Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Autolla työpaikan pikkujouluihin. Osallistuisitko?

Vierailija
22.10.2022 |

Ensimmäiset juhlat uudessa työpaikassa. Mietin silti juhlien jättämistä väliin. Tylsää viettää iltaa selvinpäin ja ajella kotiin pilkkopimeässä.

Julkisilla kotiin ei pääse eikä juhlapaikan lähellä ole yöpymispaikkoja. Miten sinä toimisit?

Kommentit (112)

Vierailija
21/112 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen mennyt taksilla kotia, pikkujouluista on ollut yhteiskuljetus keskustaan ja taksilla kotio. Tai sit on aina joku halunnut taksikyytiin mukaan jos ei ole ollut.

Minulla on pitkä työmatka. Taksilla matkojen hinta nousisi todella korkeaksi.

Taksia ehdotellaan aina mutta ehdottelijat eivät itse edes käytä niitä koska taksikyydit maksavat niin paljon.

Käytän, kerran pari vuoteen ei niin kallista ole.

Vierailija
22/112 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen mennyt taksilla kotia, pikkujouluista on ollut yhteiskuljetus keskustaan ja taksilla kotio. Tai sit on aina joku halunnut taksikyytiin mukaan jos ei ole ollut.

Taksia ehdotellaan aina mutta ehdottelijat eivät itse edes käytä niitä koska taksikyydit maksavat niin paljon.

Kuinka pitkiä matkoja ajelet taksilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/112 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osallistu koskaan työpaikan pikkujouluihin. En todellakaan halua viettää vapaa-aikaani työkavereiden kanssa, riittää että hoidan työni ja tapaan heitä töissä.

Mahtaa olla paska työporukka.

veikkaanpa että tuo kirjoittaja on se työpaikan paska

Vierailija
24/112 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä käyn kerran viikossa kauppareissun aina taksilla, kun ei ole enää autoa. Halvemmaksi tää näin tulee kuin sen oman romun pitäminen.

Vierailija
25/112 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä käyn kerran viikossa kauppareissun aina taksilla, kun ei ole enää autoa. Halvemmaksi tää näin tulee kuin sen oman romun pitäminen.

Varmasti käy. Minulla ei kuitenkaan ole vaihtoehtoa auton omistamiselle, koska tarvitsen autoa työssäni. Taksilla ajelut tulevat silloin ylimääräisinä kuluina kaikkien muiden autosta tulevien juoksevien kulujen päälle.

Vierailija
26/112 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvissä työpaikoissa työnantaja maksaa ainakin kotimatkan.

Vierailija
27/112 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvissä työpaikoissa työnantaja maksaa ainakin kotimatkan.

En ole ollut koskaan töissä tuollaisessa hyvässä työpaikassa.

Vierailija
28/112 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä sitä miettimisen aihetta!

Vierailija
29/112 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ihmeen perähikiällä oikein asut, jos matka on yhteen suuntaan 50 km, kuten tuossa aiemmin totesit. Juhlapaikaksi nyt tuskin varta vasten on valittu mikään syrjäkylän mökki, vaan itse asut jossain jumalan selän takana, johon tuskin julkiset kulkee muutoinkaan.

Vierailija
30/112 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on. Millä tekosyyllä sinä kieltäytyisit? Kuulostaa vähän alkoholiongelmaiselta, jos ainoastaan ilmoittaa ettei välitä juhlia selvinpäin ja siksi jättää juhlat väliin.

Vierailija
31/112 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ihmeen perähikiällä oikein asut, jos matka on yhteen suuntaan 50 km, kuten tuossa aiemmin totesit. Juhlapaikaksi nyt tuskin varta vasten on valittu mikään syrjäkylän mökki, vaan itse asut jossain jumalan selän takana, johon tuskin julkiset kulkee muutoinkaan.

Väärin veikattu. Työmatka vain sattuu olemaan pitkä. Työpaikan ja kodin välillä ei ole toimivia joukkoliikenneyhteyksiä.

Vierailija
32/112 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh! Kolme kilometriä taksilla :D

Vierailija
33/112 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin veikattu. Työmatka vain sattuu olemaan pitkä. Työpaikan ja kodin välillä ei ole toimivia joukkoliikenneyhteyksiä.

Sori, mutta en usko tätä yhtälöä tällaisenaan. Ei nyt pikkujouluja järjestetä paikassa, johon porukalla on keskimäärin vaikea tulla. No sama tuo mulle. En menis joka tapauksessakaan 50 km päähän pikkujouluihin.

Vierailija
34/112 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on. Millä tekosyyllä sinä kieltäytyisit? Kuulostaa vähän alkoholiongelmaiselta, jos ainoastaan ilmoittaa ettei välitä juhlia selvinpäin ja siksi jättää juhlat väliin.

Tähän kaipaisin hyviä vinkkejä. Mikä on pätevältä kuulostava syy jättää pikkujoulut välistä uutena työntekijänä?

Vierailija
35/112 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollaisille pösilöille kannata edes vastata jotka itse asuvat kapungin keskustassa ja työmatka on korkeintaan pari kilometriä, tai sitten tekevät etänä.

Vierailija
36/112 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan muu ole kulkemassa suunnilleen samaa matkaa? Oletko siis ainut, jolle juhlapaikan sijainti on hankala?

Vierailija
37/112 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, mutta en usko tätä yhtälöä tällaisenaan. Ei nyt pikkujouluja järjestetä paikassa, johon porukalla on keskimäärin vaikea tulla. No sama tuo mulle. En menis joka tapauksessakaan 50 km päähän pikkujouluihin.

Sanoinko että kaikilla on vaikeuksia tulla paikan päälle juhlimaan? Ei ole, mutta minulle matka on pitkä.

Vierailija
38/112 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osallistu koskaan työpaikan pikkujouluihin. En todellakaan halua viettää vapaa-aikaani työkavereiden kanssa, riittää että hoidan työni ja tapaan heitä töissä.

Haluaisin koeajalla antaa hyvän vaikutelman, mutta juhlista en ole kovin innostunut.

Pikkujouluissa aamuyöstä yleensä vaikutelmat senkun paranee. Asiat selviää ja maanantai aamuna porukka luimuilee hiljaa.

Vierailija
39/112 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan muu ole kulkemassa suunnilleen samaa matkaa? Oletko siis ainut, jolle juhlapaikan sijainti on hankala?

En tiedä olisiko joku muu mahdollisesti tulossa juhliin samalta suunnalta. Epäilen kuitenkin että tuskin kukaan muukaan on kovin innoissaan olisi ajelemassa kotiin pidempään matkaa iltamyöhään. Ruoka- ja juomatatarjoilu juhlissa voi olla aika vaatimaton.

Vierailija
40/112 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollaisille pösilöille kannata edes vastata jotka itse asuvat kapungin keskustassa ja työmatka on korkeintaan pari kilometriä, tai sitten tekevät etänä.

Jäi pois se todennäköisin vaihtoehto:. Ei ole koskaan ollut töissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän