Elämäni paskin lauantai.
Töissä meni kaikki päin peetä ja elämä tuntuu muutenkin merkityksettömältä. Tuli jopa itsetuhoisia ajatuksia, jotka onneksi ovat nyt kaikonneet.
Kohtalotovereita?
Kommentit (18)
Oma mies meinas hukkua viime yönä ja oon valvonut oikeastaan koko päivän ja yön.
Vierailija kirjoitti:
Oma mies meinas hukkua viime yönä ja oon valvonut oikeastaan koko päivän ja yön.
Mun mies hukkui. Ja äitini kuoli 50-vuotiaana. Ne ovat olleet elämäni pahimmat lauantait.
Mulla on mennyt päivä pohtiessani vasta saamaani tietoa levinneestä syövästä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on mennyt päivä pohtiessani vasta saamaani tietoa levinneestä syövästä.
Kauheaa, voimia sinne..!
Kaikille tsemppiä, kellä surua ja murhetta. Mulla on nyt hyvin, mutta kurjuuttakin koettu.
Etähalit💗
Siis mä oon ollu tänään tosi huonolla tuulella ja jotenkin kiukkuinen ja ärsyyntynyt olo.
Tällä hetkellä itsellä elämässä tapahtuu liikaa asioita ja muutoksia tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Siis mä oon ollu tänään tosi huonolla tuulella ja jotenkin kiukkuinen ja ärsyyntynyt olo.
Tällä hetkellä itsellä elämässä tapahtuu liikaa asioita ja muutoksia tällä hetkellä.
Juuri tämä. Mun elämässä joko
a) ei tapahdu yhtään mitään, tai
b) on sellaista mylläkkää ja draamaa,
että ahdistus iskee.
Koskaan, ei koskaan ole tasaisen mukavaa, pientä töyssyä ja pomppua, vaan AINA mennään äärimmäisyydestä toiseen. Sama oli aikoinaan työelämässä, enkä sitäkään jaksanut.
Mulla ollu kamala darra. Jouduin eilen vetämään perseet olalle, kun en kestä enää uhmaikäisiä. Nyt alkaa olo helpottaa, mutta en edelleenkään kestä uhmaikäisiä. Jotain vikaa taitaa olla kun lämmintä vettä ei oikein tule eikä kylmä suihku houkuttele. Mitään en oo saanut aikaiseksi. Toivottavasti saan pian uuden duunin, se on nyt ehkä mun suurin motiivi. Ja huomenna pitää tehdä kaikki mikä jäi tänään tekemättä. Ihan turha päivä tämä ollut.
Kuulin tänään, että ystävä 60-luvulta alkaen kuoli eilen.
Mun mies jätti mut ilmoitusluontoisesti viidessä minuutissa 20 vuoden yhteiselon ja 16 vuoden avioliittovuoden jälkeen eräänä lauantaina. Pakkasi repun ja häipyi saman tien uuden salarakkaansa luokse, kaikki tämä tuli täysin puskista. Sille tielle mies jäikin, ei koskaan kinunnut takaisin. Kaikki yhdessä rakennettu, lapset, mökit, lemmikit, autot, kaikki, oma kiva koti. Kaiken vetäisi tuosta noin vain niin kuin roskan vessanpöntöstä alas.
Siinä sitten aloitin uuden elämän 40+ vuotiaana lasten kanssa. Että heippa vain!
Vierailija kirjoitti:
Kaikille tsemppiä, kellä surua ja murhetta. Mulla on nyt hyvin, mutta kurjuuttakin koettu.
Etähalit💗
Toistan tämän🍁
Elämä on.
Vierailija kirjoitti:
Mies jätti. 👍
Ikävää.nin myös minun suhde kesti 22v. Otti ja kuoli kesken lauantai aamun touhujen, oma kotinsa sydänkohtaus 2021.
Mulla on sairaan tylsää, mutta en silti saa aikaan yhtään mitään hyödyllistä. Äsken havahduin siihen, että minulla on onneksi koira ja lähden lenkille. Onneksi on aina tekemistä, kun on lemmikki.