Miksi joku ihminen katsoo kaikki Insta-tarinani?
Vaikka laittaisin tarinan mihin aikaan vuorokaudesta tahansa ja kuinka monta tarinaa tahansa, esim 15, hän katsoo ne kaikki. Yleensä alle puolen tunnin päästä siitä kun olen sen laittanut. Työssä käyvä henkilö.
Mitä järkeä?
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en taas ymmärrä miksi jotkut laittavat instansa yksityisiksi. Katsovaksihan ne on tarkoitettu?
Kun on yksityinen tili, niin kuvani eivät päädy ihan minne sattuu.
Nekin näkee halutessaan. Ei kuitenkaan ole mitään halua katsella kenenkään turhakkeiden kuvia.
- n66v -Ne on ihan maisemakuvia :) Kyse on enemmänkin periaatteesta että en halua niitä kaikkien nähtäville ja käytettäväksi.
Nykyihmiset ajattelee, että vanhat on ihan pihalla koko aateekoosta. Mehän sitä aikoinaan oltiin kehittämässä. Ei tietenkään joka mummo tai pappa, mutta minä olin.
Itsellä sen verran tylsä työ, että ihan liikaa tulee instassa oltua. Usein ne storyt jää pyörimään, kun pitääkin tehdä töitä.
Olen siis asiakaspalvelussa ja asiakkaiden saapuessa puhelin menee nopeasti pois kädestä.
Samasta syystä en kauheasti uutisia lue työajalla, koska niihin tulee keskityttyä liiaksi. Juuri somen selailu on helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ylipäätään postaat tarinoita sen 15 kertaa päivässä. Eiköhän siihen katsomiseen mene vähemmän aikaa, kuin niiden tekemiseen. Ja jos kerran itsekkin laitat mihin vuorokauden aikaan tahansa, niin kyllä se luuri sinullakin on käteen kasvanut. Katsottavaksi sinä niitä teet ja ellet halua, että joku niitä katsoo, ei kannata niitä tehdä.
Minulla on niin tylsä työ että luuri kasvaa käteen väistämättä. Liikaa aikaa. Tarinoiden postaamiseen menee vuorokaudessa yhteensä noin 8min.
ApNo eipä niiden katsomiseen sen enempää aikaa kulu, joten. Sivusta
Ei katsomiseen vaan sen seuraamiseen, milloin tietyltä ihmiseltä on tullut uusi tarina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en taas ymmärrä miksi jotkut laittavat instansa yksityisiksi. Katsovaksihan ne on tarkoitettu?
Nekin näkee halutessaan. Ei kuitenkaan ole mitään halua katsella kenenkään turhakkeiden kuvia.
- n66v -Ne on ihan maisemakuvia :) Kyse on enemmänkin periaatteesta että en halua niitä kaikkien nähtäville ja käytettäväksi.
Nykyihmiset ajattelee, että vanhat on ihan pihalla koko aateekoosta. Mehän sitä aikoinaan oltiin kehittämässä. Ei tietenkään joka mummo tai pappa, mutta minä olin.
En minä ajattele ettei vanhat ymmärrä netistä tai somesta mitään. Vastasin vain kysymykseen, miksi tilini on yksityinen.
Yksityisen tilin etuna on myös se bottien välttäminen. Julkisella tilillä minulla olisi kuukaudessa 500 bottiseuraajaa. Ei kiitos.
Osa käyttää IG:tä vähän väliä ja käy siellä monta kertaa päivässä. Helpostihan ne uudet tarinat katsoo, kun etusivulla näkyy. Tai sitten jos kiinnostaa seurata jotain tiettyä ihmistä, niin äkkiä näkee hakuhistoriasta onko uusia tarinoita, jos kyseisessä profiilissa vierailee usein. Ei ehkä kannata postata, jos niiden katsominen häiritsee, yleensä kun luulisi ihmisten toivovan stooreilleen katsojia.
Vierailija kirjoitti:
Katsovaksi 😂😂😂😂😂😂😂😂
Aika moni selaa kaikkien stoorit lukematta ja sen kummemmin läpi katsomatta ja sitten tietysti näkyy jos joku on niitä katsellut.
En usko että stalkkaa sinua vaikka sen halusitkin kuulla.
Oot vaan jääny siihen hakuihin. Mullakin on siinä näitä randomeita mukajulkkiksia joita en ees seuraa. Usein katon sit niiden stooreja. Ei vaan muista painaa deleteä
Vierailija kirjoitti:
Osa käyttää IG:tä vähän väliä ja käy siellä monta kertaa päivässä. Helpostihan ne uudet tarinat katsoo, kun etusivulla näkyy. Tai sitten jos kiinnostaa seurata jotain tiettyä ihmistä, niin äkkiä näkee hakuhistoriasta onko uusia tarinoita, jos kyseisessä profiilissa vierailee usein. Ei ehkä kannata postata, jos niiden katsominen häiritsee, yleensä kun luulisi ihmisten toivovan stooreilleen katsojia.
Jaa. 2000sta seuraajasta tosiaan tämä yksi katsoo kaikki 7-15 tarinaa per vuorokausi noin puolen tunnin sisällä postauksista. Postaukset ihan mihin aikaan tahansa.
Tämä oli siis ketjuni aihe ja ihmettelyn kohde.
Ap
Mun useampi kaveri kattoo kans, tiedän siitä, että tarkistan onko yksi ihana heila kattonut ja onhan se. Aina.
Lakkaa ihmettelemästä ja vahtimasta. Kun kerran olet ladannut sinne stooreja, niin ne on siellä katsottavissa milloin vaan.
Jos et tykkää, että niitä katsotaan, niin älä postaa sinne mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. 2000sta seuraajasta tosiaan tämä yksi katsoo kaikki 7-15 tarinaa per vuorokausi noin puolen tunnin sisällä postauksista. Postaukset ihan mihin aikaan tahansa.
Tämä oli siis ketjuni aihe ja ihmettelyn kohde.
Ap
Päivittelisin sinuna lähinnä niitä 1999 "seuraajaa", jotka eivät katso postauksiasi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien tuttavapiiri ei koostu sokeista, etkä sinä ole maailman ainoa näkökykyinen henkilö
Laittoi ilmoituksiinsa milloin julkaiset, eli hänelle tulee ilmoitus kun julkaiset. Kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yksityisen tilin sisältöä näe halutessaan, ellei ole hyväksytty seuraajaksi.
Vierailija kirjoitti:
No miksi postailet niitä jos niitä ei saa katsoa? Get a life?
Ei ole olemassa mitään postaamista!! Suomeksi ainoastaan julkaistaan jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yksityisen tilin sisältöä näe halutessaan, ellei ole hyväksytty seuraajaksi.
Kyllä näkee.
Vierailija kirjoitti:
No miksi postailet niitä jos niitä ei saa katsoa? Get a life?
Nytkö sinusta tuntuu hienolta, kun osaat vähän lontoota?
No eipä niiden katsomiseen sen enempää aikaa kulu, joten. Sivusta