Tekisitkö tälläisestä lasun?
Jos tietäisit tuttavasi myyvän itseään ja tällä kyseisellä henkilöllä olisi pieni vauva?
Kommentit (167)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni lapsi vielä lähinnä nukkuu eikä herää kovinkaan herkästi, ja vaikka heräisi, ei sen ikäinen tajua mitä se kuulee.
Myöhemmin kun lapsi on kasvanut hieman isommaksi, voi äiti pyytää vaikka jonkun naapurin ottamaan lapsen hoitoon joksikin aikaa, korvausta vastaan tietenkin.
Parissa tunnissa äiti tekee jo helposti 200-300e suoraan lapaan, mikä johtaakin ajatukseen siitä, että täällä melttoovat naiset ovat todellisuudessa vain helvetin kateellisia kun eivät ole itse tajunneet ryhtyä myymään pesäänsä lapsen kannalta ideaaleimpaan aikaan, eli kun tämä on vasta pieni vauva.
Ihan käsittämätön kommentti. Kylläpäs sitä nyt pitäisikin olla kateellinen kun ei tullut ryhdytyksi itseään myymään kun lapset oli pieniä.
Onko tullut mieleen, että joillain on itsekunnioitusta sen verran, ettei ikinä ryhtyisi tuollaiseen puuhaan.Ymmärrätkö, että se on sinun oma subjektiivinen näkemyksesi näistä asioista, ei mikään universaali objektiivinen totuus?
Äiti ei mitään lakia riko, joten ei ole mitään syytä myöskään hänen saati lapsen elämään väkisin tunkeutuakaan, vaikka se sinua ja joitakuita henkilökohtaisesti harmittaakin syystä tai toisesta.
Myös sinun näkemyksesi on oma subjektiivinen näkemys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alakerrassani asuvassa ydinperheessä huudetaan ja itketään pitkälti päivittäin, ennen ajattelin että se on ihan normaalia että lapsille tulee itkukin kun leikitään kovasti ahtaassa asunnossa, mutta nyt ymmärrän, että minun velvollisuushan on lasun avustuksella hajottaa tuo perhe, lasten parhaaksi.
Millä perusteella luulet, että sinulla on valta hajottaa tuo perhe? Se, että teet huolesta johtuvan lasu-ilmoituksen ei johda tutkimatta toimenpiteisiin. Pelkkä lasu-ilmoitus ei tarkoita, että asialle välttämättä tehdään jotain.
Nokun minua huolestuttaa ja olen muutenkin sitä mieltä, että tuollainen kotona naiminen lasten ollessa toisessa huoneessa on väärin.
Todisteet löytyy heti kun astuu ovesta sisään asuntoon, tosiaan vaan kipsilevystä tehty seinä lastenhuoneen ja makuuhuoneen välissä, eli on hyvin mahdollista että äänien ja ilmapiiriaistimusten lisäksi lapset altistuu mahdollisesti myös naimisen hajuille.
Hänhän vain tekee sen työn mitä te ette kykene tekemään, eli tyydyttää miehenne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekisitkö lasun jos 2000 netto tienaava hoitsu on dippa-inssin kanssa, joka tienaa 3500 netto. Onhan tuossa jo aikamoista taloudellista epätasapainoa ja nainen vähän asettaa itsensä elätettäväksi. Antaa seksiä vaikka ei kuluja jaeta 50/50.
Tuossa on kysymys perheensisäisestä asiasta, ei seksin myynnistä.
Samat riskit enemmän tai vähemmän siinäkin on olemassa.
Aikuinen pystyy lähtemään riskitilanteesta pois. Pieni lapsi ei.
Sama juttu kaikenlaisissa suhteissa missä osallisena on pieni lapsi, eli ei muutaku kaikki perheet kaikissa muodoissaan hajalle vaan, koska onhan olemassa joku 0,00001% riski.
Et taida tietää, millaisissa riskioloissa moni lapsi nykypäivänä kotonaan elää.
Laita ihmeessä dataa näytille, näistä on varmasti myös vakuutusyhtiöt kiinnostuneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni lapsi vielä lähinnä nukkuu eikä herää kovinkaan herkästi, ja vaikka heräisi, ei sen ikäinen tajua mitä se kuulee.
Myöhemmin kun lapsi on kasvanut hieman isommaksi, voi äiti pyytää vaikka jonkun naapurin ottamaan lapsen hoitoon joksikin aikaa, korvausta vastaan tietenkin.
Parissa tunnissa äiti tekee jo helposti 200-300e suoraan lapaan, mikä johtaakin ajatukseen siitä, että täällä melttoovat naiset ovat todellisuudessa vain helvetin kateellisia kun eivät ole itse tajunneet ryhtyä myymään pesäänsä lapsen kannalta ideaaleimpaan aikaan, eli kun tämä on vasta pieni vauva.
Ihan käsittämätön kommentti. Kylläpäs sitä nyt pitäisikin olla kateellinen kun ei tullut ryhdytyksi itseään myymään kun lapset oli pieniä.
Onko tullut mieleen, että joillain on itsekunnioitusta sen verran, ettei ikinä ryhtyisi tuollaiseen puuhaan.Ymmärrätkö, että se on sinun oma subjektiivinen näkemyksesi näistä asioista, ei mikään universaali objektiivinen totuus?
Äiti ei mitään lakia riko, joten ei ole mitään syytä myöskään hänen saati lapsen elämään väkisin tunkeutuakaan, vaikka se sinua ja joitakuita henkilökohtaisesti harmittaakin syystä tai toisesta.
Ei ole, vaan laki on asian suhteen yksiselitteinen, seksin myynti on laillista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, vaan laki on asian suhteen yksiselitteinen, seksin myynti on laillista.[/quote
Pusi pusi! 😘
Nyt mä lopetan tästä aiheesta höpöttämisen ja toivotan kaikille hyvää viikonloppua!
Halusin vaan vähän haastaa teitä!
😘😘😘
Eihän tuo hienoa ole, mutta epäilen yleistyvän talven aikana kun pari asiakasta per kk maksaa sen valtavan sähkölaskun. Kun hintojen kallistuessa moni pk-yritys menee konkkaan ja moni äiti jää työttömiksi niin näin voi käydä. Onneksi olen itse lapseton niin ei tarvitse pelätä tällaisia ja sillä ei niin väliä ole miten itse pärjää. Mutta kun Suomi muuttuu hitaasti kehitysmaaksi niin tännekin rantautuu kehitysmaiden tavat.
Eli ne kauppojen kalliit katteet, kova veropolitiikka ja sähköverkkojen myynti ulkomaille tuottaa meille halpoja h****a joita sitten syytellä moraalittomasta elinkeinosta ja teetellä lasuja oikeiden syyllisten vain nauttia korruption hedelmistä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo hienoa ole, mutta epäilen yleistyvän talven aikana kun pari asiakasta per kk maksaa sen valtavan sähkölaskun. Kun hintojen kallistuessa moni pk-yritys menee konkkaan ja moni äiti jää työttömiksi niin näin voi käydä. Onneksi olen itse lapseton niin ei tarvitse pelätä tällaisia ja sillä ei niin väliä ole miten itse pärjää. Mutta kun Suomi muuttuu hitaasti kehitysmaaksi niin tännekin rantautuu kehitysmaiden tavat.
Eli ne kauppojen kalliit katteet, kova veropolitiikka ja sähköverkkojen myynti ulkomaille tuottaa meille halpoja h****a joita sitten syytellä moraalittomasta elinkeinosta ja teetellä lasuja oikeiden syyllisten vain nauttia korruption hedelmistä.
Absurdeintahan tässäkin on vielä sekin, että yksi kodin ulkopuolelle sijotettu lapsi maksaa keskimäärin 140 000e vuodessa, siis moninkertaisesti enemmän kuin kotona vanhemmallaan asuvana.
Vierailija kirjoitti:
Tekisin.
Lasu kannattaa aina tehdä.
Itse olen tehnyt 49 lasua ja lisää tulee, jos näen jotain poikkeavaa.
Siveyden sipuli kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekisin.
Lasu kannattaa aina tehdä.
Itse olen tehnyt 49 lasua ja lisää tulee, jos näen jotain poikkeavaa.
Itse teen vaikka en mitään näkisikään, olen näet herkkä huolestumaan.
Peukuista päätellen mammoille maistuu, kun pikkuvauvan äiti myy itseään 🤔
Kerran lasutin kun lähti ihan naimisen haju lapsiperheen kodista, huolestuin ja pillastuin.
Onneksi oli väärä hälytys, kalaa ne siellä vaan paistoi ruuaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan joitain dokkareita jenkeistä, joissa aineita käyttävät nuoret kertoivat lapsuudenkokemuksistaan, kun miehiä lappasi äidin luona ja mitä siitä seurasi, usein ura urkeni ja kaikilla oli hyväksikäyttökokemuksia, turvattomuutta.
Oleellista on, onko lapsi paikalla.
On paikalla, kun on kotona, tai siellä missä äiti harjoittaa ammattia.
Lisäksi ammatti vaikuttaa ihmisen psyykeen ja mielentilaan, on eri mieliala tulla töistä kotiin jos olit laborantti, kuin domina.
Lapsiperheissä kaikenlainen paneskelu kiellettävä lailla, silloin kun lapsia on paikalla, viis siitä ovatko vaikka toisessa huoneessa, kuulevatko mitään vai eivät.
Vain pösilö vertaa tavallisen perheen seksiä ammatinharjoittamiseen. Siinä siellä kotona käy vain kääntymässä eri ihmiset jatkuvana virtana toisin kuin tavallisissa lapsiperheissä eikä seksiä harrasteta koko ajan pitkin päivää. Ei tuollainen ole hyvä ja turvallinen kasvuympäristö, vaikka kuka höyrähtänyt väittäisi mitä. Jo ihan ammattilaiset neuvoo pitämään seksin pois pienten lasten elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Peukuista päätellen mammoille maistuu, kun pikkuvauvan äiti myy itseään 🤔
Idioluutio on täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan joitain dokkareita jenkeistä, joissa aineita käyttävät nuoret kertoivat lapsuudenkokemuksistaan, kun miehiä lappasi äidin luona ja mitä siitä seurasi, usein ura urkeni ja kaikilla oli hyväksikäyttökokemuksia, turvattomuutta.
Oleellista on, onko lapsi paikalla.
On paikalla, kun on kotona, tai siellä missä äiti harjoittaa ammattia.
Lisäksi ammatti vaikuttaa ihmisen psyykeen ja mielentilaan, on eri mieliala tulla töistä kotiin jos olit laborantti, kuin domina.
Lapsiperheissä kaikenlainen paneskelu kiellettävä lailla, silloin kun lapsia on paikalla, viis siitä ovatko vaikka toisessa huoneessa, kuulevatko mitään vai eivät.
Vain pösilö vertaa tavallisen perheen seksiä ammatinharjoittamiseen. Siinä siellä kotona käy vain kääntymässä eri ihmiset jatkuvana virtana toisin kuin tavallisissa lapsiperheissä eikä seksiä harrasteta koko ajan pitkin päivää. Ei tuollainen ole hyvä ja turvallinen kasvuympäristö, vaikka kuka höyrähtänyt väittäisi mitä. Jo ihan ammattilaiset neuvoo pitämään seksin pois pienten lasten elämästä.
Ei tässäkään tapauksessa ole oletettavaa, että seksiä myytäisiin kokoajan aamusta iltaan, saati että asiakkaita kävisi jotenkin jatkuvana virtana.
Seksihän pidetään poissa pienen lapsen elämästä kun se pidetään poissa samasta huoneesta missä seksiä harrastetaan, oli se sitten rahalla tai muuten vaan aikaansaatua.
Ensin ajattelin ap kysymyksestä että kaikkia moralisoijia sitä... sitten mietin hetken, miksi tämä äiti itseään myy.
Tarvitseeko rahaa päihteisiin? Onko hän heikkolahjainen tai kehitysvammainen, joka ei ihan ymmärrä, ja on painostettu / puhuttu seksin myymiseen?
Jos äidillä ei ole kaikki hyvin, niin lapsi on todellisessa vaarassa. Jotakuta asiakasta voikin kiinnostaa enemmän se lapsi, ja jos äiti on aineiden vuoksi epätoivoinen / sammuksissa / ympäripuhuttavissa niin silloin on lapsikin kaupan.
Näitä on Suomessakin tapahtunut. Se tapaus lehtiin tuli, kun äiti antoi miehen hyväksikäyttää tytärtään ja kuvata tämä netin välityksellä muillekin pervoille. Jotain muusikkoa syytettiin tässä sotkussa ainakin. Muutaman vuoden takaa.
Se äiti oli heikkolahjainen.
Vierailija kirjoitti:
Ensin ajattelin ap kysymyksestä että kaikkia moralisoijia sitä... sitten mietin hetken, miksi tämä äiti itseään myy.
Tarvitseeko rahaa päihteisiin? Onko hän heikkolahjainen tai kehitysvammainen, joka ei ihan ymmärrä, ja on painostettu / puhuttu seksin myymiseen?
Jos äidillä ei ole kaikki hyvin, niin lapsi on todellisessa vaarassa. Jotakuta asiakasta voikin kiinnostaa enemmän se lapsi, ja jos äiti on aineiden vuoksi epätoivoinen / sammuksissa / ympäripuhuttavissa niin silloin on lapsikin kaupan.
Näitä on Suomessakin tapahtunut. Se tapaus lehtiin tuli, kun äiti antoi miehen hyväksikäyttää tytärtään ja kuvata tämä netin välityksellä muillekin pervoille. Jotain muusikkoa syytettiin tässä sotkussa ainakin. Muutaman vuoden takaa.
Se äiti oli heikkolahjainen.
lasu ja koko lapsikauppa bisnes mikä siihen liittyy tulee lakkauttaa ja antaa varmuuden vuoksi vielä rangaistus kaikille osallisille, koska kuttulan nuorisokoti ja vilja-eerika.
Varmaan kannattaakin hakeutua hoitoon, jos sukurutsausta harrastaa.