Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinussa parisuhdetta ajatellen joku iso turn off-omanaisuus, joka ei näy päällepäin?

Vierailija
18.10.2022 |

Missä vaiheessa deittailua kerrot? Esim luottotiedot puuttuu, vakava trauma menneisyydessa ja aiheuttaa mt-ongelmia, tms

Kommentit (1144)

Vierailija
741/1144 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on mikropenis. Sain kerran rikossyytteen kun pahoinpitelin naisen joka nauroi kikkelilleni kun piti panna baarista tultuamme.

Lienee provo, mut mä oisin alkanut ennemmin itkemään kuin nauramaan, jos panolla ois mikropenis. Olen hoitaja ja kerran työssäni nähnyt mikropeniksen. Voin sanoa et se oli mun pikkusormea pienempi, ihan prinssinakki.

Ehkä yhden illan jutut ei oo mikropenismiesten harrastus oikeasti kuitenkaan.

Miten useitt näet hoitajan työssä erektoituneen peniksen? Tavallinen peniskin kun voi olla helposti pikkusormea pienempi lepotilassa. Mikropenis on pieni myös erektiossa.

Vierailija
742/1144 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan huuliherpes miten iso turn off? Tai kun on niin yleinen kuitenkin, mutta eihän se kuitenkaan kiva ole. Ja missähän vaiheessa siitä pitäisi kertoa kun eihän se että tartunnan on jossain vaiheessa saanut näy päällepäin.

ennen suutelemista tai yhteisen juoman jakamista, koska se virus voi tarttua silloinkin kun rakkula ei vielä näy päällepäin, suurimmalla osalla se on itselläänkin, mutta on myös meitä, jotka ovat onnistuneet siltä välttymään.

Haaste vastaanotettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/1144 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn niin hyvin yksin, että minulla ei ole tarvetta nähdä välttämättä edes joka viikko tai viestitellä tai soitella niinä päivinä kun ei nähdä, enkä aio muuttaa yhteen luultavasti ikinä, vaan omat asunnot on enemmänkin kuin hyvä juttu.

Vierailija
744/1144 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen savolaismies.

😂

Vierailija
745/1144 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvin sanavalmis, yleensä huumorimielessä, mutta jos haastetaan niin piikittelyksihän se kääntyy.

Vierailija
746/1144 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan huuliherpes miten iso turn off? Tai kun on niin yleinen kuitenkin, mutta eihän se kuitenkaan kiva ole. Ja missähän vaiheessa siitä pitäisi kertoa kun eihän se että tartunnan on jossain vaiheessa saanut näy päällepäin.

Itse mainitsisin asiasta varmaan sitten, kun rakkula tuntuu olevan tulossa. Minulla on ollut huuliherpesvirus todennäköisesti lapsuudesta saakka, mutta se on puhjennut yhteensä kolme kertaa elämäni aikana, aina rajun flunssan yhteydessä. Turha tuosta on tehdä numeroa.

minä jättäisin tuossa tapauksessa toisen heti. Tulisi myös hyväksikäytetty olo, kun noinkin iso asia salattiin

Vierailija
747/1144 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että seksihaluni ei vähene. Haluan vähintään kerran päivässä läsnäolevaa seksiä. Suhteen alussa tietysti enemmän.

Vierailija
748/1144 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäilen yhdestä ihmisestä, vaikkei ehkä pitäisi...ja tunne ei ota laantuakseen.

Näkymätön kolmas pyörä haittaa uusia suhteita.

Vierailija
749/1144 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On! Krooninen kipu. Rajottaa elämää ja vienyt väliaikaiselle tk-eläkkeelle. Lisäksi olen hiton kevyt nukkuja, pitää olla hiljaista ja pimeää. En myöskään juo alkoholia tai ole kovin sosiaalinen. Ei ole myöskään rahaa/ jaksamista/ mielenkiintoa käydä leffassa, baarissa, ravintolassa. Ai niin, ja tiukka erityisruokavalio. Lista kielletyistä ruoka-aineista on pitkä. Ulkoiselta olemukseltani olen ihan miellyttävä Toki tulotaso näkyy vaatteissa, mutta olemus on siisti, normaalipainoinen hampaat hoidettu jne

Vierailija
750/1144 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kolme hevosta. Tosin mun mies kyllä tietää niistä. Ja niitä ei ollut silloin kun alettiin seurustelemaan. Ei varmaankaan olisi ryhtynyt suhteeseen jos olisi tiennyt mitä seuraa.

(= rahat menee hevosiin, aika menee hevosiin, huoli ja murhekiintiö menee hevosten sairastamiseen, lapsi puhuu vaan hevosista, talo on täynnä turve- ja heinäpölyä, komerot on täynnä väärän kokoisia loimia ja satuloita joita ei voi hävittää, koska ne ehkä käyvät jollekin tulevaisuuden hevosille, auto on liikkuva kaatopaikka ja varasto, hevosille pitää rakentaa ja remontoida koko ajan jotain, lomille ei halua lähteä, tuttavapiiri puhuu vaan hevosista.)

Tykkään hevosista, ne ei olis mulle turn-off. Lisäksi en tykkää matkustella lomilla itse myöskään. Rahaa ja aikaa ne tosin vie, mutta niiden olemus on todella rauhoittava :)

Vierailija
751/1144 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen impulssiivinen ja väkivaltainen.

Tarkoittaako alapeukut, ettei nämä olekaan turn offeja? Ja se on muuten impulsiivinen.

Vierailija
752/1144 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on perussairaus ja olen keski-ikäinen neitsyt. En ole koskaan seurustellut enkä käytännössä käynyt treffeillä. I'm a weirdo. Enää en edes usko et löytäisin rakkautta.

Vierailija
753/1144 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on perussairaus ja olen keski-ikäinen neitsyt. En ole koskaan seurustellut enkä käytännössä käynyt treffeillä. I'm a weirdo. Enää en edes usko et löytäisin rakkautta.

lopeta itsesi määrittely tuolla tavalla, joka estää itseäsi. Ei "aina" seurustelleet yhtään sen parempia ole parisuhteessa. Parisuhteessa ja siinä selviämiseen on yksi sääntö: muista aina ottaa myös toinen huomioon. Jos olet tekemässä ruokaa, niin kerro toiselle, että teen nyt sitä ja sitä ruokaa, haluaisitko sinäkin sitä, näistä aineksista kyllä riittää sinullekin ja niin edespäin. Parisuhde eroaa soolosuhteesta oikeasti vain siitä, että asiat jaetaan nyt toisen kanssa ja keskustellaan niistä. Totta on, että jotkut ihmiset ennakkoluuloisuuttaan vierastavat vaikkapa sinunkaltaisiasi, joilla ei seurustelukokemusta ole, mutta mitä niistä. On heitäkin, joille se ei ole este. Ei sitä ainakan hävetä tarvitse.

Vierailija
754/1144 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo intersektionalisti enkä vihervassari vaikka näytän ihan siltä

Vierailija
755/1144 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää riitelyä, ja kaikki riitely ei ole huonoa, jotkut asiat herättävät sairaasti tunteita. En halua silti olla väkivaltainen edes sanallisesti, vaikka sanon miten ajattelen. En halua silti satuttaa ja haukkua ketään, mutta kanssani joutuu joskus konflikteihin ja olen suoraviivainen. 

Vierailija
756/1144 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

- En ole pätkääkään romanttinen. En osaa leperrellä "rakastan sinua", en tuoda kukkia, järjestää romanttisia illallisia tms., enkä nauti tuollaisesta.

- En osaa lohduttaa, kun toisella on vaikeaa. Tarjoan vain ratkaisuja, en olkapäätä.

Vierailija
757/1144 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse mainitsisin asiasta varmaan sitten, kun rakkula tuntuu olevan tulossa. Minulla on ollut huuliherpesvirus todennäköisesti lapsuudesta saakka, mutta se on puhjennut yhteensä kolme kertaa elämäni aikana, aina rajun flunssan yhteydessä. Turha tuosta on tehdä numeroa.

minä jättäisin tuossa tapauksessa toisen heti. Tulisi myös hyväksikäytetty olo, kun noinkin iso asia salattiin

Okei, no heippa sitten.

Vierailija
758/1144 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoto kirjoitti:

Se että seksihaluni ei vähene. Haluan vähintään kerran päivässä läsnäolevaa seksiä. Suhteen alussa tietysti enemmän.

Sama juttu. Tämä on oikeasti ongelma aika monelle. Totta kai alussa ollaan tyytyväisiä. Mutta sitten kun omat halut laantuvat kerran viikossa -tasolle, ihmetellää, miksei minulle käy näin. No, eipä pääse kyllästymään kehenkään.

Vierailija
759/1144 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräpukamat eivät näy.

Vierailija
760/1144 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ollenkaan romanttinen nainen. Koen oloni vaikeaksi ja idiootiksi jos pitää kävellä käsi kädessä tai jos mies tuo jotain ruusuja. Julkiset hellyydenosoitukset on yäk. Kaikki leperrykset saa mulle halun vaihtaa kanavaa. Jos mies kosisi julkisesti lähtisin välittömästi karkuun, vaikka olisin rakastunut.

Yksityisesti romantiikkakin käy, koska eroottisuutta minusta ei puutu. Mies kyllä saisi taatusti tuntea olevansa pidetty ja arvostettu kaikin tavoin mitä nainen voi.

Mutta julkisesti tarjoan korkeintaan kuuman katseen....

Kuulostat ihan minun unelmanaiselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan