vuotta vanha sateenvarjo. Se on ihan paras. Merkkiä en tiedä. Ennen vanhaan sateenvarjotkin olivat kestävämpiä.

Niin tosiaan olivat. Mullakin on yksi painava ja pitkävartinen mainosvarjo joka on varmaan itseäni vanhempi. Ei mene ympäri vaikka tuulisi reilustikin.

Se äskettäin hajonnut yksilö oli joku Design from Finland-härpäke Prismasta, ja varjon avaavat tukitikut olivat muoviset. Oikeasti. Ei ihme että napsahti heti poikki.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän