Miksi miesten kaksinaamaisuus ja kierous ovat tabuja?
Naisista on tällaisia aloituksia aivan koko ajan. Julkisuudessa naiset itsekin julistavat naisten ilkeyttä ja draamaa. Samaan aikaan miehet ovat kirjaimellisesti hengenvaarallisia. Joka päivälle on raiskausuutisia, perhesur*iamin viikottain. Eipä mitään kritiikkiä näy, miehen pahuus on aina yksittäistapaus, vitsi tai sitä ei jostain muusta tekosyystä nyt vain lasketa.
Miehet ovat pahimpia. Miehethän esineellistävät ja epäinhimillistävät teitä ihan nat*itasolla, ovat niin naisvihaisia että miesten foorumien vihasta on tehty tutkimuksia ja opinnäytetöitä. Eipä kutsuta miehiä susiksi! Miehet ovat vieneet naisten oikeudet, pakottaneet akat nimenvaihtoon. Mies on narsistinen minäminäminä -hirviö joka välittää vain seksistä, omasta nimestään, omasta nautinnostaan, omasta hyödystään. Mies vaatii naisen omistavan kaikkialla maailmassa koko minuutensa heille samalla kun mies itse pettää ja hankkii lukuisia vaimoja. Kaksinaamainen susi ei tietenkään anna teille samaa, vaikka vaatii naisilta aina täydellisen inhimillistä kohtelua.
Älkääkä lässyttäkö vihasta ja yleistämisestä, ette te naisia yleistäville sitä tee vaan peukutatte.
Miehet ovat jäätäviä susia. En ikinä haluaisi olla tuollaisten sukunimityrannien kanssa tekemisissä.
Kommentit (10)
En tyykkää tästä susien demonisoinnista. Ei susi ole kiero tai kaksinaamainen eläin.
Olen nähnyt muutamia kunnollisia miehiä maapallolla olevan tai siihen pyrkiviä. Ja keskityn pääasiassa heidän sanomaan tai omaan, tai jonkun muun. En jaksa oikein viinamiehiä tai jotain hiippareita.
Mitä jos kokeilisit edes yhdeksi päiväksi päästää irti tuosta miesvihastasi? Saatat huomata että elämä on itse asiassa paljon mukavampaa, kun ei jatkuvasti kanna sisällään vihaa ja raivoa 50% maapallon ihmispopulaatiota kohtaan.
Sulla ei luultavasti ole miestä. Ei ole ollut. Ei tule olemaan.
Ap, älä yhtään pelkää, että koskaan kohtaisit hyvän miehen, he kiertävät sinut kyllä kaukaa. Ainoat miehet, jotka uskaltavat lähestyä sinua, ovat juurikin kuvailemiasi.
Oon huomannut saman ap! Jaksamista. Monet miehet tosiaan paheellisia ja hyväksikäyttää naisia. Oma ego ja nautinto on pääasia. Harvassa on hyvät miehet.
Koska on miehille edullista esittää että he ovat tuollaisen käytöksen ulkopuolella. Vaikka kaikki kyllä näkee sen
On vain kaikille hyväksi kun suomalaiset miehet ja naiset erkanevat toistaan. Suomi ja ruotsi tulee olemaan vaaleiden naisten ja tummien miesten yhteisten jälkipolvien.
Mainoksetkin ovat samaa mieltä. Paras pariskunta on tumma mies ja vaalea nainen<3
Kannattaa lähteä ulkoilemaan, ihan kiva keli.