Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaako tämmöiset "sadut" itse yhteyttä ip-lehtiin? Ja jos niin MIKSI?

Vierailija
23.10.2022 |

"Kahden lapsen äiti Satu koki kammottavan talouskatastrofin aviomies eli salasuhteessa perheen rahoilla".
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009129714.html

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeä tapaus

Vierailija
2/66 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastateltavia kysellään noiden yhdistysten kautta tällaisiin juttuihin. (Tuossakin joku Viola Ry)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törkeä tapaus

Minkälainen aikuinen ihminen ei hoida itse omia raha-asioitaan, myös pankin ym. tahojen kanssa? Epäkypsä, vauva, keskenkasvuinen. Se ei tietenkään oikeuta puolisoa huijaamaan, mutta niin ei käy, jos aikuinen ihminen pitää itsensä kartalla rahoistaan.

Vierailija
4/66 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Törkeä tapaus

Minkälainen aikuinen ihminen ei hoida itse omia raha-asioitaan, myös pankin ym. tahojen kanssa? Epäkypsä, vauva, keskenkasvuinen. Se ei tietenkään oikeuta puolisoa huijaamaan, mutta niin ei käy, jos aikuinen ihminen pitää itsensä kartalla rahoistaan.

Nykypäivänä tämmösiä uusavuttomia kasvatetaan useissa kodeissa. Mitään ei osata ja jos asiat menee v*tuiksi niin ei kun soitto iltapäivälehteen.

Vierailija
5/66 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä yllätä että täällä taas syyllistetään uhria.... Mitäs läksit ja niin päin pois...

Vierailija
6/66 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtien sivustoilla on välillä kyselyjä, onko sinulle käynyt näin, kerro siitä. Olen itsekin kerran vastannut kyselyyn eräästä aiheesta, josta minulla on tietoa ja kokemusta. Toimittaja ottaa yhteyttä jos haluaa tietää lisää, tai lähetetyistä vastauksista julkaistaan sitaatteja.

Vierailija
7/66 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä yllätä että täällä taas syyllistetään uhria.... Mitäs läksit ja niin päin pois...

Kärsikööt typeryytensä nahoissaan.

Vierailija
8/66 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai niistä maksetaan jonkinlainen juttupalkkio. Ja eräillä on kovin suuri tarve saada julkisuutta keinolla millä hyvänsä, vaikka sitten ....malla yli 100 miehen kanssa.

Vierailija
9/66 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lehtien sivustoilla on välillä kyselyjä, onko sinulle käynyt näin, kerro siitä. Olen itsekin kerran vastannut kyselyyn eräästä aiheesta, josta minulla on tietoa ja kokemusta. Toimittaja ottaa yhteyttä jos haluaa tietää lisää, tai lähetetyistä vastauksista julkaistaan sitaatteja.

Tätäkin tapahtuu, että kun itse kertoo jostakin, toimittaja ottaa yhteyttä ja kysyy, tehdäänkö juttu.

Vierailija
10/66 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole ihan oikein syyllistää siitä, että ei ole itse hoitanut omia raha-asioitaan? Miten joku aikuinen ei hoida niitä itse?

Vierailija
11/66 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupolvi joka tuli valmiiseen pöytää ryssii kaiken sen minkä eteen naiset on joskus tehnyt töitä.

Vierailija
12/66 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai niistä maksetaan jonkinlainen juttupalkkio. Ja eräillä on kovin suuri tarve saada julkisuutta keinolla millä hyvänsä, vaikka sitten ....malla yli 100 miehen kanssa.

Ei makseta. Moni haluaa olla avuksi, ja kertoa tarinansa, ettei muille kävisi samoin.

Vierailija
13/66 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa Hesari kerää vapaaehtoisia haastateltavia kyselyjen avulla. Niissä on usein mukana kysymys voiko ottaa yhteyttä haastattelun merkeissä.

Vierailija
14/66 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasva aikuiseksi. Ei aikuinen nainen ole mikään lapsen tasolle typistetty viaton uhri vaan ihan toimiva subjekti, joka on ihan itse ryssinyt asiansa.

Vierailija
15/66 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei makseta mitään juttupalkkioita kuin korkeintaan huippujulkkiksille.

Eikä lehteä syntyisi jos toimittajat istuisivat odottelemassa että joku soittaa, ja juttu tehtäisiin sen perusteella.

Vierailija
16/66 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Törkeä tapaus

Tässä tapauksessa vaimo on luottanut 100 % mieheensä, sellaista se rakkaus tekee. Mies taas on ollut häikäilemätön huijari ja rikollinen. Kannattaa aina syyllistää uhria niin saa ainakin hyvän mielen?

Vierailija
17/66 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tili, omat rahat ja oma taloudellinen vastuu.

T. 60-luvun feministin tytär

Vierailija
18/66 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Törkeä tapaus

Tässä tapauksessa vaimo on luottanut 100 % mieheensä, sellaista se rakkaus tekee. Mies taas on ollut häikäilemätön huijari ja rikollinen. Kannattaa aina syyllistää uhria niin saa ainakin hyvän mielen?

Raha-asioissa EI luoteta kuin itseensä.

Vierailija
19/66 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Törkeä tapaus

Joo, kyllä minäkin luotin 100% mieheeni, mutta ei silti olisi tullut mieleenikään olla tietämättä omista rahoistani ja antaa toisen hoitaa. En myöskään itse ikinä hoitaisi mieheni raha-asioita. Jos ei kykene siihen itse, se ois täysi turn off.

Vierailija
20/66 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Törkeä tapaus

Tyhmyydestä kuuluukin sakottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän