Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinussa parisuhdetta ajatellen joku iso turn off-omanaisuus, joka ei näy päällepäin?

Vierailija
18.10.2022 |

Missä vaiheessa deittailua kerrot? Esim luottotiedot puuttuu, vakava trauma menneisyydessa ja aiheuttaa mt-ongelmia, tms

Kommentit (1132)

Vierailija
761/1132 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peräpukamat eivät näy.

Ennen sänkyyn menoa siis.

Vierailija
762/1132 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorsaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/1132 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen liian mustasukkainen

Vierailija
764/1132 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan huuliherpes miten iso turn off? Tai kun on niin yleinen kuitenkin, mutta eihän se kuitenkaan kiva ole. Ja missähän vaiheessa siitä pitäisi kertoa kun eihän se että tartunnan on jossain vaiheessa saanut näy päällepäin.

Itse mainitsisin asiasta varmaan sitten, kun rakkula tuntuu olevan tulossa. Minulla on ollut huuliherpesvirus todennäköisesti lapsuudesta saakka, mutta se on puhjennut yhteensä kolme kertaa elämäni aikana, aina rajun flunssan yhteydessä. Turha tuosta on tehdä numeroa.

minä jättäisin tuossa tapauksessa toisen heti. Tulisi myös hyväksikäytetty olo, kun noinkin iso asia salattiin

Mulle tulee välillä flunssan yhteydessä herpesrakkula ylähuuleen ja ihan oikeasti ei tulisi yhtään mieleen että tuo olisi jotain mikä pitää oikein kertomalla kertoa toiselle etukäteen. En tiedä onko mies saanut tartunnan multa mut ainakaan hänellä ei oo noita rakkuloita ollut. Ei pussata jos mulla on se aktiivisena.

Vierailija
765/1132 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammattini. Olen mies sosiaalialalla. Eli jos miehet naiset joskus sanovat teille, että hyvät sosiaaliset taidot ja keskustelutaidot ratkaisevat miehellä, niin eivät ratkaise.

Tykkäisin!

Vierailija
766/1132 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Olen aika vastenmielinen ja vähän rasi sti.

Vierailija
767/1132 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään perhellinen mutta sinkku aikoina kun oli haku päällä niin yleensä nais ehdokkaista pääsi eroon kun sano ettei käytä alkoholia ja jos sekään ei toiminut niin lisäsi siihen että ei ole aikaisemmin seurustellut .

Vierailija
768/1132 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tosi kova pieremään enkä aina ehdi vessaan 💩

Voi kai muuallakin pierrä kuin vessassa? Kunhan ei ruokapöydässä tai naidessa.

Tarkoitin vessaan Pa..alle eli tulee housuun 💩👖

Vierailija
769/1132 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan huuliherpes miten iso turn off? Tai kun on niin yleinen kuitenkin, mutta eihän se kuitenkaan kiva ole. Ja missähän vaiheessa siitä pitäisi kertoa kun eihän se että tartunnan on jossain vaiheessa saanut näy päällepäin.

Itse mainitsisin asiasta varmaan sitten, kun rakkula tuntuu olevan tulossa. Minulla on ollut huuliherpesvirus todennäköisesti lapsuudesta saakka, mutta se on puhjennut yhteensä kolme kertaa elämäni aikana, aina rajun flunssan yhteydessä. Turha tuosta on tehdä numeroa.

minä jättäisin tuossa tapauksessa toisen heti. Tulisi myös hyväksikäytetty olo, kun noinkin iso asia salattiin

Mulle tulee välillä flunssan yhteydessä herpesrakkula ylähuuleen ja ihan oikeasti ei tulisi yhtään mieleen että tuo olisi jotain mikä pitää oikein kertomalla kertoa toiselle etukäteen. En tiedä onko mies saanut tartunnan multa mut ainakaan hänellä ei oo noita rakkuloita ollut. Ei pussata jos mulla on se aktiivisena.

Minä haluaisin sen tietää ihan siitä syystä, että olen onnistunut välttämään koko viheläisen viruksen ja haluaisin olla siitä puhdas elämäni loppuun asti tai ainakin siihen asti, kunnes siihen on keksitty oikeasti toimiva parantava hoito.

Vierailija
770/1132 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on. Oon poliisi, sellainen ei-haalareissa kulkeva versio. Näin ollen olen myös suhteellisen persaukinen.

Vierailija
771/1132 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika itsevarmuus ja taipumus dominoida. Ihmissuhteissa pitäisi välillä osoittaa myös heikkoutta, antaa kumppanin olla vahva.

Vierailija
772/1132 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin sen tietää ihan siitä syystä, että olen onnistunut välttämään koko viheläisen viruksen ja haluaisin olla siitä puhdas elämäni loppuun asti tai ainakin siihen asti, kunnes siihen on keksitty oikeasti toimiva parantava hoito.

Voithan sinä haluta tietää, mutta en kyllä odottaisi, että niin käy. Sen verran yleisestä ja harmittomana pidetystä vaivasta on kysymys.

Jos haluaa oikeasti varmistaa, ettei missään tapauksessa saa herpestä, kannattaa olla pussailematta ketään, koska suuri osa viruksen kantajista ei edes tiedä tartunnasta.

Vierailija
773/1132 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on mikropenis. Sain kerran rikossyytteen kun pahoinpitelin naisen joka nauroi kikkelilleni kun piti panna baarista tultuamme.

Lienee provo, mut mä oisin alkanut ennemmin itkemään kuin nauramaan, jos panolla ois mikropenis. Olen hoitaja ja kerran työssäni nähnyt mikropeniksen. Voin sanoa et se oli mun pikkusormea pienempi, ihan prinssinakki.

Ehkä yhden illan jutut ei oo mikropenismiesten harrastus oikeasti kuitenkaan.

Miten useitt näet hoitajan työssä erektoituneen peniksen? Tavallinen peniskin kun voi olla helposti pikkusormea pienempi lepotilassa. Mikropenis on pieni myös erektiossa.

Luulevatko jotkut tosiaan, että lepotilassa pikkusormea pienempi penis on sama kuin mikropenis. Ei kai edes hoitaja voi olla näin yksinkertainen.

Vierailija
774/1132 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehee, joo! Luottotiedottomuus ja herpes. Ei oo tähän mennes miehiä haitannu, kun on kaunis

Vierailija
775/1132 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ärtynyt paksusuoli. Ruokavaliona kokeiltu luoja ties mitä. Ei auta, kaasua tulee. Ihmisten ilmoilla pidättelen, mutta kotona on pakko saada päästellä, koska muuten vatsa turpoaa ja tulee himputin kipeäksi. Ei kovin romanttista. Lisäksi ruokarajoitteita. Toki näkyy päälle päin, jos vatsa on pahasti turvonnut. Onpa joskus tultu onnittelemaankin... Noloa kaikille. Jep ja se intiimi kanssakäyminen... Kevyemmässä suhteessa sitä sentään voi pitää jotain AB jogurttipaastoa ennen treffejä, mutta ei nyt enää yhdessä asuessa ainakaan😂. Niin ja minua ei kyllä saa ravintolatreffeille, en halua ottaa riskiä, että kesken iltaa turpoan 7:lle kuulle raskaaksi🙈

Vierailija
776/1132 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M41 kirjoitti:

Joo, on. Oon poliisi, sellainen ei-haalareissa kulkeva versio. Näin ollen olen myös suhteellisen persaukinen.

Mun mielestä poliisit ovat kuumia! Mutta vähän kyllä miettisin että onko mies kuinka kyynistynyt elämään ja ihmisiin, sekä onko agressiivisuutta.

Vierailija
777/1132 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei muita olekaan. :D 

Ulkonäkö: Tubulaariset rinnat

Terveys: Ärtyvä suoli ja turpoava maha. Äänekkäät ja pitkät P**rut. Reuma ja kaikkea muuta tuki- ja liikuntaelimistön kremppaa. Paikallaan olon jälkeen lähden liikkeelle kuin vanha mummu.

Luonne: Valtava tarve olla yksin. Jos en saa olla riittävästi yksin, tulen ärtyisäksi.

Puuhat: En ole ikinä oppinut tekemään ruokaa. Käytän aikani intohimoisiin projekteihin, joihin uppoan niin, että ajantaju katoaa.

Ulospäin olen reipas, urheilullinen ja hyvässä ammatissa. Naimisissakin olen, ja mies väittää että on onnellinen kanssani, joten ehkä jotain hyvääkin siellä on kompensoimassa.

Vierailija
778/1132 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
779/1132 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aspergen on ja pippelikin amputoitu.

Vierailija
780/1132 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parisuhteessa ja ollut jo kauan. Eli puoliso kyl tykkää edelleen...Mut aikanaan kun maailmalla vielä viiletin, minusta innostu usein vähän vanhemmat miehet. Olen ns. runsasmuotoinen. Vähän liiankin. Ja he usein luulivat minun olevan sellainen ehtoisa ja tomera emäntä. Sellainen kiva komentelija, joka pitää talon ja miehen ojennuksessa. Usein mielessä huvitti, kun mietin, mikä pettymys olisin useille ollut. Teen kyl kotitöitä, sen mitä pitää. Miestä en pidä kurissa, kun en ole hänen äitinsä. Lapsiakaan en pitänyt kurissa, kun ei tarvinnut. Hyvin kasvoivat ihan jutellen j rakastaen. Rakastan historiaa, filosofiaa ja tykkään pohdiskella ja höpötellä. Lisäksi oon aika herkkä. Eli ulkoinen habitus ei todellakan olisi vastannut niitä odotuksia. Usein olen myös laiska.