Tulisiko teille paha mieli jos kävisitte kampaajalla ja mies ei kommentoisi mitään?
Kävin kampaajalla ja muutos oli kuitenkin huomattava, vaaleanruskeasta blondiksi. Hiukseni ovat pitkät ja terveet, saan niistä paljon kehuja muilta. Mutta mieheltä en ikinä.. Hän ei kehu minua kauniiksi, nätiksi tai mitään.
Laitoin uuden profiilikuvan uusilla hiuksilla ja mies ei sanonut mitään. Höpötti vain omia juttujaan..
Ollaan seurusteltu hieman yli puoli vuotta. Olenko kauhean pinnallinen kun olisi ihana kuulla joskus olevansa nätti oman miehen mielestä? Muiden kehut ei tunnu missään kun haluaisin ne mieheltäni :(
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Ei tule. Viimeksi, kun kävin muodonmuutosleikkauksessa, mies katsoi pitkään ja kysyi, onko jotain muuttunut kasvoissani, mutta ei hoksannut mitä. Kun hankin uudet silmälasit, ei huomannut yhtään mitään. Hän ei yksinkertaisesti ole visuaalinen ihminen.
Millainen muodonmuutosleikkaus oli kyseessä joss aa kysyä?
Ei minulle tule pahaa mieltä. Miehet ovat sellaisia.
Entä jos ei tykkää tyylinmuutoksesta, pitääkö silti kehua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies kehuu kyllä nätiksi muuten,mutta kampaajakäyntejä ei huomaa. Ei tarvitsekaan, kun en tee isoja muutoksia.
Olisi kiva edes ne kehut muutoin :/
Ap
Teet tässä nyt sen virheen, että oletat, että se muutos oli parempaan ja ansaitsee kehut. Harvoin näin todellisuudessa on.
No blondina käännän heti paljon katseita miehiltä ja naisilta. Eli olen ihan kivan näköinen, en tietty mikään Victorias secret malli, mutta kuitenkin. Huono itsetunto taitaa olla ongelmani, kuten joku jo sanoikin
Ap
Huono itsetunto on varmaan toinen ongelmistasi. Toinen on moukkamainen mies.
Ja sinä, kuten kaikki naiset, annat hänen huonon käytöksen loputtomasti anteeksi. Näin se menee.
Ehkä värin radikaali muutos ei välttämättä miellytä. Omalta kohdaltani voisin kuvitella, että jos ihana tummatukkainen mies ilmestyisi jonain päivänä vaaleanruskealla karvoituksella varustettuna, olisin pettynyt. On tärkeää tietää, seurusteleeko tumman vai vaalean kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä värin radikaali muutos ei välttämättä miellytä. Omalta kohdaltani voisin kuvitella, että jos ihana tummatukkainen mies ilmestyisi jonain päivänä vaaleanruskealla karvoituksella varustettuna, olisin pettynyt. On tärkeää tietää, seurusteleeko tumman vai vaalean kanssa.
Mies on selkeästi blondeihin päin, sen perusteella minkälaisista kuvista on tykkäillyt ja millaisia naisia seurannut Ig:ssä. Luulin, että ois onnellinen muutoksesta :/
Ap
Sitten saisin olla naama nutturalla n.8vkon välein.
En minäkään juuri koskaan huomaa, jos vaimoke on käynyt kampaajalla. Usein hänen pitää asiasta huomauttaa :D Miehiä ei vain kiinnosta tuollaiset jutut. Jos minä leikkautan hiukseni, niin en edes odota niistä keneltäkään kommentteja.
Jos mies on hiljaa, mies ei tykkää. Nyt tiedätte.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään juuri koskaan huomaa, jos vaimoke on käynyt kampaajalla. Usein hänen pitää asiasta huomauttaa :D Miehiä ei vain kiinnosta tuollaiset jutut. Jos minä leikkautan hiukseni, niin en edes odota niistä keneltäkään kommentteja.
Kehutko muuten vaimoasi kauniiksi/nätiksi/seksikkääksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on selkeästi blondeihin päin, sen perusteella minkälaisista kuvista on tykkäillyt ja millaisia naisia seurannut Ig:ssä. Luulin, että ois onnellinen muutoksesta :/
Ap
Siis trollaatko sä vai ihanko oikeasti blondasit hiuksesi koska instabeibeblondit? ... Olen sanaton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Siis trollaatko sä vai ihanko oikeasti blondasit hiuksesi koska instabeibeblondit? ... Olen sanaton.
En trollaa. Enkä olisi vaalentanut ellen tietäisi, että sopii mulle. Mulla on ollut viimeksi blondit 3 vuotta sitten. Tässä välissä koitin tykätä omasta vaaleanruskeasta tukasta.
Ap
Vaihda kampaajaa ja sitten miehesi kuulostaa narsistiselta.
Kommenttien jälkeen tunnen itseni entistä tyhmemmäksi ja säälittävämmäksi tapaukseksi. :(
Ap
Amerikkalainen tyyli on kehua edessäpäin ja haukkua selän takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehutko muuten vaimoasi kauniiksi/nätiksi/seksikkääksi?
En, mutta kehun hänen sisäisiä ominaisuuksia paljonkin.
Vierailija kirjoitti:
Kommenttien jälkeen tunnen itseni entistä tyhmemmäksi ja säälittävämmäksi tapaukseksi. :(
Ap
No ei muuta kuin hankkimaan sitä kuuluisaa itsetuntoa. Kaikesta voi oppia. Tsemppiä!
Ihan tavallista, että miehet ei tuollaista huomaa.
Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä kohta 25 vuotta ja varmaan hän ei muistaisi hääpäivääkään jos en selkeästi siitä muistuttaisi.
Eikä hän huomaa ulkonäköön liittyviä seikkoja, ehei.
Onneksi onnemme ei ole tällaisesta kiinni. On hyvä mies, joten en liikoja välitä pienistä puutteista.
Tulisi paha mieli. Onneksi mies kehuu aina kampaajakäynnin jälkeen hiuksiani.
Mielestäni kuuluu kyllä ihan peruskäytöstapoihin eikä liity huonoon itsetuntoon jos toisen mölliys harmittaa.
Siis normi tilanne meillä !
Mies EI HUOMAA mitää ! Ei sano mitään eikä kommentoi, hän ei edes katso muutenkaan niin että "näkee jotain" .
Esimerkiksi ruokapöydässä, istui vastapäätä, lappaa pää painuksissa ruokaa suuhunsa. Mykkänä.
Joskus katson häntä .... Ja ihmettelen mielessäni.
Aivan normi tilanne, ei sanaakaan ruokapöydässä.
Hän ei todellakaan taida smoltalkia.
Olemme päälle 60 vuotiaita, joten tähän olen tottunut.
Parempi ehkä näin, kuin jos ukko rähisisi.
Kai hän huomaisi jos laittaisin punaisen peruukin päähäni ? Jaa'a...tai ehkä ei huomaisi edes sitä.