Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pari kuukautta tapailua eikä mies osaa sanoa mihin se johtaa.

Vierailija
19.10.2022 |

Onko toivoton tilanne jos toinen osapuoli sanoo ettei tiedä miksi suhde pitäisi jotenkin määritellä vaikka itse toivon sitoutumista ja olen tosi ihastunut. Ollaan vietetty kokoajan tiiviisti aikaa yhdessä ja tuntuu että tässä ajassa jo pitäisi tietää mitä haluaa. Hukkaanko aikaani vaan..

Kommentit (484)

Vierailija
361/484 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Mitähän tästä pitäisi miettiä? Tapailua on nyt takana vajaa vuosi. Nainen soittaa joka ilta noin tunnin puhelun jos emme tapaa face to face. Yleensä hän on se kumpi soittaa ja haluaa ottaa itse yhteyttä. Joskus jopa hieman närkästyy jos minä en ole hirveän aktiivisesti ottanut yhteyttä. Kysyy heti että onko jokin ongelma kun minä välttelen häntä. En ole vältellyt. Joskus vain hetki omaa aikaa.

Latelee rakkauden tunnustuksia paljon, mutta jostain syystä en ole kumminkaan perillä että mitä lopulta haluaa. Onko se vain flirttiä, etsimässä vakavaa parisuhdetta, olenko minä vain yksinäisten iltojen ajanviete, onko meillä suunnitelmissa yhteistä tulevaisuutta, vain mikä on lopulta kyseessä?

Olen yrittänyt kysyä myös melko suoraan, että mitä olet ajatellut tai toivonut meidän mahdolliselta yhteiseltä tulevaisuudelta, mutta vastaukset on aina hyvin ympäripyöreitä, vailla mitään todellista vastausta, ja pääsääntöisesti asiaa ja kysymystä sivuten. Tietenkin, tutustuminen on ehdottoman tärkeää ennen isompia liikkeitä. Mutta, jotain jää kumminkin epäselväksi, ja se lopullinen päämäärä.

Epävarmuus, vai mistä johtuu? En ole todellakaan perillä onko hän nyt etsimässä vain keskustelu- vai kaverisuhdetta, vai pitkäaikaista parisuhdetta etsimässä? Kaikki ympäripyöreät vastaukset ja teot kun viittaa osittain ja myös kaikkiin noihin edellä mainittuihin. Lähinnä kahdella sanalla: Hämmennys ja epätietoisuus. Mitä minulta ja minusta odotetaan?

Tämä voi myös johtaa siihen että mielenkiinto ajan saatossa vain loppuu kun ei tiedä mihin johtaa, vai johtaako ylipäätään edes yhtään mihinkään kun mahdolliseen yhteisen tulevaisuuden kysymyksiin ei saa vastauksia. Matka jossa ei ole määränpäätä? Ja mikä se määränpää mahdollisesti edes on? Vai onko kyseessä pelkkä kaveri- ja panosuhde johon sisältyy myös jokapäiväistä kahden keskistä keskustelua?

Mikään ei ole sen vaikeampaa kuin yrittää ymmärtää naisia, ja lopullisia tarkoitusperiä?

Vierailija
362/484 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet jotka tapailee useampaa samanaikaisesti vertailee naisia aika avoimesti toisiinsa ja kertoo toisten intiimiasioista.

Esim mitä hedelmiä Lontoon-reissulla tuli työnnettyä minnekin (lähes reaaliaikaista raporttia), kuka oli aivan liian aloitteellinen seksissä, kenellä on Satisfyer käytössä ja miten se tuli, kenellä puolestaan huono intiimihygienia jne.

Tietysti vähän huvittavaakin ja ei sillä miehellä toisaalta mitään vaitiolovelvollisuutta asioista ole.

Lapsellista toi on, kuulostaa jonnen päiväunelta. Ja aina löytyy niitä satusetiä, koska aina myös joku totaalikokematon untamo uskoo kaikki ne tarinat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/484 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet jotka tapailee useampaa samanaikaisesti vertailee naisia aika avoimesti toisiinsa ja kertoo toisten intiimiasioista.

Esim mitä hedelmiä Lontoon-reissulla tuli työnnettyä minnekin (lähes reaaliaikaista raporttia), kuka oli aivan liian aloitteellinen seksissä, kenellä on Satisfyer käytössä ja miten se tuli, kenellä puolestaan huono intiimihygienia jne.

Tietysti vähän huvittavaakin ja ei sillä miehellä toisaalta mitään vaitiolovelvollisuutta asioista ole.

Lapsellista toi on, kuulostaa jonnen päiväunelta. Ja aina löytyy niitä satusetiä, koska aina myös joku totaalikokematon untamo uskoo kaikki ne tarinat.

Kyseessä 42v akateeminen mies. Mutta siitä olen samaa mieltä että on lapsellista ja en tapaile enää kyseistä miestä.

Vierailija
364/484 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaan tajua, miksi sinä jaksat kuunnella tuollaista sontaa ja etenkään, jos itsekin makaat sen miehen kanssa. Sun jutut kerrotaan myös muualle. Enkä itse jaksaisi katselka noin tyhmää miestä.

Vierailija
365/484 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Mitähän tästä pitäisi miettiä? Tapailua on nyt takana vajaa vuosi. Nainen soittaa joka ilta noin tunnin puhelun jos emme tapaa face to face. Yleensä hän on se kumpi soittaa ja haluaa ottaa itse yhteyttä. Joskus jopa hieman närkästyy jos minä en ole hirveän aktiivisesti ottanut yhteyttä. Kysyy heti että onko jokin ongelma kun minä välttelen häntä. En ole vältellyt. Joskus vain hetki omaa aikaa.

Latelee rakkauden tunnustuksia paljon, mutta jostain syystä en ole kumminkaan perillä että mitä lopulta haluaa. Onko se vain flirttiä, etsimässä vakavaa parisuhdetta, olenko minä vain yksinäisten iltojen ajanviete, onko meillä suunnitelmissa yhteistä tulevaisuutta, vain mikä on lopulta kyseessä?

Olen yrittänyt kysyä myös melko suoraan, että mitä olet ajatellut tai toivonut meidän mahdolliselta yhteiseltä tulevaisuudelta, mutta vastaukset on aina hyvin ympäripyöreitä, vailla mitään todellista vastausta, ja pääsääntöisesti asiaa ja kysymystä sivuten. Tietenkin, tutustuminen on ehdottoman tärkeää ennen isompia liikkeitä. Mutta, jotain jää kumminkin epäselväksi, ja se lopullinen päämäärä.

Epävarmuus, vai mistä johtuu? En ole todellakaan perillä onko hän nyt etsimässä vain keskustelu- vai kaverisuhdetta, vai pitkäaikaista parisuhdetta etsimässä? Kaikki ympäripyöreät vastaukset ja teot kun viittaa osittain ja myös kaikkiin noihin edellä mainittuihin. Lähinnä kahdella sanalla: Hämmennys ja epätietoisuus. Mitä minulta ja minusta odotetaan?

Tämä voi myös johtaa siihen että mielenkiinto ajan saatossa vain loppuu kun ei tiedä mihin johtaa, vai johtaako ylipäätään edes yhtään mihinkään kun mahdolliseen yhteisen tulevaisuuden kysymyksiin ei saa vastauksia. Matka jossa ei ole määränpäätä? Ja mikä se määränpää mahdollisesti edes on? Vai onko kyseessä pelkkä kaveri- ja panosuhde johon sisältyy myös jokapäiväistä kahden keskistä keskustelua?

Mikään ei ole sen vaikeampaa kuin yrittää ymmärtää naisia, ja lopullisia tarkoitusperiä?

Mitä sinä itse haluat? Mitäpä jos melko suoran sijaan et kysyisi vaan puhuisit suoraan.

Vierailija
366/484 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vaan tajua, miksi sinä jaksat kuunnella tuollaista sontaa ja etenkään, jos itsekin makaat sen miehen kanssa. Sun jutut kerrotaan myös muualle. Enkä itse jaksaisi katselka noin tyhmää miestä.

Minusta hänen jutut on hauskoja ja naurattaa, miten jotkut naiset kuvittelee olevansa ainoita ja suunnittelee yhteistä tulevaisuutta tämän kanssa.

Ja tämä on oikeasti hyvännäköinen ja cv on vakuuttava. Muutoin onkin sitten 2-vuotiaan tasolla.

Vierailija
367/484 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa deittailukuvioista prakaa siihen, että tarpeet ja tunteet eivät kohtaa. Ap on selkeästi heittäytyjäluonne ja haluaisi kokea pakahduttavaa alkuhuumaa, eikä siinä mitään väärää ole. Ei ole mitään väärää myöskään miehen käytöksessä, kun haluaa ottaa hitaammin. Suhteen kannalta juttu on kuitenkin niin, että mikäli kahden kuukauden tapailun jälkeen ei intohimo roihua, se tuskin tulee ikinä kunnolla roihuamaan. Toki siitä parisuhde saattaa silti tulla, hyväkin parisuhde, mutta ei välttämättä kovin intohimoinen. Ihmiset ovat erilaisia, toiset luottaa parisuhteissa järkeen, toiset tunteeseen. 

Itse ole varattu, mutta jos nyt olisin sinkku, niin haluaisin etsiä ihmisen jonka kanssa kemiat kolahtaa just eikä melkein ja ollaan samalla taajuudella ensi hetkistä lähtien. En haluaisi tehdä kompromissia ja jäädä odottelemaan toisen rakastumista. Se vain kertoisi, että kyseinen tyyppi olisi väärä minulle tai ajoitus parisuhteemme kannalta olisi väärä. 

Vierailija
368/484 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuosta sitten mitään tule, jos ei parissa kuukaudessa ota mitään selvää missä mennään vai mennäänkö. Liiallinen jahkailu johtaa vain epävarmaan limbo-tilaan, jossa ei edetä, tai sitten toisella osapuolella on jo selvää, ettei homma toimi mutta hän ei vain saa sitä sanotuksi.

Meillä oli homma selvää nopeasti, alle 4kk sisällä tuli yhteenmuutto, siitä 4kk päästä häät ja yhteisiä aviovuosia vajaa vuosikymmen. Napero täydentää perhettä.

Sitä ennen minulla oli aiemmassa suhteessa tuollaista juupas-eipäs-jahkailua jonkin aikaa, ja siinä oli lopulta aika selvää, ettei homma toimi. Eikä toiminutkaan.

Mulla on kokemusta yhdestä pikasuhteesta, jossa edettiin tosiaan nopeasti. Niin nopeasti, että ehdittiin erotakin, kun olin vielä raskaana eli lapsi ei ollut edes syntynyt vielä. Juuri tästä syystä en ole toista kertaa antanut ihastumisen ja alkuhuuman viedä järkeäni vaan olen halunnut tutustua kaikessa rauhassa. Kun tapasin nykyisen mieheni, meni yli vuosi ennenkuin katsoin suhteen olevan niin vakaa, että sallin miehen edes tavata lapseni. 

Vierailija
369/484 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä on ihan aikuiset ihmiset niin pitäisi olla silmää sille ettei vie toisen aikaa millään kattellaan-tyylisellä menolla. Joko on tulevaisuus tai ei.

Siis hyvänen aika, me ollaan lähellä joulua ja moni varmasti miettii kenen kanssa sen viettää ja viekö sukulaisten eteen jonkun "mennään fiilispohjalta" - kattelijan.

Vierailija
370/484 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai sä olit kesäkuussa Lontoossa pidennetyn viikonlopun? Olitko Hangossa myös? Se oli heinäkuussa.

Vierailija
371/484 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samanikäinen kuin tämä mieskin eli päälle nelikymppinen. Osa noista jutuista on ihan todistettavasti tapahtunut ja kuvamateriaaliakin löytyy.

Hirveän kokematon en myöskään koe olevani, vaikka toki tällainen kehu mieltä hivelee.

Vierailija
372/484 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta hänen jutut on hauskoja ja naurattaa, miten jotkut naiset kuvittelee olevansa ainoita ja suunnittelee yhteistä tulevaisuutta tämän kanssa.

Ja tämä on oikeasti hyvännäköinen ja cv on vakuuttava. Muutoin onkin sitten 2-vuotiaan tasolla.

Ja mitä itsessäsi on vinossa, kun nautit koulukiusaajanarsistin vedättäessä naisia?

Vierailija
373/484 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kyseessä on ihan aikuiset ihmiset niin pitäisi olla silmää sille ettei vie toisen aikaa millään kattellaan-tyylisellä menolla. Joko on tulevaisuus tai ei.

Siis hyvänen aika, me ollaan lähellä joulua ja moni varmasti miettii kenen kanssa sen viettää ja viekö sukulaisten eteen jonkun "mennään fiilispohjalta" - kattelijan.

Oli fiilispohjalla tai ei, mä en ole ottanut sukujouluihin enkä muihinkaan sukujuhliin mukaani miesystäviäni ennenkuin ollaan jo muutettu yhteen. Eli pelkkiä seurustelukumppaneitani en vaan vasta avomiehen. 

Vierailija
374/484 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä itsessäsi on vinossa, kun nautit koulukiusaajanarsistin vedättäessä naisia?

Ei ainakaan mitään sellaista mikä itseäni häiritsisi. Ei kannattaisi olla liian hyväuskoinen.

Jos jokin on liian hyvää ollakseen totta, se todennäköisesti on sitä.

Vierailija
375/484 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku untamo kuvittelee tuossa taas mielessään, että kun tällaisen sadun pyöräytän, niin lakkaavat naiset antamasta pimperoa muille miehille. Ikään kuin se olisi häneltä pois, että myös naiset haluavat seksiä sinkkuna ollessaankin.

Vierailija
376/484 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni suhteen ongelma johtuu siitä, että ihmiset eivät puhu avoimesti keskenään siitä, mitä haluavat. Koskaan ei pidä olettaa yhtään mitään. Ei ole myöskään mitään väärää kysyä, että mitä toinen suhteesta ajattelee ja toivoo.

Mä olin myös hieman hölmö ja ajattelin, että jos mies treffailee kanssani, hän pitää minusta aidosti ja ehkä haluaa kanssani suhteen. Tähän ei pidä enää tänä päivänä luottaa. Osa on halunnut kanssani vain kevyttä tapailua eikä enempää. Osa taas ei itsekään tiedä mitä haluaa. Siinä on rikkonut itsensä pahasti kunnon olettanut, että myös toinen tuntee samoin kun minä.

Eli avatkaa suunne siitä, mitä etsitte. Jos mies siitä ahdistuu niin ei ole sinua varten. Jos tahdotte parisuhteen niin etsikää mies joka haluaa samaa. Unohtakaa nämä "katsellaan mitä tapahtuu" tyypit.

Toki on miehiä/naisia jotka valehtelevat etsivänsä suhdetta saadakseen seksiä ja läheisyyttä. Kysymällä ja puhumalla avoimesti omista toiveistaan kuitenkin välttää edes osan näistä, jotka haluavat vain kevyttä tapailua.

Vierailija
377/484 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku untamo kuvittelee tuossa taas mielessään, että kun tällaisen sadun pyöräytän, niin lakkaavat naiset antamasta pimperoa muille miehille. Ikään kuin se olisi häneltä pois, että myös naiset haluavat seksiä sinkkuna ollessaankin.

Untamo-sanan käyttö ainakin on jonkun vanhanpiian käsialaa.

Vierailija
378/484 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä oletan sanan käyttäjän katsoneen Tohtori Sykeröä, vaikka sanan tausta onkin vanhempi.

Vierailija
379/484 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä oletan sanan käyttäjän katsoneen Tohtori Sykeröä, vaikka sanan tausta onkin vanhempi.

Ahaa, tuota en tiennytkään. Eli ilmeisesti sanan käyttäjä on ollut leikki-ikäinen -70-luvulla.

Vierailija
380/484 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä lähtökohta on se, että rehellisesti heti alussa kerrotaan, ollaanko etsimässä vakavaa suhdetta vai kevyempää tapailusuhdetta, joka ei siitä etene. Tällöin vakavaa suhdetta etsivä ei tuhlaa aikaansa ja saa turhaan sydänsuruja. Eri asia on sitten se, tuleeko sitä vakavaa suhdetta juuri sen tietyn henkilön kanssa. Tapailuhan sen sitten näyttää, onko suhteella tulevaisuutta. Ja tässäkin tapauksessa olisi reilua kertoa heti, jos tietää, ettei ole. Ettei roikoteta toista huvin vuoksi, kunnes löytyy seuraava potentiaalinen ihminen.