Iso parta -miehet oi miksi?
Suomalaisilla miehillä on deittipalveluissa todella paljon isoa risupartaa verrattuna ulkomaalaisiin. Miksi?? Kompensoiko se miehuuden tunnetta? Suomalaisilla miehillä on usein huono miehinen itsetunto, kompensoiko iso parta jotain? Valtavasti miehiä menee tämän takia ohi, iso parta rumentaa ja vanhentaa paljon. Siihen lisäksi kalju ja kaljamahaa niin oksennus....
ei ihme että miehiä niin paljon ilman naisia, kun ulkoinen olemus on 10-20v vanhemman ukon.
Kommentit (146)
Vierailija kirjoitti:
En ole muuten ikinä nähnyt yhdenkään miehen puolustavan puolisoaan. Olen nähnyt kyllä naisia puolustavan miehiään, lapsiaan ja perhettään, mutta en ole ikinä nähnyt miehen puolustavan puolisoaan. Kyllä ne on naiset kun käy agressiivisesti suojelemaan omiaan ei miehet. Miehet nostaa vain kädet ylös, että ei kuulu mulle, hoida yksin omat asiasi. Miehet voi kyllä puolustaa itseään jos nainen ei sitäkin ole niiden puolesta tekemässä, mutta muiden puolustaminen ei kuulu miehen biologiaan.
Huh. Onneksi en ole koskaan ollut missään narkkari ja väkivaltaporukoissa missä pitäisi olla jotenkin tappelemassa ja puolustamassa ketään. Ihan rauhallisten ihmisten kanssa olen ollut.
Hyvää, sanoi mustapartainen mies, päivää.
Miksi miehekkäät naiset tunkee niin paljon meikkiä ja tekoripsiä naamaan?
Näyttääkseen naisellisilta vai? Ei onnistu.
siksi, että miehet näyttää hyvältä parran kanssa, kun taas viiksekkäät ja parralliset naiset eivät. kuinka moni nainen ajeleekaan salaa leukansa ja ylähuulensa?
Parrakkaat naiset olivat aikaisemmin sirkuksien vetonauloja.
Kävisikö kalju parraton? Itsetuntoa minulla tosin ei oikein ole johtuen tuosta kaljusta, mutta hieman vatsaröllykkää löytyy ja alapään karvat myös.