Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joku ihminen katsoo kaikki Insta-tarinani?

Vierailija
22.10.2022 |

Vaikka laittaisin tarinan mihin aikaan vuorokaudesta tahansa ja kuinka monta tarinaa tahansa, esim 15, hän katsoo ne kaikki. Yleensä alle puolen tunnin päästä siitä kun olen sen laittanut. Työssä käyvä henkilö.

Mitä järkeä?

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi seuraat itse noin ahkerasti jonkun tietyn ihmisen katselukertoja? Sairasta

Siksi että mulla on ollut suhde hänen kanssaan ja voisi taas olla.

Ap

Vierailija
82/86 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt että aikuisia vielä kiinnostaa että onko joku katsonut storyt vai ei tai onko tykkäillyt kaikista kuvista vai ei. Vai oletko 13v?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiennyt että aikuisia vielä kiinnostaa että onko joku katsonut storyt vai ei tai onko tykkäillyt kaikista kuvista vai ei. Vai oletko 13v?

No nyt sinätiedät senkin.

Ap

Vierailija
84/86 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi seuraat itse noin ahkerasti jonkun tietyn ihmisen katselukertoja? Sairasta

Ap

Siis päättelet että teillä voisi olla taas suhde koska hän katsoo instastoryt? Anna mun kaikki kestää 😂 Nyt kannattaa käydä tarkistamassa lääkitys

Vierailija
85/86 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siis päättelet että teillä voisi olla taas suhde koska hän katsoo instastoryt? Anna mun kaikki kestää 😂 Nyt kannattaa käydä tarkistamassa lääkitys

Haluaisin vähän että meillä olisi taas suhde ja kas kummaa, henkilö jonka kanssa minulla on ollut suhde haluaa myös olla tekemisissä kanssani.

Ap

Vierailija
86/86 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n ongelmaan puuttumatta, mutta mulla on yksi seuraaja, todennäköisesti jo eläkeikäinen, joka tykkää aina ekana mun julkaisuista. Menee ihan maksimissaan muutamia minuutteja ja häneltä tulee tykkäys. On myös tarinoissa aina ensimmäisten katselijoiden joukossa. Eihän siinä mitään, mutta on se luuri kasvanut käteen muillekin kuin teineille. 😄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan