Onko sinussa parisuhdetta ajatellen joku iso turn off-omanaisuus, joka ei näy päällepäin?
Missä vaiheessa deittailua kerrot? Esim luottotiedot puuttuu, vakava trauma menneisyydessa ja aiheuttaa mt-ongelmia, tms
Kommentit (1157)
Ollut yksin aina, joten en omaa arvomaailmaa muita kohtaan. Mitä parisuhde edes tarkoittaa ja miksi täytyy olla yksiavioinen ennen avioliittoa? Eikö sitä voi vaan pitää hauskaa ja tuntea asioita?
Asun kaupungin vuokrakämpässä.
Ei ole traumoja mutta olen liian herkkäuninen.
Lääkkeitä ym. kaikkea on kokeiltu. Toisen kääntyily herättää, ja jopa hengityksen ääni valvottaa. Enkä halua aina keskellä yötä paeta sohvalle.
Haluan nukkua eri huoneissa.
Tämä on ollut este parisuhteelle, sitä pidetään outona jos pariskunnalla erilliset sängyt.
Lomamatkat ulkomaille ihan kamalia. Sama hotellihuone ja parisänky ja viikon unettomuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua lapsia, en ole ikinä halunnut. Olen tehnyt sellaisen linjauksen, että sinkkuna ollessani avoimesti kirjoitin asiasta jo deittiprofiiliini. Mitä tätä peittämään.
En minäkään halua lapsia, mutta ei tulisi mieleenkään laittaa sitä profiiliini. Asia nyt ei kuulu vähääkään jollekulle Tinder-deitille, jota en välttämättä halua edes panna uudelleen.
Itse olen hakenut tinderistä pidempiaikaista seuraa ja siksi olen tämän profiilissani ilmoittanut. Nyt parisuhteessa olen ollut jo kolmisen vuotta ihmisen kanssa, joka ei myöskään halua lapsia. Ja tosiaan tavattiin tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
MInulle ei riitä pelkät satunnaiset panosessiot, haluan oikean parisuhteen. Nytkin mies häipyi kuin pieru Saharaan, kun halusin 4v on-off-suhteeseen selvyyden. En kuulema ymmärrä miten parisuhde toimii, etten voi määräillä ja rajoittaa hänen elämäänsä. Saapi nyt etsiä sitten seuraavan pnopuun, ja selittää hänelle millainen on oikea parisuhde.
Hyvä, että lähti menemään: nyt sinulla on oikeasti mahdollisuus oikeaan parisuhteeseen. Kyseinen henkilö ei ollut sitä kanssasi halunnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lauta ja lähes rinnaton, mutta käytän topattuja rintsikoita. Kun paita lähtee pois, mies pettyy.
Minäkin olen lauta enkä edes yritä esittää muuta. Kukaan ei ole pettynyt tähän mennessä, muutama on jopa kehunut tissejä söpöiksi
Mä olen kanssa lähes täysin tissitön! Olen siis oikeasti niin lauta, että jollekulle varmaan voisikin olla dealbreaker, mutta olen päättänyt, että just siksi en lähde sitä peittelemään. En halua, että kukaan mies saa topatuista rintsikoista sen kuvan, että paidan alta löytyy kunnon bosat, ja pettyy kun näin ei olekaan.
Pelaan siis avoimin kortein pienine tisseineni, ja siksi varmaan pettymyksiä ei olekaan tullut, kun minua ei lähestykään ne miehet, joille asia on kynnyskysymys. Ihan hyvin on näinkin pärjännyt.
Pienet tissit on ihan parhaat!
Läskiset taloustissit on todella rumat.
Voi ei, mulla taitaa olla nuo taloustissit. En kylläkään ole ylpeä niistä.
Pakko olla. Itsekään en osaa kuvitella mikä? Naiset sanovat että "Tää ei mitenkään johdu susta". Kenestä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Asun kaupungin vuokrakämpässä.
Lottovoittaja
Minulla on joku seksitauti, en tiedä mikä, eikä lääkäritkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen alkuun tosi estynyt harrastamaan seksiä. Sitten kun luotto pelaa ja kumppani on oikea, olen tosi avoin ja villi, mutta sitä ennen hyvin hankalasti valloitettavissa. En ole koskaan harrastanut yhden illan juttuja vaikka vientiä olisi.
Pari deittikaveria on menettänyt kiinnostuksen tämän vuoksi.
Olen samanlainen. Ihan mahdotonta päästää vierasta ihmistä iholle heti alkuun ennen kuin olen saanut tutustua paremmin.
Tämä on joidenkin mielestä iso turn off, mutta toisaalta ihan loistava keino erottaa miehissä jyvät akanoista.
Seksi ensimmäisillä tai toisilla treffeillä on puolestaan loistava keino erottaa naisissa jyvät akanoissa. Ero oli huomattava, kun lakkasin odottelemasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lauta ja lähes rinnaton, mutta käytän topattuja rintsikoita. Kun paita lähtee pois, mies pettyy.
Minäkin olen lauta enkä edes yritä esittää muuta. Kukaan ei ole pettynyt tähän mennessä, muutama on jopa kehunut tissejä söpöiksi
Rintojen koko ei ole ikinä ollut minkäänlainen kriteeri minulle. Lähinnä ihmettelen, miten isorintaiset naiset edes tulevat toimeen kantamustensa kanssa.
-Mies, jolle rintojen koko ei merkitse mitään
Vierailija kirjoitti:
mulla on vessapaperirullan hylsy housuissa, noloa kun mennään sänkyyn
Laita seuraavalla kerralla se sinne etupuolelle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin se, että haluan viettää hyvin tasaista, rutiinien sanelemaa elämään. Tyyliin herätä samoihin aikoihin aamulla, mennä klo 22 nukkumaan, syödä 4 kertaa päivässä samoihin aikoihin, lenkkeillä monta kertaa viikossa samoihin aikoihin.
"Putoan raiteiltani", jos näihin tulee muutoksia ja siksi en näistä mielellään jousta. Minun on myös vaikeaa nukahtaa/nukkua muiden kuin omien lasteni kanssa samassa huoneessa. En siedä sitä, ettei valoja laiteta pois silloin kun minä haluan tai että makuuhuoneeseen kommitään vasta joskus myöhään yöllä / herätään ennen kuin minä heräisin (eli joudun heräämään toisen työmatkalle lähtöön aamuyöstä enkä saa enää unta).
Jos en saa noudattaa omaa rytmiäni, niin mun on hankala olla. Muutoin sitten hommat onkin reilassa. Esimerkiksi hoikkuus on seurausta tästä minun tasaisesta elämäntavastani. Oletan, että myös 4 lastani ovat rutiineistani hyötyneet.
Olen huomannut, että monella miehellä rutiinit ovat täysin hukassa. Eli vaikea sopeutua toiseen.
Nukut aina samassa huoneessa neljän lapsesi kanssa?
En, vaan nukun samassa huoneessa pienimmän lapsemme kanssa. Yksi kerrallaan, nääs :)
En ymmärrä itseäni, mua ei harmita juuri ollenkaan joutua heräilemään lapsen takia, mut ans olla, jos miehen takia (esim. kuorsaus) joudun heräämään. Ärsyttää niin paljon ettei saa enää edes unen päästä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Lääkkeitä ym. kaikkea on kokeiltu. Toisen kääntyily herättää, ja jopa hengityksen ääni valvottaa. Enkä halua aina keskellä yötä paeta sohvalle.
Tämä on ollut este parisuhteelle, sitä pidetään outona jos pariskunnalla erilliset sängyt.
Lomamatkat ulkomaille ihan kamalia. Sama hotellihuone ja parisänky ja viikon unettomuus.
Kärsin 40 v huonosta unesta. Sitten mulla hoidettiin raudanpuute: unet parani heti. Käypäs mittaan ferritiinisi ja jos se on alle 30 niin rautaa sitten 200 mg/ pv vuoden verran!
Aviomies saattaa olla turn-off?
Vierailija kirjoitti:
Tulee myös kalliiksi jos pitää matkojen majoitus aina olla noin ja asuntokin tuon mukaan mitoittaa. Oma puoliso rupesi tuollaiseksi ja jos tämä olisi alussa ollut tiedossa niin ois ehkä jäänyt siihen
Jos mies on tossukka ja yrittää vain miellyttää minua
MInulle ei riitä pelkät satunnaiset panosessiot, haluan oikean parisuhteen. Nytkin mies häipyi kuin pieru Saharaan, kun halusin 4v on-off-suhteeseen selvyyden. En kuulema ymmärrä miten parisuhde toimii, etten voi määräillä ja rajoittaa hänen elämäänsä. Saapi nyt etsiä sitten seuraavan pnopuun, ja selittää hänelle millainen on oikea parisuhde.