Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pari kuukautta tapailua eikä mies osaa sanoa mihin se johtaa.

Vierailija
19.10.2022 |

Onko toivoton tilanne jos toinen osapuoli sanoo ettei tiedä miksi suhde pitäisi jotenkin määritellä vaikka itse toivon sitoutumista ja olen tosi ihastunut. Ollaan vietetty kokoajan tiiviisti aikaa yhdessä ja tuntuu että tässä ajassa jo pitäisi tietää mitä haluaa. Hukkaanko aikaani vaan..

Kommentit (484)

Vierailija
1/484 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kuukautta on mielestäni tosi lyhyt aika tietää mitä suhteesta tulee.

Vierailija
2/484 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kuukautta on todella lyhyt aika. Osa on hitaammin lämpeäviä eivätkä halua noin nopeasti mitään vakavaa sitoutumista. Hellitä vähän, itseäni ainakin tuollainen liian nopea sitouttaminen ahdistaa vaikka olisinkin ihastunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/484 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tuollaisiin juttuihin lähde ollenkaan. Joko seurustellaan tai ei. Hyvin toimii eikä tartte olla kenenkään kynnysmattona.

Vierailija
4/484 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en tuollaisiin juttuihin lähde ollenkaan. Joko seurustellaan tai ei. Hyvin toimii eikä tartte olla kenenkään kynnysmattona.

Minä taas en ikinä suostuisi kutsumaan suhdetta seurusteluksi jos se on kestänyt 2 kk.

Vierailija
5/484 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en ymmärrä... eikö ihmistä tapailla = häneen tutustuta juuri sen takia, että nähtäisiin, mihin se johtaa? En minä tiennyt kahden kuukauden tuntemisella olisiko nykyinen puolisoni se, jonka kanssa haluan viettää loppuelämäni. Kahden vuoden kohdalla aloin jo olla siitä aika varma, mutta siitä meni vielä pari vuotta ennen kuin olimme niin varmoja, että sitouduimme avoliittoon.

Aikahan sen näyttää, miten pitkälle kiinnostus teidän kohdallanne riittää, syveneekö se molemmilla ihastumiseksi ja siitä rakastumiseksi ja rakastamiseksi.

Vierailija
6/484 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en ikinä suostuisi kutsumaan suhdetta seurusteluksi jos se on kestänyt 2 kk.

Sinä olet sinä, hyvä ettet ole minun kanssa.

Vierailija
7/484 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet sinä, hyvä ettet ole minun kanssa.

Samat sanat. Näin me olemme erilaisia kaikki.

Vierailija
8/484 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et välttämättä hukkaa aikaasi. Ymmärrän kyllä tuskasi. Jos pari kuukautta tiiviisti tapailtu, niin haluaisin mielellään siirtyä siihen seurusteluvaiheeseen.

Vierailija
9/484 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se käytännössä tarkoittaa, kun seurustellaan? Miten se eroaa esimerkiksi tapailusta? Mitä siihen kuuluu, mitä siihen ei kuulu?

Vierailija
10/484 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt selvisi, miksi ihmiset eroavat. Jos kahden kuukauden jälkeen pitäisi sitoutua ja tietää onko ihminen oikea.. me katseltiin kolmisen vuotta, tunnustellen, kokeillen muita suhteita. Kunnes selvisi, että olemme erottamattomat. Aviossa oltu yli 30 vuotta, yhä rakastuneita.

Vierailija
11/484 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut tapailusuhteessa kohta vuoden, eikä meillä ole ollut mitään kiirettä muuttaa tilannetta. Kummallakaan ei ole kuvioissa ketään muuta, mutta muu elämäntilanne vaikuuttaa vähän tilanteen edistymiseen. Tyytyväinen olen näinkin.

Vierailija
12/484 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt en ymmärrä... eikö ihmistä tapailla = häneen tutustuta juuri sen takia, että nähtäisiin, mihin se johtaa? En minä tiennyt kahden kuukauden tuntemisella olisiko nykyinen puolisoni se, jonka kanssa haluan viettää loppuelämäni. Kahden vuoden kohdalla aloin jo olla siitä aika varma, mutta siitä meni vielä pari vuotta ennen kuin olimme niin varmoja, että sitouduimme avoliittoon.

Aikahan sen näyttää, miten pitkälle kiinnostus teidän kohdallanne riittää, syveneekö se molemmilla ihastumiseksi ja siitä rakastumiseksi ja rakastamiseksi.

Eikö se ole eri asia sitoutua seurustelemaan kuin tietää varmasti haluaako toisen kanssa elää loppuelämän?

Vierailija
13/484 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailu on sitä ettei olla sitouduttu vielä mitenkään, voi tapailla muitakin. Seurustellessa, ei tapailla enää muita.

Vierailija
14/484 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä varmaan moni tiedä kahden kuukauden tuntemisen jälkeen onko toinen se, jonka kanssa haluaa viettää loppuelämänsä, mutta aika moni saattaa tietää haluaako tapailua vakavampaa. Voisiko seurustella sen henkilön kanssa ja sitoutua siihen suhteeseen vai jatkaa vaan tapailua?

Vierailija
15/484 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole eri asia sitoutua seurustelemaan kuin tietää varmasti haluaako toisen kanssa elää loppuelämän?

Sitähän minä tässä yritän ymmärtää, että miten seurustelu eroaa tapailusta, kun en itse ole koskaan sopinut seurustelusta. Joka ikinen suhteeni on alkanut molemminpuolisesta kiinnostuksesta ja sitten on tutustuttu alkamalla viettää aikaa yhdessä. Siitä suhde on joko syventynyt tai sitten on huomattu, ettei sovita yhteen, ja erottu.

Eihän se seurustelu-sanan käyttäminen millään tavalla sido ihmisiä yhteen yhtään sen enempää kuin tapailu. Erota voi koska tahansa.

Vierailija
16/484 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se käytännössä tarkoittaa, kun seurustellaan? Miten se eroaa esimerkiksi tapailusta? Mitä siihen kuuluu, mitä siihen ei kuulu?

Itsellä ainakin erona se, että seurustellessa ei tapailla muita ja ollaan parisuhteessa. Seurustellessa voi puhua poika-/tyttöystävästä kun taas tapaillessa taas ei. Tapailu ei vaadi sitoutumista.

Vierailija
17/484 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailu on sitä ettei olla sitouduttu vielä mitenkään, voi tapailla muitakin. Seurustellessa, ei tapailla enää muita.

Miksi pitää käyttää tuollaisia termejä? Kyllähän jokaisessa suhteessa käydään jossain vaiheessa keskustelu siitä, mitä toinen odottaa tältä suhteelta, mitä haluaa, toivoo, mitä ei halua jne.

Vierailija
18/484 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai syvempi rakastuminen tulee ajan kanssa ja suhde voi lopahtaa lyhyeen vaikka miten tunteet roihuisivat alussa. Mutta kyllä parin kuukauden tapailun jälkeen itse ainakin tiedän, onko suhteella omasta puolestani tulevaisuutta. Itse en jaksa muutenkaan mitään kuukausien tapailua ilman, että määritetään seurustellaanko vai ei.

Vierailija
19/484 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta sellaiselta, joka kestäisi loppuiän, vaan kuulostaa siltä, että toinen on ihastuneempi ja sitoutuneempi. Vaikka ei siinä mitään kaavaa tai aikaa omasta mielestäni ole, milloin suhteesta jotain pitäisi tietää, kestääkö se vai ei, niin tuo selvä epätasaväkisyys kiinnostuksen määrässä on se paha enne. Varsinkin jos se naisosapuoli on sitoutuneempi, niin vaarana on se tyypillinen stoori, että nainen antaa aliusta asti kaikkensa ja jää lopulta kuitenkin yksin.

Vierailija
20/484 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'sitouduimme avoliittoon'. Kuulostaa juhlalliselta. Mahtaa se seuraava askel olla sitten vaikka jo verellä sinetöity.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme