Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Autolla työpaikan pikkujouluihin. Osallistuisitko?

Vierailija
22.10.2022 |

Ensimmäiset juhlat uudessa työpaikassa. Mietin silti juhlien jättämistä väliin. Tylsää viettää iltaa selvinpäin ja ajella kotiin pilkkopimeässä.

Julkisilla kotiin ei pääse eikä juhlapaikan lähellä ole yöpymispaikkoja. Miten sinä toimisit?

Kommentit (112)

Vierailija
1/112 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja millä syyllä juhlista voi kieltäytyä? Ei kuulosta kovin hyvältä koeajalla todeta etten osallistu, koska en pysty juhlissa juomaan alkoholia.

Vierailija
2/112 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai taksikaan ei kulje?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/112 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt, jos on hyvää ruokaa.

Vähän tylsäähän se on lähteä aikaisin pois, mutta sellaista se joskus on.

Vierailija
4/112 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osallistu koskaan työpaikan pikkujouluihin. En todellakaan halua viettää vapaa-aikaani työkavereiden kanssa, riittää että hoidan työni ja tapaan heitä töissä.

Vierailija
5/112 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai taksikaan ei kulje?

Pidemmät matkat ovat kohtuuttoman kalliita taksilla.

Vierailija
6/112 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai taksikaan ei kulje?

En viitsi maksaa 50 kilometrin taksimatkaa ensin juhlapaikalle ja myöhemmin sieltä kotiin.

Vierailija
7/112 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin autolla ja olisin selvin päin.

Vierailija
8/112 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja millä syyllä juhlista voi kieltäytyä? Ei kuulosta kovin hyvältä koeajalla todeta etten osallistu, koska en pysty juhlissa juomaan alkoholia.

Ei pikkujouluihin osallistuminen ole pakollista. Edes koeajalla.

Vierailija
9/112 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osallistu koskaan työpaikan pikkujouluihin. En todellakaan halua viettää vapaa-aikaani työkavereiden kanssa, riittää että hoidan työni ja tapaan heitä töissä.

Haluaisin koeajalla antaa hyvän vaikutelman, mutta juhlista en ole kovin innostunut.

Vierailija
10/112 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuen kuinka pitkä matka ajella. Mitä pikkujouluissa ohjelmassa. Hyvän ruuan vuoksi voisinkin ajella ja jossakin vaiheessa lähtisin kotiin. Jos vain pelkät ryyppäjäiset, tuskin lähtisin.

Vierailija
11/112 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa olla paska työporukka.

Ei, vaan erittäin mukava. Meillä on todella hyvä työilmapiiri. Mutta työ vie ihmisen ajasta valtavan suuren osan, joten vapaa-aikani on omaani, eikä sisällä työkaverien ja pomojen tapaamista ja töistä puhumista.

Vierailija
12/112 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisin autolla ja olisin selvin päin.

Siinä ei oikein ole juhlafiilistä. Yömyöhällä pimeässä väsyneenä on ärsyttävää ajella pikkuteitä.

Vierailija
13/112 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen mennyt taksilla kotia, pikkujouluista on ollut yhteiskuljetus keskustaan ja taksilla kotio. Tai sit on aina joku halunnut taksikyytiin mukaan jos ei ole ollut.

Vierailija
14/112 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ajaisi 50km x 2 tuon takia.

Vierailija
15/112 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuen kuinka pitkä matka ajella. Mitä pikkujouluissa ohjelmassa. Hyvän ruuan vuoksi voisinkin ajella ja jossakin vaiheessa lähtisin kotiin. Jos vain pelkät ryyppäjäiset, tuskin lähtisin.

Tiedossa on vain ruokaa ja juomaa. Mitään muuta juhlista ei ole kerrottu.

Vierailija
16/112 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen mennyt taksilla kotia, pikkujouluista on ollut yhteiskuljetus keskustaan ja taksilla kotio. Tai sit on aina joku halunnut taksikyytiin mukaan jos ei ole ollut.

Minulla on pitkä työmatka. Taksilla matkojen hinta nousisi todella korkeaksi.

Vierailija
17/112 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai taksikaan ei kulje?

Vain pösilöt käyttävät taksipalveluja. Hinnat ovat todella korkeat ja kuskit ylimielisiä läskejä.

Vierailija
18/112 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on pitkä työmatka. Taksilla matkojen hinta nousisi todella korkeaksi.

Taksia ehdotellaan aina mutta ehdottelijat eivät itse edes käytä niitä koska taksikyydit maksavat niin paljon.

Vierailija
19/112 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on noin vaikeaa niin sit menet sillä autolla tai et. Ei se ketään kiinnosta.

Vierailija
20/112 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö yrittää keksiä kieltäytymisen syyks joku pakolliselta / aiemmin sovitulta kuulostava meno samalle illalle, jottei kuulostaisi siltä, että vieroksuu työpaikan väkeä? Esimerkiksi jo aiemmin hankitut liput teatteriin tai jotain vastaavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi