Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joku ihminen katsoo kaikki Insta-tarinani?

Vierailija
22.10.2022 |

Vaikka laittaisin tarinan mihin aikaan vuorokaudesta tahansa ja kuinka monta tarinaa tahansa, esim 15, hän katsoo ne kaikki. Yleensä alle puolen tunnin päästä siitä kun olen sen laittanut. Työssä käyvä henkilö.

Mitä järkeä?

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos löydän mukavan instatilin niin katson niitä tarinoita. Olen yksinäinen vanha ihminen eikä itselläni ole instaa.

Stooreja ei näe ellei ole omaa tiliä.

Kyllä Picukissa näkee.

- se vanha ihminen -

Vierailija
22/86 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuossa joku logiikka tehdä materiaalia kaikille nähtäväksi ja sitten miettiä päänsä puhki jos joku niitä katsoo. Onhan siinä kai joku logiikka?

Joskus ennen pissikset sanoi että get over it. Se sopis tähän paikkaan, anna olla - mitä tuosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä sen teidät, että se on aina sama, joka niitä katsoo?

Ja jos on sama, niin sitten on selvästikin sinusta kiinnostunut. Sopii kyllä toivoa, että on ihan normityyppi, joka sinua seuraa, eikä mikään epämääräinen stalkkari, jos meinaat jatkaa kuvien ym. julkaisemista. Onhan niitä esim. mallitoimiston tyyppejä ym. jotka ihan rekrymielessäkin voivat seurata kohteita, tai joku toimittaja, joka etsii jutunjuurta. Mutta vähemmän kyllä sellaisia varmaan on.

Siitä että minulla on ollut suhde hänen kanssaan parikymppisenä. Siitä tiedän.

Siis sen näkee jostain, kuka sun instassa käy? Siitä jää joku merkintä?

En katsos itse ole sellaisessa kirjautuneena, niin en tiedä, kuinka sen voi tietää, kuka kuvia katsoo. Minulla tyssää aina muiden kuvien katselu siihen, mitä kirjautumatta näkee toisten tileiltä.

Jos tunnet tyypin, tiedät varmaan sitten aika hyvin, mikä tyyppi on. Vai tiedätkö?

Vierailija
24/86 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuossa joku logiikka tehdä materiaalia kaikille nähtäväksi ja sitten miettiä päänsä puhki jos joku niitä katsoo. Onhan siinä kai joku logiikka?

Joskus ennen pissikset sanoi että get over it. Se sopis tähän paikkaan, anna olla - mitä tuosta.

En ymmärrä kysymystäsi. Ehkä mies haluaa minut takaisin? Ehkä olen kuuma? Ehkä olen hyvännäköinen?

Muutenhan kaikki 2000 seuraajaan katsoisivat kaikki tarinani alle 30min.

Vierailija
25/86 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos löydän mukavan instatilin niin katson niitä tarinoita. Olen yksinäinen vanha ihminen eikä itselläni ole instaa.

Stooreja ei näe ellei ole omaa tiliä.

Ei sinne tarvitse kuin luoda tunnukset. Esim. Picukista ne näkee, vaikkei olisi itse instan käyttäjäkään.

Vierailija
26/86 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylipäätään postaat tarinoita sen 15 kertaa päivässä. Eiköhän siihen katsomiseen mene vähemmän aikaa, kuin niiden tekemiseen. Ja jos kerran itsekkin laitat mihin vuorokauden aikaan tahansa, niin kyllä se luuri sinullakin on käteen kasvanut. Katsottavaksi sinä niitä teet ja ellet halua, että joku niitä katsoo, ei kannata niitä tehdä.

Vierailija
27/86 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ylipäätään postaat tarinoita sen 15 kertaa päivässä. Eiköhän siihen katsomiseen mene vähemmän aikaa, kuin niiden tekemiseen. Ja jos kerran itsekkin laitat mihin vuorokauden aikaan tahansa, niin kyllä se luuri sinullakin on käteen kasvanut. Katsottavaksi sinä niitä teet ja ellet halua, että joku niitä katsoo, ei kannata niitä tehdä.

Minulla on niin tylsä työ että luuri kasvaa käteen väistämättä. Liikaa aikaa. Tarinoiden postaamiseen menee vuorokaudessa yhteensä noin 8min.

Ap

Vierailija
28/86 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole unohtanut sua ja haluaa kiihkeää pa noa sun kanssa. Ru n kkaa sun kuville ikävissään.

Tämänhän sä halusit kuulla?

Vierailija
29/86 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole unohtanut sua ja haluaa kiihkeää pa noa sun kanssa. Ru n kkaa sun kuville ikävissään.

Tämänhän sä halusit kuulla?

No itse asiassa ollaan välillä pantu tuon suhteen jälkeenkin mutta ei enää hetkeen. Ei hänen olisi pakko, voisimme ihan tavatakin. Itse en tosin tule sellaista ehdottamaan.

Vierailija
30/86 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt sano, että olet joku hiien Sara Sieppi, sehän vasta nauku jostain stalkkereista instassaan, mokomaki diiva koko akka, hyi🤮

Vierailija
31/86 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä toooosi fiksu kun kirjoittelet jatkuvasti. Kaikki fiksut välkyt tekee noin.

Vierailija
32/86 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn instassa jatkuvasti ja katson varmaan kaikkien tarinat. Mitä nyt sattuu ekana siinä olemaan. Älä postaa, jos et halua että niitä katsotaan.

Vierailija
33/86 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka yli 15-vuotias edes kyttää storyjen katsojia?

Vierailija
34/86 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka yli 15-vuotias edes kyttää storyjen katsojia?

No minä.

Vierailija
35/86 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en taas ymmärrä miksi jotkut laittavat instansa yksityisiksi. Katsovaksihan ne on tarkoitettu?

Kun on yksityinen tili, niin kuvani eivät päädy ihan minne sattuu.

Vierailija
36/86 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli kyllä typerin kysymys aikoihin. Vein puolisolle voikkarin ja se söi sen. Miksi?

Vierailija
37/86 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän katsonee Instan aloitusnäkymästä kaikki seurattaviensa tarinat läpi, ei vain erityisesti sinun. Niitähän ei tarvitse klikata erikseen auki, kun yhden tarinat on katsottu, siirrytään automaattisesti seuraavaan.

Vierailija
38/86 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en taas ymmärrä miksi jotkut laittavat instansa yksityisiksi. Katsovaksihan ne on tarkoitettu?

Nekin näkee halutessaan. Ei kuitenkaan ole mitään halua katsella kenenkään turhakkeiden kuvia.

- n66v -

Vierailija
39/86 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla jää stoorien katsomiset joskus pyörimään, vaikken katsoisi. Kuten tänään, kun piti ottaa ruoka uunista (kello soi). Puhelin jäi vaan pöydälle ja stoorit rullasi eteenpäin.

Vierailija
40/86 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nekin näkee halutessaan. Ei kuitenkaan ole mitään halua katsella kenenkään turhakkeiden kuvia.

- n66v -

Ne on ihan maisemakuvia :) Kyse on enemmänkin periaatteesta että en halua niitä kaikkien nähtäville ja käytettäväksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä