Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pari kuukautta tapailua eikä mies osaa sanoa mihin se johtaa.

Vierailija
19.10.2022 |

Onko toivoton tilanne jos toinen osapuoli sanoo ettei tiedä miksi suhde pitäisi jotenkin määritellä vaikka itse toivon sitoutumista ja olen tosi ihastunut. Ollaan vietetty kokoajan tiiviisti aikaa yhdessä ja tuntuu että tässä ajassa jo pitäisi tietää mitä haluaa. Hukkaanko aikaani vaan..

Kommentit (484)

Vierailija
481/484 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en tuollaisiin juttuihin lähde ollenkaan. Joko seurustellaan tai ei. Hyvin toimii eikä tartte olla kenenkään kynnysmattona.

Mitä se käytännössä tarkoittaa, kun seurustellaan? Miten se eroaa esimerkiksi tapailusta? Mitä siihen kuuluu, mitä siihen ei kuulu?

Se, että lopetetaan muut tapailut kokonaan.

Eli tapaillaan vain yhtä? Miten tämä sitten eroaa tapailusta?

Olen muuten huomannut, että englantilaisissa sarjoissa tapailu on seurustelua.

Aika iso red flag ilman moraalisaarnoja, jos elämä pyörii pelkän työn ja pilden ympärillä. Tätähän useamman hoidon tapailu aktiivisesti vaatii. Ei jatkoon.

Vierailija
482/484 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/484 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailu on sitä ettei olla sitouduttu vielä mitenkään, voi tapailla muitakin. Seurustellessa, ei tapailla enää muita.

Miksi pitää käyttää tuollaisia termejä? Kyllähän jokaisessa suhteessa käydään jossain vaiheessa keskustelu siitä, mitä toinen odottaa tältä suhteelta, mitä haluaa, toivoo, mitä ei halua jne.

Tuo keskustelu on syytä käydä kuumassa saunassa lauteilla alasti. Muuten se ei ole virallista.

Vierailija
484/484 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha totuus: älä ole tyttöystävä jollekin joka ei halua olla sinun poikaystävä. Mies voi kyllä olla epämääräisessä tapailukuviossa vaikka vuosia vaikka hänelle olisi alusta asti selvää että tähän naiseen en aio sitoutua. Väitän että lähes aina mies tietää jo parissa kuukaudessa, onko rakastunut vai ei. Näissä vedätyksissä mies ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi