Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joku ihminen katsoo kaikki Insta-tarinani?

Vierailija
22.10.2022 |

Vaikka laittaisin tarinan mihin aikaan vuorokaudesta tahansa ja kuinka monta tarinaa tahansa, esim 15, hän katsoo ne kaikki. Yleensä alle puolen tunnin päästä siitä kun olen sen laittanut. Työssä käyvä henkilö.

Mitä järkeä?

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa käyttää IG:tä vähän väliä ja käy siellä monta kertaa päivässä. Helpostihan ne uudet tarinat katsoo, kun etusivulla näkyy. Tai sitten jos kiinnostaa seurata jotain tiettyä ihmistä, niin äkkiä näkee hakuhistoriasta onko uusia tarinoita, jos kyseisessä profiilissa vierailee usein. Ei ehkä kannata postata, jos niiden katsominen häiritsee, yleensä kun luulisi ihmisten toivovan stooreilleen katsojia.

Jaa. 2000sta seuraajasta tosiaan tämä yksi katsoo kaikki 7-15 tarinaa per vuorokausi noin puolen tunnin sisällä postauksista. Postaukset ihan mihin aikaan tahansa.

Tämä oli siis ketjuni aihe ja ihmettelyn kohde.

Ap

Päivittelisin sinuna lähinnä niitä 1999 "seuraajaa", jotka eivät katso postauksiasi.

Miksi minun pitäisi sitä päivitellä?

Vierailija
62/86 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakkaa ihmettelemästä ja vahtimasta. Kun kerran olet ladannut sinne stooreja, niin ne on siellä katsottavissa milloin vaan.

Jos et tykkää, että niitä katsotaan, niin älä postaa sinne mitään.

Jaa. 2000sta seuraajasta tosiaan tämä yksi katsoo kaikki 7-15 tarinaa per vuorokausi noin puolen tunnin sisällä postauksista. Postaukset ihan mihin aikaan tahansa.

Tämä oli siis ketjuni aihe ja ihmettelyn kohde.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on siis tylsistynyt perheenäiti, joka tuli tänne kerjäämään kommentteja siitä miten ex on oikeasti edelleen kiinnostunut hänestä, kun seuraa hänen elämäänsä.

Case closed. Next.

Vierailija
64/86 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän minua ihmetyttää miten sua jaksaa tuollainen kiinnostaa ja miksi ylipäätään jaksat tarkastella sitä ketkä sun postauksia katselevat ja milloin.

Vierailija
65/86 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän minua ihmetyttää miten sua jaksaa tuollainen kiinnostaa ja miksi ylipäätään jaksat tarkastella sitä ketkä sun postauksia katselevat ja milloin.

Ihanko tosi? Mikä siinä sua ihmetyttää?

Vierailija
66/86 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on siis tylsistynyt perheenäiti, joka tuli tänne kerjäämään kommentteja siitä miten ex on oikeasti edelleen kiinnostunut hänestä, kun seuraa hänen elämäänsä.

Case closed. Next.

Ahaa. Keskustelu jatkuu.

Ap

Vierailija
67/86 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi postailet niitä jos niitä ei saa katsoa? Get a life?

Se on toi tota Ingrid Purge se laittaa tuota samaa ylilaudalle.

Vierailija
68/86 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla jää stoorien katsomiset joskus pyörimään, vaikken katsoisi. Kuten tänään, kun piti ottaa ruoka uunista (kello soi). Puhelin jäi vaan pöydälle ja stoorit rullasi eteenpäin.

Sama! Näin käy lähes päivittäin. Alan katsomaan järjestyksessä ensimmäistä ja homma keskeytyy milloin mistäkin syystä, vähän niinkuin selailisi lehteä ja se vaan jää siihen. Siinähän ne storyt ja mainokset rullailee itekseen. Mutta enpä ole ajatellutkaan, että joku jaksaisi niin tarkkaan tutkia ja analysoida oman storynsa katselijoita. Itsehän taidan olla tällä perusteella ihan kunnon stalkkeri.

Vierailija
69/86 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla jää stoorien katsomiset joskus pyörimään, vaikken katsoisi. Kuten tänään, kun piti ottaa ruoka uunista (kello soi). Puhelin jäi vaan pöydälle ja stoorit rullasi eteenpäin.

Sama! Näin käy lähes päivittäin. Alan katsomaan järjestyksessä ensimmäistä ja homma keskeytyy milloin mistäkin syystä, vähän niinkuin selailisi lehteä ja se vaan jää siihen. Siinähän ne storyt ja mainokset rullailee itekseen. Mutta enpä ole ajatellutkaan, että joku jaksaisi niin tarkkaan tutkia ja analysoida oman storynsa katselijoita. Itsehän taidan olla tällä perusteella ihan kunnon stalkkeri.

Aina opit uutta.

Vierailija
70/86 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piti oikein omasta instasta käydä jatsomassa missä ne näkyy. Eli kun postaat storyn, niin sun pitää vissiin itse mennä katsomaan uudelleen sun omia postaamia storyja, että saat tarkasteltua, kuka on katsonut. Eli miksi ihmeessä kukaan viitsii tarkastella omia stoorejaan jo heti puolen tunnin jälkeen, että hahaa, kappas kehveliä, taas se Pena on käynyt katsomassa puolen tunnin sisään mun postauksen!

Vierailija
71/86 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piti oikein omasta instasta käydä jatsomassa missä ne näkyy. Eli kun postaat storyn, niin sun pitää vissiin itse mennä katsomaan uudelleen sun omia postaamia storyja, että saat tarkasteltua, kuka on katsonut. Eli miksi ihmeessä kukaan viitsii tarkastella omia stoorejaan jo heti puolen tunnin jälkeen, että hahaa, kappas kehveliä, taas se Pena on käynyt katsomassa puolen tunnin sisään mun postauksen!

Niiden julkaisemisen idea on juuri siinä että niiden kautta pystyy seuraamaan, kuka tarinoita katsoo. En julkaisisi mitään, ellei näin voisi tehdä. Se on tarinoissa se idea.

Ap

Vierailija
72/86 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin suuri osa seuraajista katsoo mun kaikki storyt. En oo tajunnut miettiä, mitä se heistä kertoo. Itse ainakin vaan katselen järjestyksessä tarinat, enhän edes tiedä silloin kenen tulee seuraavaksi.

Vierailija
73/86 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaista se on jos somettaa yksityisyytensä pois. Joutuu miettimään että onko nyt joku hullu stalkkeri perässä

Ai minä mietin tuollaista? Enpä ole huomannut. Lähinnä kiinnostaa, mitä tämän komistuksen mielessä nykyään liikkuu.

Nyt se onkin jo komistus 😂

Vierailija
74/86 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkilö myös kommentoi tarinoitani hymiöllä tai sanallisesti noin kaksi kertaa viikossa. Kommentti tulee yleensä pari minuuttia tarinan julkaisun jälkeen.

Itse en juuri koskaan ehdi huomaamaan tämän ihmisen tarinoita.

Ap

Vierailija
75/86 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä ihmisiä jotka vuodattaa elämäänsä instaan. Voiko tyhmempää olla.

Vierailija
76/86 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkilö myös kommentoi tarinoitani hymiöllä tai sanallisesti noin kaksi kertaa viikossa. Kommentti tulee yleensä pari minuuttia tarinan julkaisun jälkeen.

Ap

Eli haluat huomiota ja seuraajia, mutta et ole kiinnostunut seuraajistasi. Taputan nyt, hurraa:D

Vierailija
77/86 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelet miksi joku yksittäinen tyyppi katsoo srorysi mutta samaan aikaan itse kyttäät milloin tuo tyyppi on ne käynyt katsomassa 😂 hanki elämä

Vierailija
78/86 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eli haluat huomiota ja seuraajia, mutta et ole kiinnostunut seuraajistasi. Taputan nyt, hurraa:D

Ok

Töiden takia en aina ehdi huomioimaan somea riittävästi. Tämä on valitettavaa. Taputan sinua perseelle.

Ap

Vierailija
79/86 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä ihmisiä jotka vuodattaa elämäänsä instaan. Voiko tyhmempää olla.

En minäkään.

Ap

Vierailija
80/86 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi seuraat itse noin ahkerasti jonkun tietyn ihmisen katselukertoja? Sairasta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan