Tulisiko teille paha mieli jos kävisitte kampaajalla ja mies ei kommentoisi mitään?
Kävin kampaajalla ja muutos oli kuitenkin huomattava, vaaleanruskeasta blondiksi. Hiukseni ovat pitkät ja terveet, saan niistä paljon kehuja muilta. Mutta mieheltä en ikinä.. Hän ei kehu minua kauniiksi, nätiksi tai mitään.
Laitoin uuden profiilikuvan uusilla hiuksilla ja mies ei sanonut mitään. Höpötti vain omia juttujaan..
Ollaan seurusteltu hieman yli puoli vuotta. Olenko kauhean pinnallinen kun olisi ihana kuulla joskus olevansa nätti oman miehen mielestä? Muiden kehut ei tunnu missään kun haluaisin ne mieheltäni :(
Kommentit (82)
Ainahan voi itse vähän vihjailla, että : Huomaatsä kultsi, mä oon käyny kampaajalla. Onks tää tukka kiva?
Vierailija kirjoitti:
Ainahan voi itse vähän vihjailla, että : Huomaatsä kultsi, mä oon käyny kampaajalla. Onks tää tukka kiva?
XD tuli heti mielikuva jostain suomalaisesta sketsistä
Kun se kampaajakäynti ei ole miehellesi tai miehille ylipäätään niin suuri asia kuin sinulle.
Pitäisikö minunkin pahoittaa mieleni koska vaimo ei edes huomannut minun hankkineen autoomme uudet hienot vanteet?
Kysymys on suunnilleen vastaavanlaisesta asiasta, ihan oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
XD tuli heti mielikuva jostain suomalaisesta sketsistä
Sketsiähän tää koko elämä onkin, enemmän tai vähemmän. Täytyy aina jotain pientä peliä kultsin kanssa pitää.
Vierailija kirjoitti:
Kun se kampaajakäynti ei ole miehellesi tai miehille ylipäätään niin suuri asia kuin sinulle.
Pitäisikö minunkin pahoittaa mieleni koska vaimo ei edes huomannut minun hankkineen autoomme uudet hienot vanteet?
Siis vertaatsä auton vanteita oman rakkaan ulkonäköön
Jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin parempi olla vain hiljaa.
Ehkäpä on kyse tästä.
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole. Auton vanteet kiinnostavat aika pientä osaa ihmisistä, oman kumppanin ulkonäkö taas kiinnostaa monia.
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Miksi hitossa miehiä pitäisi kiinnostaa niin pinnalliset asiat ja ominaisuudet kuin hiukset ja niiden laitto. Ei voi mitään, mutta ei vaan kiinnosta :D
Olisin ilahtunut, jos kommentoisi, mutten loukkaantuisi, vaikka ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys on suunnilleen vastaavanlaisesta asiasta, ihan oikeasti.Siis vertaatsä auton vanteita oman rakkaan ulkonäköön
Tähän pätee se mitä aiemmin sanottiin, että nainen ei ole oikein ihminenkään, vain hyödyke. Joten ihan luontevaa on verrata häntä auton vanteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys on suunnilleen vastaavanlaisesta asiasta, ihan oikeasti.Siis vertaatsä auton vanteita oman rakkaan ulkonäköön
No kun ei miehiäkään kiinnosta, että kommentoiko joku heidän hiuksiaan. Asia ei vaan ihan aikuisten oikeasti merkitse mitään. Ei juma, että voi olla naisille vaikeaa ymmärtää :D
Ei. En kaipaa ulkonäköön liittyviä kommentteja muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys on suunnilleen vastaavanlaisesta asiasta, ihan oikeasti.No ei todellakaan ole. Auton vanteet kiinnostavat aika pientä osaa ihmisistä, oman kumppanin ulkonäkö taas kiinnostaa monia.
Ei pidä paikkaansa. Kun naisten kuukausittaisessa kampaamosäädössä ei tapahdu mitään niin ihmeellistä, että se vaikuttaisi oleellisesti ulkonäköön. Lähinnä naiset itse kiinnittävät siihen huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys on suunnilleen vastaavanlaisesta asiasta, ihan oikeasti.Tämä! Miksi hitossa miehiä pitäisi kiinnostaa niin pinnalliset asiat ja ominaisuudet kuin hiukset ja niiden laitto. Ei voi mitään, mutta ei vaan kiinnosta :D
Luuletko oikeasti että kumppanin hiusten kehumisessa (tai siinä että toivoo kehuja kumppaniltaan) on kyse pinnallisuudesta, niistä hiuksista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun ei miehiäkään kiinnosta, että kommentoiko joku heidän hiuksiaan. Asia ei vaan ihan aikuisten oikeasti merkitse mitään. Ei juma, että voi olla naisille vaikeaa ymmärtää :D
Ai. Kyllä minun miehelleni on tärkeää että pidän hänen hiuksistaan (tai tarkemmin siitä ettei niitä ole). Viimeksi kysyi asiasta noin kuukausi sitten. Samoin kyselee mielipidettäni partansa pituudesta ja mallista säännöllisesti.
Miehiäkin on moneen junaan.
En ole se jota lainasit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auton vanteiden ostaminen on huomattavasti harvinaisempi tapahtuma kuin kampaajalla käyminen, joten miksi johonkin hiushössötykseen pitäisi suhtautua vakavammin?
Ehkä hiukset näyttävät luontevilta. Ei mies välttämättä osaa katsoa ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys on suunnilleen vastaavanlaisesta asiasta, ihan oikeasti.No ei todellakaan ole. Auton vanteet kiinnostavat aika pientä osaa ihmisistä, oman kumppanin ulkonäkö taas kiinnostaa monia.
Ei pidä paikkaansa. Kun naisten kuukausittaisessa kampaamosäädössä ei tapahdu mitään niin ihmeellistä, että se vaikuttaisi oleellisesti ulkonäköön. Lähinnä naiset itse kiinnittävät siihen huomiota.
Suurin osa naisista ei käy kampaajalla joka kuukausi.
Ja luulisi sokeankin huomaavan jos kuontalosta lähtee esim. 30 cm ja väri muuttuu täysin.
Mutta eipä kyse ole niistä hiuksista lainkaan. Kampaamokäynnin jälkeen kehuvat miehet ovat tajunneet tämän ;).
Niissä pienissä kehuissa piilee se idea, että nainen/mies tuntee olevansa haluttu, rakas ja kaunis/komea oman kumppanin silmissä. Ja tällainen taas lähentää pariskuntaa jonka jälkeen menee makuuhuoneenkin puolella paremmin.
Minulla on yksi hyvä miespuolinen ystävä ja kyllähän se kivalta tuntuu kun hän aina huomaa muutokset. On ylipäätään avoin, havainnoiva, sopivasti kehuja jakava ihminen. Positiiviset kommentit tulevat aidosti, sydämestä. Kyllä hän saa tällä niin sanotusti pisteitä itselleen, verrattuna sellaiseen mieheen joka ei mitään koskaan huomaa eikä kehu.