Järkyttyisitkö jos ex-miehesi hakisi Thaikuista 20v sirpakan naisen parisuhteeseen?
Kommentit (84)
Mitä järkyttävää siinä olisi? Järkyttävämpää olisi ottaa 50-vuotias, suomalainen mätisäkki.
😄 En, tuokoon kaksi! Tai viisi, ihan miten vaan.
En. Ihan normisettiä. Jättihän hän minut kun olimme 45 v ja vaihtoi pokepalstojen kolmekymppisiin naisiin. Siis naisiin. Joka viikko uusi kierroksessa. Keski-ikäisen miehen kotkotukset.
Mulle kelpais. Vaikuttais että ovat ystävällisempiä kuin suomalaiset. Tosin ei mulla suomalaisissa naisissakaan valittamista.
Eipä kiinnosta exän tekemiset. Olen onnellinen nykyisen miehen kanssa. 🥰
En olisi edes yllättynyt. Oli animen yms suurkuluttaja ja oli vivahteita keltakuumeeseen.
En. Kaksi lähipiirin miestä ottivat alfanaisen jälkeen alemman tason naiset, eikä onni tullut. Siitä vaan jos on pakko hakata päätä siihen seinään, en aio katsella. Mies ei koskaan tule onnelliseksi siittämällä, vaikka nainen olisi millainen.
Kyllä. Pitäisin sairaana sitä, että keski-ikäinen mies ostaisi omia lapsiaan nuoremman tytön vaimoksi.
Mitä se minua liikuttaa? En vahdi exää
Vierailija kirjoitti:
En. Kaksi lähipiirin miestä ottivat alfanaisen jälkeen alemman tason naiset, eikä onni tullut. Siitä vaan jos on pakko hakata päätä siihen seinään, en aio katsella. Mies ei koskaan tule onnelliseksi siittämällä, vaikka nainen olisi millainen.
Mulle se silittäminen kyl auttais. Yleensä saanu kuunnella kaikkea mahdollista, vaikka yrittäny olla vaan hyvä toiselle.
Ei hänellä olisi rahaa pakollisiin Thaimaahan lähetettäviin osamaksueriin.
En järkyttyisi vaan olisin pahoillani naisen puolesta.
Tämä on parasta mahdollista integrointia Suomelle!
Thaikkuhoitsuja, jotka oppii nopeasti suomen ja Suomen kultturin.
Simpsakka mies ehtii integroimaan näitä useamman.
Exäni toi sirpakan 20v pojan Thaimaasta
Exä toi naisen Thaimaasta
Exä hoitaa koko thaisuvun toimeentulon nykyisin.
En. Olisi helpottunut että pääsi eroon. Jos olisi tunteita ja todella hieno mies, niin sitten voisi olla järkytys.
En järkyttyisi. Se olisi sille ihan oikein. Saada nainen joka ei ymmärrä sen puheesta muutenkaan mitään:)
Nykyinen mies on ollut rinnalla jo 20 v, aika sama, mitä ex tekee. Ehkä vähän irvistäisin ajatukselle että uusi morsio on meidän tytärtä nuorempi.
En. Ei kiinnosta vttuakaan mitä se äijä tekee.
En järkyty- toiset tykkää saimaasta- minä toin vaimon thaimaasta