Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iso parta -miehet oi miksi?

Vierailija
18.10.2022 |

Suomalaisilla miehillä on deittipalveluissa todella paljon isoa risupartaa verrattuna ulkomaalaisiin. Miksi?? Kompensoiko se miehuuden tunnetta? Suomalaisilla miehillä on usein huono miehinen itsetunto, kompensoiko iso parta jotain? Valtavasti miehiä menee tämän takia ohi, iso parta rumentaa ja vanhentaa paljon. Siihen lisäksi kalju ja kaljamahaa niin oksennus....
ei ihme että miehiä niin paljon ilman naisia, kun ulkoinen olemus on 10-20v vanhemman ukon.

Kommentit (146)

Vierailija
121/146 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo pitkä parran muoti ole jo ohi.

Pahinta oli se jos miehellä oli todella tumma parta niin hän näytti ihan imaanilta, jota varmaan kukaan hakenut.

Vierailija
122/146 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole muuten ikinä nähnyt yhdenkään miehen puolustavan puolisoaan. Olen nähnyt kyllä naisia puolustavan miehiään, lapsiaan ja perhettään, mutta en ole ikinä nähnyt miehen puolustavan puolisoaan. Kyllä ne on naiset kun käy agressiivisesti suojelemaan omiaan ei miehet. Miehet nostaa vain kädet ylös, että ei kuulu mulle, hoida yksin omat asiasi. Miehet voi kyllä puolustaa itseään jos nainen ei sitäkin ole niiden puolesta tekemässä, mutta muiden puolustaminen ei kuulu miehen biologiaan.

Mites Will Smith Oscar-gaalassa? Puolusti vaimoaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/146 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parta on miehille sama mitä naisille on meikit, vaatteet ym. laittautuminen . Parralla haetaan hyväksyntää ja kuuluvuutta muilta miehiltä. Aivan samoin kuin naiset bondaa toistensa kanssa kauneudenhoidon kautta.

No viikset ainakin tuovat heti mieleen Tom of Finlandin. Myös monet Hollywood-tähdet, joilla oli viikset olivat homoja tai biseksuaaleja, vaikka se on tullut suurelle yleisölle tiedoksi vasta tähden kuoleman jälkeen.

Partoihin en niinkään liitä homomaisuutta, koska ovat niin epäsiistejä nämä nykyiset karmeat reuhkat.

Vierailija
124/146 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo pitkä parran muoti ole jo ohi.

Pahinta oli se jos miehellä oli todella tumma parta niin hän näytti ihan imaanilta, jota varmaan kukaan hakenut.

Huvittavaa, kun tuollainen imaamiparta oli usein persuihin päin kallellaan olevalla tyypillä. 

Vierailija
125/146 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on iso parta ja iso tukka. Viikinkilook, vaimon silmä lepää.

Vierailija
126/146 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos karvaa ei ole päälaella niin se on huono asia ja sitten jos sitä on leuassa niin sekin on huono asia. Voi naiset naiset.

Ethän sinä osannut lukea aloitusta. Siinä puhutaan RISUparroista. Siisti hoidettu parta on ihan eri juttu kuin semmoinen epäsiisti rehittava risukasa. Ja kaljuus ei itsessään ole mikään huono asia, mutta onhan se koomista jos muuten pää on paljas paitsi iso epäsiisti pöheikkö harottavia risuja leuassa. Osaatte te loukkaantua helposto, koska luette joka toisen sanan.

Minusta kaikki parrat ovat kauheita, vaikka joku harva saattaakin näyttää ihan hyvältä lyhyessä ja hoidetussa parrassa. Siitä huolimatta inhoan partoja enkä ikinä valitsisi miestä, jolla on parta tai viikset. Asia ei sikäli kuulu minulle, koska he voivat tietysti tehdä aivan kuten tahtovat - monesti tuon kaltaiset miehet eivät muutenkaan kuuluisi kiinnostavien kastiin. Ihmisinä voivat olla ihan ok.

Vierailija
127/146 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isot kainalo- ja säärikarvat -naiset oi miksi?

Ja lyhyet hiukset! Miksi naiset tahallaan rumentavat itseään?

Eivät ehkä kaipaa miesten lähentelyjä. Olisiko rumissa risuparroissa sama taktiikka? Miehet haluavat naisten pysyvän loitolla.

Vierailija
128/146 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan parrassa ei roiku mukana viikon ruokalistaa, niin mulle kelpaa.

Vierailija
129/146 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isot kainalo- ja säärikarvat -naiset oi miksi?

Ja lyhyet hiukset! Miksi naiset tahallaan rumentavat itseään?

Eivät ehkä kaipaa miesten lähentelyjä. Olisiko rumissa risuparroissa sama taktiikka? Miehet haluavat naisten pysyvän loitolla.

Ja ovat deittipalvelussa? Tuskinpa tämä on syynä.

Vierailija
130/146 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole muuten ikinä nähnyt yhdenkään miehen puolustavan puolisoaan. Olen nähnyt kyllä naisia puolustavan miehiään, lapsiaan ja perhettään, mutta en ole ikinä nähnyt miehen puolustavan puolisoaan. Kyllä ne on naiset kun käy agressiivisesti suojelemaan omiaan ei miehet. Miehet nostaa vain kädet ylös, että ei kuulu mulle, hoida yksin omat asiasi. Miehet voi kyllä puolustaa itseään jos nainen ei sitäkin ole niiden puolesta tekemässä, mutta muiden puolustaminen ei kuulu miehen biologiaan.

Olet sitten harvinaisen sokea, tai sitten et halua nähdä. Päiväsi ovat pyykkiä pyykkiä pyykkiä ruokaa, ruokaa, ruokaa, valitat ja valitat, etkä edes huomaa että kas se mieskin pesi pyykkiä, laittoi ruokaa ja touhusi kokopäivän. Tyypillisin naisten ongelma. Ja tuletko ajatelleeksi että mies käy töissä vain vaimon, lasten ja perheen kodin vuoksi. Minua ei ainakaan kiinnostaisi itseni takia tappaa työllä jos ei olisi vaimoa ja lapsia, olen sanonut että voisin hyvin asua vaikka teltassa ja kaksi vaateparia riittäisi hyvin, mutta lapseni eivät voi, samoin ajattelen vaimosta. Minulla on 500€ ruosteinen auto ja se on aivan riittävä, vaikka ajan joka päivä 50km työmatkaa, mutta koti on aivan uusi ja yli 200 000 lainaa siitä, ennakkoperinnöt on laitettu vakuudeksi, vain ja ainoastaan perheen hyvinvoinnin ja terveyden eteen. Jos minua kohtaan hyökätään, koen heti että hyökätään perhettäni kohtaan, minulle on ihan sama, mutta perheelle ei ole. On puhuttu työpaikalla aiheesta mikä on tärkeysjärjestys ja yllättävän moni mies on samaa mieltä kanssani.

Vierailija
131/146 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tykkää kuin korkeintaan tummasta sängestä, mutta mun Tinderissä pyörineet kaverit tykkäsi nimenomaan parrakkaista äijistä ja molemmat myös sellaisen sieltä itselleen löysi. Että kai niille on sitten kysyntää.

Vierailija
132/146 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pientä leukaa ja babyfacea yritän peittää risuparrallani.

M35

Vierailija
133/146 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parta karkoittaa ainakin minut. Hyi, en vois koskeakaan mokomaan risukasaan. Mutta onneksi kotona on yksi yleensä sileäleukainen, pienestä sängestä saan silloin tällöin kyllä nauttia. Tiedätte mitä tarkoitan.

Vierailija
134/146 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen tykkää kun parta kutittaa reisiä 😉

Vierailija
135/146 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sitten harvinaisen sokea, tai sitten et halua nähdä. Päiväsi ovat pyykkiä pyykkiä pyykkiä ruokaa, ruokaa, ruokaa, valitat ja valitat, etkä edes huomaa että kas se mieskin pesi pyykkiä, laittoi ruokaa ja touhusi kokopäivän. Tyypillisin naisten ongelma. Ja tuletko ajatelleeksi että mies käy töissä vain vaimon, lasten ja perheen kodin vuoksi. Minua ei ainakaan kiinnostaisi itseni takia tappaa työllä jos ei olisi vaimoa ja lapsia, olen sanonut että voisin hyvin asua vaikka teltassa ja kaksi vaateparia riittäisi hyvin, mutta lapseni eivät voi, samoin ajattelen vaimosta. Minulla on 500€ ruosteinen auto ja se on aivan riittävä, vaikka ajan joka päivä 50km työmatkaa, mutta koti on aivan uusi ja yli 200 000 lainaa siitä, ennakkoperinnöt on laitettu vakuudeksi, vain ja ainoastaan perheen hyvinvoinnin ja terveyden eteen. Jos minua kohtaan hyökätään, koen heti että hyökätään perhettäni kohtaan, minulle on ihan sama, mutta perheelle ei ole. On puhuttu työpaikalla aiheesta mikä on tärkeysjärjestys ja yllättävän moni mies on samaa mieltä kanssani.

Sivusta: ihailtavaa, ja onnellinen vaimo se, jolla on parisuhde- ja perhekeskeinen mies, kuten omanikin. Mutta tuosta autosta, siihenkin kannattaisi panostaa. Varo hirviä ja aja turvallista matkaa. Perhe on parasta, ja odottaa sinua kotiin.

Vierailija
136/146 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset aina horisee kuinka tämä ja tämä on heitä ITSEENSÄ varten! Tähän sanonkin, parta on itseäni varten...

Vierailija
137/146 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama kuin naisten lyhyet hiukset. Miehet eivät niistä tykkää, mutta silti naiset leikkaa pitkät hiukset pois.

Vierailija
138/146 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni se on ainakin helppouden takia. Ei millään viitsisi ajaa joka toinen päivä partaa, eikä ihonikaan oikein tykkää siitä hinkkaamisesta. En tosin muutenkaan ole kovin ulkonäkökeskeinen, enkä etsi seuraa joten ei haittaa jos ei tykätä. Tosin pari naista on ihastunut juurikin parrakkaaseen minuun, joten makuasioita kai nämäkin.

M.35

Vierailija
139/146 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelleni on huudeltu arabikielisiä huutoja. Hän on mustatukkainen ja partainen, ja molempia löytyy paljon. <3

Vierailija
140/146 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehorauha myös miehille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme