Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinussa parisuhdetta ajatellen joku iso turn off-omanaisuus, joka ei näy päällepäin?

Vierailija
18.10.2022 |

Missä vaiheessa deittailua kerrot? Esim luottotiedot puuttuu, vakava trauma menneisyydessa ja aiheuttaa mt-ongelmia, tms

Kommentit (1168)

Vierailija
541/1168 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on näppyläinen ja lättänä takapuoli. Hyi. Siksi en seurustele ikinä.

Älä välitä ystävä, luota itseesi ja ihmisiin. Rohkeutta.

Vierailija
542/1168 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en tykkää kokkaamisesta yhtään syön valmisruokia.tämä on monelle miehelle liikaa.

Ei hilikutti mulla sama homma. En vaan jaksa tehdä ruokaa. Syön valmisruokaa. Vanhemmatkaan ei aikoinaan patistaneet eikä kannustaneet minua osallistumaan ruuanlaittoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/1168 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksuhäiriömerkintä niin kovin usein kielii huonosta elämänhallinnasta. Luotettavuutta pakko kyseenalaistaa. Tämän vuoksi merkintä pahimmillaan estää tiettyjen työpaikkojenkin saamisen

Vierailija
544/1168 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikeat pms-oireet. Viikon verran joka kuukausi olen sekopäinen ja vainoharhainen hullu, joka vihaa kaikkea ja kaikkia, eniten itseään. Silloin en myöskään jaksa tehdä muuta kuin nukkua, syödä ja itkeä.

Voi jestas noihin on lääkityksiä saatavilla. Puhu lääkärille.

Vierailija
545/1168 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkä naiseksi (176 cm) enkä halua itseäni lyhyempää miestä. Oman ikäluokkani miehet ovat napaan asti enkä ole puuma. Em. syystä en nuorempana ollut missään "tyrkyllä" ja nyt iän puolesta kokematon miesten kanssa. Kotoa ei ole kukaan tullut hakemaan...

Vierailija
546/1168 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisen paskalle ja sehän ei päällepäin näy.

547/1168 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.  Lihavuuteni näkyy päälepäin enkä viitsi esittää vaatteilla varakasta kun autona kuitenkin Fiat. Hoikkana miehenä vielä oli vientiä mutta ei oo jaksanut nyt viimeaikoina panostaa laihdutukseen koska naisten taso ei helli. 

Sisäisesti minulla ei ole mitään muuta turn offia muu kuin se, että olen semmoinen puhelias, ystävällinen ja en osaa peitellä kiinnostustani. Nämä siis näkyvät myös päällepäin. 

No tietysti se ei näy päälle että on yksi lapsi. Se on monille ihme kyllä turn off enkä käsitä miksi. Minulle ainakin on vaan plussaa jos nuorella naisella on yks lapsi, eikä montaa monen eri miehen kanssa. 

Itseäni ei haittaa se, jos nainen ei osaa kokata, koska minun seurassani sen kyllä oppii. Mutta jos on nirso, eikä syö mun ruokia (joita on siis monia vaihtoehtoja) niin sitten lentää kyl kaaressa. 

- Pekka Mulqvist, Lukihäiriyden ammattilainen, tasa-arvon kannattaja, puolueisiin kuulumaton.

Vierailija
548/1168 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän olen maininnut aikaisemmin jo ja toivottavasti eri ketjuun...  Itselle on lipputangon pituinen miinus, jos naisen orgasmi on vaisu, lattea ja lähes huomaamaton. Se nyt vaan ei ole mitenkään kannustavaa eikä palkitsevaa kiihottavuudesta puhumattakaan. Käytännössä sarjaa -ei-jatkoon-

Vierailija
549/1168 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni on huostaanotettuna huumeiden käytön vuoksi.

Vierailija
550/1168 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skitsoidi persoonallisuus. Pidemmän päälle kumppanit aina kokevat tunnepuolella antavansa enemmän kuin saavansa, mikä on kyllä tottakin mutta siinä mielessä vähän epäreilua että he antavat jotain sellaista mitä minä en elämääni kaipaa vaan se on pikemminkin rasite.  

Vierailija
551/1168 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ulospäin siisti ja organisoitu, kotona kaikkea muuta. Ihmiset luulee että olen tiukkis ja kauhean järjestelmällinen. Mutta _vihaan_ siivoamista kotona, ja usein on sen näköistäkin. Vältän mm. tiskaamisen syömällä kertakäyttöastioista. Imuroin ihan liian harvoin. Lakanoita en muista vaihtaa. Minun tutut kauhistuisi kun näkisivät. Saati että joku ukko ottaisi tämän näkemisen jälkeen minut puolisoksi. Onhan noita.

Varmaan sanomattakin selvää, etten kutsu koskaan ketään käymään täällä minun ja kissojen luona.

Onneksi nyt olen saanut siivottua ja mm. laittanut ison määrän astioita pois käytöstä, jotta en hanki itselle tiskattavaa. Tavoitteena on käydä kohta myös vaatehuone läpi vaatteista ja viedä uffin laatikkoon turhat. Tämä tavarapaljous pienessä asunnossa ahdistaa, siinä yksi syy siihen, että siivoamisen aloittaminen on tuskaisaa. Sinänsä siivoaisin useammin, jos joku ensin siirtäisi kaikki tavarat pois tieltä ja keksisi niille paikat muutenkin.

Vierailija
552/1168 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsan nahka arpinen ja löysä pussi, vähän kuin itsestään tyhjentynyt ilmapallo, kahden raskauden jäljiltä. Tiedän että pinnallista, mutta silti hävettää.

Vierailija
553/1168 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herpes. Kerron siinä kohtaa kun ollaan menossa ensimmäistä kertaa kohti seksiä. Tunnelma yleensä lopahtaa.

Toinen on se, etten tykkää matkustelusta.

Vierailija
554/1168 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uskossa, enkä voisi ajatella kumppania, joka ei olis aidosti ja arkisesti käytännön uskova. Eli ottaa Jumalan ja Jeesuksen seuraamisen tosissaan.

Olen hieman epätyypillinen nainen, tykkään monista ns. miesten töistä, en ole kodinhengetär, en leivo ja ruokaa laitan nälkää vastaan.

Nuo asiat jo sulkevat pois suurimman osan n. omanikäisistä miehistä.

Nyt oma ikäkin alkaa jo vaikuttaa. Nuorena olin tosi nätti. Siitä ei kyllä ollut kuin harmia, kun vääränlaiset miehet kiinnostuivat.

Vierailija
555/1168 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fetissi. Haluan että nainen välillä seksin yhteydessä virtsaa päälleni, ja  että muutenkin voin välillä katsella hänen pissaamistaan. Tämä ei varsinaisesti ole ollut este suhteeseen pääsemiselle, vaan kun suhteen alussa asiasta kerron enemmistö on suhtautunut ihan myönteisesti. Suhteen vakiinnuttua eivät sitten kuitenkaan ole olleet halukkaita muuta kuin perinteiseen seksiin josta toki myös nautin, mutta ennen pitkää fantasioiden toteuttamatta jääminen tuottaa kitkaa joka sitten johtaa eroon.

Miten suhtaudut lievään inkontinenssiin? Saatan pissata hieman päällesi sängyssä vaikka en haluaisikaan. Tämä myös siis oma turn offini, joka ei näy päällepäin, mutta jolle en mitään voi.

Vierailija
556/1168 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säärikarvat, mt- ongelma

Vierailija
557/1168 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen uskossa, enkä voisi ajatella kumppania, joka ei olis aidosti ja arkisesti käytännön uskova. Eli ottaa Jumalan ja Jeesuksen seuraamisen tosissaan.

Olen hieman epätyypillinen nainen, tykkään monista ns. miesten töistä, en ole kodinhengetär, en leivo ja ruokaa laitan nälkää vastaan.

Nuo asiat jo sulkevat pois suurimman osan n. omanikäisistä miehistä.

Nyt oma ikäkin alkaa jo vaikuttaa. Nuorena olin tosi nätti. Siitä ei kyllä ollut kuin harmia, kun vääränlaiset miehet kiinnostuivat.

Googleta pick me girl, sinä uniikki lumihiutale.

Vierailija
558/1168 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin pahanhajuiset pierut.

Vierailija
559/1168 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selviän kaikista hommista itse enkä tarvitse apua. Siihen kun lisätään kohtuullisen korkea palkka päälle, niin heikommalla itsetunnolla varustettu mies lähtee jo etsimään sitä parikymppistä ylöspäin katsojaa, jolle voi esitellä mukamiestaitoja.

Vierailija
560/1168 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pitkä naiseksi (176 cm) enkä halua itseäni lyhyempää miestä. Oman ikäluokkani miehet ovat napaan asti enkä ole puuma. Em. syystä en nuorempana ollut missään "tyrkyllä" ja nyt iän puolesta kokematon miesten kanssa. Kotoa ei ole kukaan tullut hakemaan...

Olen 180 cm, nuorena erittäin ujo, silti saanut helposti miehiä, vaikka olen luonteeltani aika ikävä, dominoiva persoona. Edellinen parisuhde kesti 20v, nykyinen vasta 5v. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä