Pari kuukautta tapailua eikä mies osaa sanoa mihin se johtaa.
Onko toivoton tilanne jos toinen osapuoli sanoo ettei tiedä miksi suhde pitäisi jotenkin määritellä vaikka itse toivon sitoutumista ja olen tosi ihastunut. Ollaan vietetty kokoajan tiiviisti aikaa yhdessä ja tuntuu että tässä ajassa jo pitäisi tietää mitä haluaa. Hukkaanko aikaani vaan..
Kommentit (484)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kyseessä on ihan aikuiset ihmiset niin pitäisi olla silmää sille ettei vie toisen aikaa millään kattellaan-tyylisellä menolla. Joko on tulevaisuus tai ei.
Siis hyvänen aika, me ollaan lähellä joulua ja moni varmasti miettii kenen kanssa sen viettää ja viekö sukulaisten eteen jonkun "mennään fiilispohjalta" - kattelijan.
Eikö sitä voi vain päättää, että menee sukujouluun itsekseen ja vie sinne vasta vakiintuneen seurustelukumppanin? Tuskin suhdetta kannattaa sen takia alkaa hätäpäissään määritellä, että saisi sukujouluun avecin. Ja miksi muuten oletus on se, että uusi seurustelukumppani jättää omat sukujoulunsa väliin ja edes tulee mukaan? Todennäköisempää on, että uudessa seurustelusuhteessa kumpikin menee omien sukulaistensa luo, ja vasta myöhemmin alkaa se rasittava "kumman perheen luo mennään" -arpominen.
Tai ei ala myöhemminkään, ainakaan jos ei ole lapsia. Me olemme viettäneet joulut joko tahoillamme omien sukulaistemme kanssa tai matkoilla tai kaksin kotona. Tilanteesta riippuen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet jotka tapailee useampaa samanaikaisesti vertailee naisia aika avoimesti toisiinsa ja kertoo toisten intiimiasioista.
Esim mitä hedelmiä Lontoon-reissulla tuli työnnettyä minnekin (lähes reaaliaikaista raporttia), kuka oli aivan liian aloitteellinen seksissä, kenellä on Satisfyer käytössä ja miten se tuli, kenellä puolestaan huono intiimihygienia jne.
Tietysti vähän huvittavaakin ja ei sillä miehellä toisaalta mitään vaitiolovelvollisuutta asioista ole.
Lapsellista toi on, kuulostaa jonnen päiväunelta. Ja aina löytyy niitä satusetiä, koska aina myös joku totaalikokematon untamo uskoo kaikki ne tarinat.
Joku untamo kuvittelee tuossa taas mielessään, että kun tällaisen sadun pyöräytän, niin lakkaavat naiset antamasta pimperoa muille miehille. Ikään kuin se olisi häneltä pois, että myös naiset haluavat seksiä sinkkuna ollessaankin.
Untamo-sanan käyttö ainakin on jonkun vanhanpiian käsialaa.
Minä oletan sanan käyttäjän katsoneen Tohtori Sykeröä, vaikka sanan tausta onkin vanhempi.
Ahaa, tuota en tiennytkään. Eli ilmeisesti sanan käyttäjä on ollut leikki-ikäinen -70-luvulla.
Ennemminkin 80- tai 90-luvulla, eli 25-40-vuotias
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kyseessä on ihan aikuiset ihmiset niin pitäisi olla silmää sille ettei vie toisen aikaa millään kattellaan-tyylisellä menolla. Joko on tulevaisuus tai ei.
Siis hyvänen aika, me ollaan lähellä joulua ja moni varmasti miettii kenen kanssa sen viettää ja viekö sukulaisten eteen jonkun "mennään fiilispohjalta" - kattelijan.
Eikö sitä voi vain päättää, että menee sukujouluun itsekseen ja vie sinne vasta vakiintuneen seurustelukumppanin? Tuskin suhdetta kannattaa sen takia alkaa hätäpäissään määritellä, että saisi sukujouluun avecin. Ja miksi muuten oletus on se, että uusi seurustelukumppani jättää omat sukujoulunsa väliin ja edes tulee mukaan? Todennäköisempää on, että uudessa seurustelusuhteessa kumpikin menee omien sukulaistensa luo, ja vasta myöhemmin alkaa se rasittava "kumman perheen luo mennään" -arpominen.
Tai ei ala myöhemminkään, ainakaan jos ei ole lapsia. Me olemme viettäneet joulut joko tahoillamme omien sukulaistemme kanssa tai matkoilla tai kaksin kotona. Tilanteesta riippuen.
Meillä sama. Menimme omien vanhempiemme luo jouluksi siihen asti, kunnes ensimmäinen lapsi syntyi. Sen jälkeen aloimme viettää omia jouluja.
En oikein tajua, että miksi parin kuukauden seurustelun perusteella pitäisi tehdä jo suunnitelmia tulevaisuudesta...sä varmaan haaveilet jo häistä.? Ootko ap vähän hätäinen? Kohta mies juoksee karkuun...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet jotka tapailee useampaa samanaikaisesti vertailee naisia aika avoimesti toisiinsa ja kertoo toisten intiimiasioista.
Esim mitä hedelmiä Lontoon-reissulla tuli työnnettyä minnekin (lähes reaaliaikaista raporttia), kuka oli aivan liian aloitteellinen seksissä, kenellä on Satisfyer käytössä ja miten se tuli, kenellä puolestaan huono intiimihygienia jne.
Tietysti vähän huvittavaakin ja ei sillä miehellä toisaalta mitään vaitiolovelvollisuutta asioista ole.
Lapsellista toi on, kuulostaa jonnen päiväunelta. Ja aina löytyy niitä satusetiä, koska aina myös joku totaalikokematon untamo uskoo kaikki ne tarinat.
Joku untamo kuvittelee tuossa taas mielessään, että kun tällaisen sadun pyöräytän, niin lakkaavat naiset antamasta pimperoa muille miehille. Ikään kuin se olisi häneltä pois, että myös naiset haluavat seksiä sinkkuna ollessaankin.
Untamo-sanan käyttö ainakin on jonkun vanhanpiian käsialaa.
Minä oletan sanan käyttäjän katsoneen Tohtori Sykeröä, vaikka sanan tausta onkin vanhempi.
Ahaa, tuota en tiennytkään. Eli ilmeisesti sanan käyttäjä on ollut leikki-ikäinen -70-luvulla.
Ennemminkin 80- tai 90-luvulla, eli 25-40-vuotias
Ei tullut itse katsottua, mutta ehkä jossain maaseudulla jossa näkyi vain Ylen kanavat 🤷🏼
Vierailija kirjoitti:
En oikein tajua, että miksi parin kuukauden seurustelun perusteella pitäisi tehdä jo suunnitelmia tulevaisuudesta...sä varmaan haaveilet jo häistä.? Ootko ap vähän hätäinen? Kohta mies juoksee karkuun...
Eikö se ole tapailua vielä tuolloin?
Jospa et kysyisi, mihin suhde johtaa, vaan mihin toinen _toivoisi_ sen johtavan?
Olen nuoruuteni elänyt 90-luvulla. Silloin ei kukaan puhunut mitään tapailusuhteista. Joko seurusteltiin tai ei. Ihastuksen ajattelu ja piiritys veivät yleensä kosolti aikaa ennen kun seurusteluun päädyttiin. Varmaankin Tinder tuonut tällaisen muutoksen deittailukulttuuriin.
Vierailija kirjoitti:
Ja mitenpä luulet näiden naisten kuvailevan tuota miestä? Itse jouduin tuollaisen vedättämäksi ja voin sania, etten olisi ikinä uskonut, että viisikymppisen kanssa seksi voi olla niin onnetonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitenpä luulet näiden naisten kuvailevan tuota miestä? Itse jouduin tuollaisen vedättämäksi ja voin sania, etten olisi ikinä uskonut, että viisikymppisen kanssa seksi voi olla niin onnetonta.
No tämä on 42v ja seksi myös totaalisen surkeaa. Huono varustelu ja lisäksi erektiohäiriö, vaikka ei tuon vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt häistä tietenkään. Jos parin kuukauden tapailun kohdalla ei ole valmis vakiinnuttamaan suhdetta seurusteluksi, niin tyyppi joko haluaa lennellä vapaasti kukasta kukkaan tai asian kysyjä ei ole tarpeeksi kiinnostava. Kummassakin tapauksessa kalossin kuva ahteriin tuollaiselle tyypille. Miksi ihmeessä pitäisi ajatella jotakin miehen karkuunjuoksemisia, jos joku lähtee karkuun aikuisten suhdekeskustelua, niin sillä karkumatkalla saa pysyäkin moinen kakara.
Vierailija kirjoitti:
No sehän se on se pointti, että lähteköön hyvissä ajoin karkuun, jos ei ole tosissaan.
Kuka haluaa pitää niin epätoivoisesti miehen jolla kestää iäisyys päättää onko se kanssasi vakavissaan? Siis nyt oletetaan että itse etsit elämänkumppania.
Minä olen ennemmin yksin, kuin tyydyn tuollaiseen, missä toinen ei selkeästi oikein kunnolla ole ihastunut.
Näistä tulee varmaan parhaimmillaan juuri niitä toisen osapuolen mielestä "ok-suhteita" joissa sitten parin vuoden päästä mietitään että lähtiskö vaiko eikö.(tuosta aiheesta oli toinen ketju)
Itse en ole menossa naimisiin, en edes muuttamassa yhteen. Mutta haluan tietää varsin varhaisessa vaiheessa onko toinen taas niitä tyyppejä jotka eivät oikeasti ole minusta kiinnostuneet, kunhan hengailevat paremman puutteessa.
Yllättäen nämäkin saattavat edetä hyvin nopeasti sitten kun tulee se parempi nainen vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Mitähän tästä pitäisi miettiä? Tapailua on nyt takana vajaa vuosi. Nainen soittaa joka ilta noin tunnin puhelun jos emme tapaa face to face. Yleensä hän on se kumpi soittaa ja haluaa ottaa itse yhteyttä. Joskus jopa hieman närkästyy jos minä en ole hirveän aktiivisesti ottanut yhteyttä. Kysyy heti että onko jokin ongelma kun minä välttelen häntä. En ole vältellyt. Joskus vain hetki omaa aikaa.
Latelee rakkauden tunnustuksia paljon, mutta jostain syystä en ole kumminkaan perillä että mitä lopulta haluaa. Onko se vain flirttiä, etsimässä vakavaa parisuhdetta, olenko minä vain yksinäisten iltojen ajanviete, onko meillä suunnitelmissa yhteistä tulevaisuutta, vain mikä on lopulta kyseessä?
Olen yrittänyt kysyä myös melko suoraan, että mitä olet ajatellut tai toivonut meidän mahdolliselta yhteiseltä tulevaisuudelta, mutta vastaukset on aina hyvin ympäripyöreitä, vailla mitään todellista vastausta, ja pääsääntöisesti asiaa ja kysymystä sivuten. Tietenkin, tutustuminen on ehdottoman tärkeää ennen isompia liikkeitä. Mutta, jotain jää kumminkin epäselväksi, ja se lopullinen päämäärä.
Epävarmuus, vai mistä johtuu? En ole todellakaan perillä onko hän nyt etsimässä vain keskustelu- vai kaverisuhdetta, vai pitkäaikaista parisuhdetta etsimässä? Kaikki ympäripyöreät vastaukset ja teot kun viittaa osittain ja myös kaikkiin noihin edellä mainittuihin. Lähinnä kahdella sanalla: Hämmennys ja epätietoisuus. Mitä minulta ja minusta odotetaan?
Tämä voi myös johtaa siihen että mielenkiinto ajan saatossa vain loppuu kun ei tiedä mihin johtaa, vai johtaako ylipäätään edes yhtään mihinkään kun mahdolliseen yhteisen tulevaisuuden kysymyksiin ei saa vastauksia. Matka jossa ei ole määränpäätä? Ja mikä se määränpää mahdollisesti edes on? Vai onko kyseessä pelkkä kaveri- ja panosuhde johon sisältyy myös jokapäiväistä kahden keskistä keskustelua?Mikään ei ole sen vaikeampaa kuin yrittää ymmärtää naisia, ja lopullisia tarkoitusperiä?
"Latelee rakkauden tunnustuksia"... no mitä sä sanot, kiitos?
Mitäpä jos se nainen odottaa että sinä itse sanot mitä hänestä haluat, ehdotat vakavaa seurustelua jne. niin eiköhän vastauksia luulisi tulevan.
Ehkäpä nainen ei halua sanella mitä sinulta odottaa, pelkää saavansa perässävedettävän nahjuksen joka oikeasti ei halua häntä, tai on niitä naisia jotka odottavat miehen tekevän aloitteen etenemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vaan tajua, miksi sinä jaksat kuunnella tuollaista sontaa ja etenkään, jos itsekin makaat sen miehen kanssa. Sun jutut kerrotaan myös muualle. Enkä itse jaksaisi katselka noin tyhmää miestä.
Minusta hänen jutut on hauskoja ja naurattaa, miten jotkut naiset kuvittelee olevansa ainoita ja suunnittelee yhteistä tulevaisuutta tämän kanssa.
Ja tämä on oikeasti hyvännäköinen ja cv on vakuuttava. Muutoin onkin sitten 2-vuotiaan tasolla.
Minusta sinä nyt suojelet itseäsi selittelemällä että sinä kuitenkin tiedät pelin hengen ja olet jotenkin ylempänä kuin ne "rassukat jotka kuvittelevat saavansa parisuhteen tuon miehen kanssa. Ja kunhan nyt paneskelet aikasi kuluksi. Taisitpa kuvitella sitä suhdetta joskus itsekin, muttet ole päässyt vielä irti limanuljaskasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vaan tajua, miksi sinä jaksat kuunnella tuollaista sontaa ja etenkään, jos itsekin makaat sen miehen kanssa. Sun jutut kerrotaan myös muualle. Enkä itse jaksaisi katselka noin tyhmää miestä.
Minusta hänen jutut on hauskoja ja naurattaa, miten jotkut naiset kuvittelee olevansa ainoita ja suunnittelee yhteistä tulevaisuutta tämän kanssa.
Ja tämä on oikeasti hyvännäköinen ja cv on vakuuttava. Muutoin onkin sitten 2-vuotiaan tasolla.
Minusta sinä nyt suojelet itseäsi selittelemällä että sinä kuitenkin tiedät pelin hengen ja olet jotenkin ylempänä kuin ne "rassukat jotka kuvittelevat saavansa parisuhteen tuon miehen kanssa. Ja kunhan nyt paneskelet aikasi kuluksi. Taisitpa kuvitella sitä suhdetta joskus itsekin, muttet ole päässyt vielä irti limanuljaskasta.
Okei. Olen ollut parisuhteessa viimeiset parikymmentä vuotta ja olen jatkossakin. Se ei kuitenkaan estä tutustumasta uusiin ihmisiin.
Mutta rassukoitahan ne ovat ja onneksi mieheni minua vastasvalta suojelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ja toi kuulostaa palstan ikineitsytpojalta, joka asuu vanhan äitinsä harmina eikä edes yritä aikuistua vaikka ikää on.
Se ei tajua että on olemassa pahempikin asia kun että joku puhuu sinusta: se ettei sinusta olisi mitään puhuttavaa. Koskaan.
Aika limaska, kuuntelee isojen poikien juttuja ja r unkkailee niille myöhemmin, kun itse ei uskalla mitään.
Lapsellista toi on, kuulostaa jonnen päiväunelta. Ja aina löytyy niitä satusetiä, koska aina myös joku totaalikokematon untamo uskoo kaikki ne tarinat.Joku untamo kuvittelee tuossa taas mielessään, että kun tällaisen sadun pyöräytän, niin lakkaavat naiset antamasta pimperoa muille miehille. Ikään kuin se olisi häneltä pois, että myös naiset haluavat seksiä sinkkuna ollessaankin.
No jos mies ei osaa sanoa juuta eikä jaata eikä hänellä ole aavistustakaan mihin edes toivoisi suhteen johtavan, niin yksi asia on ainakin täysin varma. Miehen tunteet sinua kohtaan ovat hyvin laimeat.
Mies joka on todella oikeasti ihastunut/rakastunut ei jahkaile ja kiertele vaan tekee aikeensa ja tunteensa selväksi. Silloin ei naisen tarvitse edes kysellä, mies kertoo itse.
Mulle on käynyt noin pari kertaa ja suoraan sanoen omakin kiinnostus laimeni sen jälkeen kun miehen haaleat tunteet paljastui. Lopetin yhteydenpidon pikkuhiljaa eikä ne miehetkään vastaavasti panostaneet enempää, joten suhde vaan hyytyi omia aikojaan. Että se siitä romanssista.
Nykyinen mies tiesi muutaman viikon tapailun jälkeen että tässä on ihminen jonka kanssa hän haluaa olla. Olin itse jo varovaisempi mutta aika ihastunut mieheen myös joten miehen avoin ja oma-aloitteinen tunteiden tunnustaminen tuntui todella ihanalta.
Vierailija kirjoitti:
Niin? Kyllä mä naisenakin vertailen, joten tämä ei tule yllärinä. Kaverien kanssa sitten jutellaan näistä välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi luulet, että ne muut naiset uskoisivat olevansa ainoita? Kyllä mäkin teeskentelen uskovani. Oikeasti haluan vain seksiä. Mies vaan kohtelee paremmin ja säästyn panotarinoilta kun leikin mukana. Hyvä panomies se on, mutta en kuuna kullan valkeana suunnittelisi vakavissani yhteistä tulevaisuutta :)