Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinussa parisuhdetta ajatellen joku iso turn off-omanaisuus, joka ei näy päällepäin?

Vierailija
18.10.2022 |

Missä vaiheessa deittailua kerrot? Esim luottotiedot puuttuu, vakava trauma menneisyydessa ja aiheuttaa mt-ongelmia, tms

Kommentit (1165)

Vierailija
521/1165 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut olevani hyvin negatiivinen ihminen. 

Haluaisin ajatella, että visioni olisivat jotenkin universaaleja, mutta huomaan itsekin, että puhun negatiivisesti ja toivottomasti. 

Olen myös huomannut, että pahimmillani olen itsesäälinen, krooninen valittaja.  

Yritän olla ulospäin posiitiivinen hippi, mutta tämä voima puskee ulos väkevänä. 

Olen 52 v- mies. Olen jotenkin pettynyt politiikkaan, yhteiskuntajärjestelmään ja olen tietty masentunut - enkä edes sillai coolisti, niinkun Nic Cave - vaan just tällein toksisesti. 

Suhtaudun kaikkeen varauksella, kriittisesti ja älyllisesti.

Tämä olisi hienoa, jos olisin kirjoittamassa esseetä jostain.

Haluaisin, että silmäni kostuisivat amerikkalaisessa kolmen tähden elokuvassa ja että voisin pitää jostain radiomusiikista ( Teinipäät - Downtown ja Maustetytöt poikkeus ) .

Minun pitäisi hurjasti tehdä jotain, että pääsisin tästä apatiasta.  

Lukemista ja kirjoittamista olen yrittänyt -ei toimi. En osaa. 

Voisiko se olla nyrkkeily, uinti tai teatteri? Tunnistan itsessäni nämä piirteet ja olisi vastuutonta lähteä uuteen suhteeseen näin vihamielisenä. 

On sinussa ainakin minun makuuni myös yksi iso turn on -ominaisuus, joka ei näy päällepäin: musta huumorintaju. :-D

Sen yhden turn-onnin voiminhan se kannattaa sitten suhteeseen lähteä tämän negatiivisen ja vihaisen herran kanssa!

Suhteeseen lähteminen ei tässä nyt sinällään mielessä ollut, mutta kyllä tuo kirjoituksen tyyli kieltämättä herätti mielenkiintoni siinä määrin, että treffeille lähtemistä voisin potentiaalisesti harkitakin. Saattaisihan sitä negatiivisesta ja vihaisesta herrasta löytyä muitakin puolia. ;-)

Vierailija
522/1165 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On montakin, mutta minun ei tarvitse kertoa siitä treffeillä, sillä en deittaile. Yhtään. Ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/1165 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies 52 olet yhtä cool kuin nick cave....

Vierailija
524/1165 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen joka ei katso telkkaria on täydellinen. Leffailtoja haluaa viettää ihmiset jotka eivät halua puhua toisilleen.

Täällä yks! ;)

Vierailija
525/1165 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En erityisemmin pidä seksistä, voisin hyvin olla täysin ilman sitä. Parisuhde olisi kiva, mutta en tahdo kiusata ketään haluttomuudellani enkä toisaalta velvollisuudesta harjoittaa seksia, kuten entisessä avioliitossani tein. Tästä syystä päätin, etten edes etsi parisuhtetta enää, se ei taida olla minua varten. 

Olisitko valmis avoimeen suhteeseen? Ihan oikeasti avoimeen, eli sellaiseen, jossa olisit suhteessa vaikkapa mieheen, joka on jo suhteessa?

Ja mitäpä se mies saisi tästä suhteesta? Kaverin?

Seurustelusuhteen?

Itse olen ainakin todella ihastunut yhteen naiseen työpaikalla, mutta vaikka seurustelisin hänen kanssaan, todennäköisesti en haluaisi seksiä hänen kanssaan lainkaan. En pystyisi edes kuvittelemaan koko asiaa. Hänelläkin taitaa olla jotakin kiinnostusta minua kohtaan, mutta ikävä kyllä mahdollisesti vain seksuaalisella tasolla. Oma ihastumiseni häneen ei ole muuten platonista, mutta hänessä ei kerta kaikkiaan vaan ole mitään seksuaalisesti kiinnostavaa.

Seurustelisin hänen kanssaan mielellään, mutta harrastaisin jonkun muun kanssa seksiä.

No joo, olenpa vaikea.

En jotenkin yhtään ymmärrä tuota ajatusta. Mikset sitten seurustelisi suoraan sen kanssa jolta haluat seksiä? Mitä järkeä on parisuhteessa, jossa molemmat harrastavat seksiä muiden kanssa, mutta eivät keskenään? Eihän se ole mikään parisuhde.

Millä perusteella määrittelet parisuhteen noin?

Parisuhteelle voi olla paljon muita syitä kuin se seksi. Voi esim olla että luonteena synkkaa paremmin joku joka ei seksuaalisesti sytytä. Vai väitätkö että parisuhde on vain seksiä?

Vierailija
526/1165 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko maksuhäiriömerkinnät sitten monelle turn-off? Mulla niitä on ja kumppaniehdokkaissa ne ei vaikuta, tai sen määrittää se mistä ne ovat tulleet. Mua ei haittaa tavanomainen ylivelkaantuminen, se voi käydä helposti elämäntilanteiden muuttuessa, mutta vuorarästit, korvaukset rikosasioissa yms osoittavat ennemmän elämänhallinpuutteita ja jonkinlaista piittaamattomuutta.

Itsessäni mahdollisia turn-off piirteitä:

-en pidä lapsista (tässä iässä sekin on usein vaan plussa)

-tarvitsen paljon omaa aikaa

-viihdyn hiljaisuudessa (vääntöä tulee siitä jos toinen haluaa jatkuvasti telkun päällä tai musiikin soivan)

-todennäköisesti en enää halua asua yhdessä, koska en jaksa vängätä kotitöistä yms, enkä toisaalta passata jotakuta

-omaan aika piintyneitä tapoja ja olen valikova ruuan suhteen

-läheinen suhde koiraani (aiheuttaa mustasukkaisuutta) :D

Vierailija
527/1165 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En erityisemmin pidä seksistä, voisin hyvin olla täysin ilman sitä. Parisuhde olisi kiva, mutta en tahdo kiusata ketään haluttomuudellani enkä toisaalta velvollisuudesta harjoittaa seksia, kuten entisessä avioliitossani tein. Tästä syystä päätin, etten edes etsi parisuhtetta enää, se ei taida olla minua varten. 

Olisitko valmis avoimeen suhteeseen? Ihan oikeasti avoimeen, eli sellaiseen, jossa olisit suhteessa vaikkapa mieheen, joka on jo suhteessa?

Jaaha, joku insinööri näki tilaisuutensa tulleen😀

Vierailija
528/1165 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sekstaillut serkun kanssa.

Vierailija
529/1165 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan seurustellut tai edes suudellut ja poikuuskin on siis tietysti tallella. M29

Olisi ihanaa jos löytäisit kaltaisesi naisen. Niin minulle kävi (olen nainen). On hienoa, että olemme toistemme ainoat. Ei ole mitään exiä tai entisiä hoitoja.

Vierailija
530/1165 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

turnoffit on yksilöstä riippuvaisia, joten siinä missä joku tykkää jostain ominaisuudesta, niin toinen ei.

Koen, että suurin ongelmani on tarve saada olla yksin. Esimerkiksi työpäivän jälkeen minun on saatava olla yksin ja rauhassa. Se tarkoittaa sitä, että minulta ei edes kysytä miten päiväsi meni, kestän juuri ja juuri sen, jos toinen huikkaa moit, kun kuulee oven käyvän. Kissani saa tulla ihan vapaasti kiehnäämään itseään minua vasten ja pyrkimään syliin tai pyytämään rapsutusta, mutta ihmiset ei.

Töiden jälkeen haluan olla hiljaa ja omassa rauhassa, otan jonkun välipalan ja usein (ajatellen tilannetta, että olen parisuhteessa ja kumppani on kotona silloin kun tulen kotiin) menen sitten makuuhuoneeseen (usein kissa tulee mukaan), laitan oven kiinni ja olen yksin. Voin katsoa siellä telkkaa tai selata tietokonetta, mutta haluan olla yksin. Se ei merkitse sitä, että toinen voi tulla samaan tilaan tuijottamaan minua kun olen yksin (olen kokenut tämän yhden ex-kumppanin kanssa, hän ei millään tajunnut miten se voisi häiritä ja hänen mielestään hänellä oli oikeus tehdä niin) tai edes kysymään että mitä haluan illalliseksi, tai edes sitä, että toinen tulee samaan tilaan. Tarkoitan siis todellakin sitä, että haluan olla yksin. Yksinoloaikani on noin puoli tuntia, tunti menee, jos päätän ottaa päiväunetkin. Kissaa siedän, koska kissa osaa olla yksin minun kanssani.

Kun saan päivittäisen totaalisen yksinoloni olen erittäin helppo ihminen, hyväntuulinen ja antoisaa seuraa kaikilla mahdollisilla tavoilla. Jos en saa päivittäistä yksinoloani, minua alkaa ahdistaa, väsyn ja muutun vältteleväksi ja yritän alkaa viettää mahdollisimman paljon aikaa kodin ulkpuolella.

Ekstrovertit ihmiset ovat usein pilkanneet minua tuosta luonteenpiirteestääni. Ambivertit ja introvertit yleensä tajuavat tuon täydellisesti (sekä erityisherkät)

nykyinen seurustelukumppanini on samanlainen kuin minä ja on   helpottavaa, kun molemmat tajuavat toisen tarpeen saada olla yksin. Kumpikaan ei ota sitä henkilökohtaisesti. Kumppanilleni riittää muutaman äivän välein tehtävä yksinolo ja lähtee usein silloin metsäkallioille kiipeilemään ja minä en silloin tunge mukaan. Meillä on täreää parisuhteessa kuulla toista: jos toinen sanoo, että "lähdeN lenkille/kauppaan/kirjastoon", se merkitsee kirjaimellisesti sitä, että hän lähtee. Siinä ei pyydetä toista mukaan.

Vierailija
531/1165 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huono nukkumaan, en voi nukkua kenenkään kanssa samassa huoneessa, 5ai jos joku kuorsaa muussa huoneessa, enkä siedä muutenkaan ylimääräisiä ääniä. Haluan olla paljon yksin kotona, en kestä syömisen ääniä eli että samassa huoneessa joku syö. En välitä seksistä. Inhoan sairaita ihmisiä, esim että joku flunssainen ihminen on kotonani. En tykkää kotitöistä, enkä halua tehdä niitä kenenkään puolesta.

T. Ulkoisesti hyvin kiltin ja naisellisen näköinen nainen

Täytyi oikein miettiä, että olenkohan unissani käynyt kirjoittamassa tämän, sillä kuvaus sopi kuin nenä päähän myös minuun. Lisättynä vielä, että en tykkää myöskään käsitöistä enkä puutarhatöistä. 

Ongelma tosiaan on, että ulkoisesti olen hyvin naisellisen naisen näköinen, vaikka kiinnostukseni kohteet ovat hyvinkin ns. miesmäisiä.

Vierailija
532/1165 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on näppyläinen ja lättänä takapuoli. Hyi. Siksi en seurustele ikinä.

Vierailija
533/1165 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huono nukkumaan, en voi nukkua kenenkään kanssa samassa huoneessa, 5ai jos joku kuorsaa muussa huoneessa, enkä siedä muutenkaan ylimääräisiä ääniä. Haluan olla paljon yksin kotona, en kestä syömisen ääniä eli että samassa huoneessa joku syö. En välitä seksistä. Inhoan sairaita ihmisiä, esim että joku flunssainen ihminen on kotonani. En tykkää kotitöistä, enkä halua tehdä niitä kenenkään puolesta.

T. Ulkoisesti hyvin kiltin ja naisellisen näköinen nainen

Täytyi oikein miettiä, että olenkohan unissani käynyt kirjoittamassa tämän, sillä kuvaus sopi kuin nenä päähän myös minuun. Lisättynä vielä, että en tykkää myöskään käsitöistä enkä puutarhatöistä. 

Ongelma tosiaan on, että ulkoisesti olen hyvin naisellisen naisen näköinen, vaikka kiinnostukseni kohteet ovat hyvinkin ns. miesmäisiä.

Täällä kolmas samanlainen! En voi nukkua samassa huoneessa kenenkään kanssa enkä olla lähellä sairaita ja räkäisiä ihmisiä. Seksikään ei kiinnosta.

Vierailija
534/1165 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon jumalaan.

Vierailija
535/1165 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika rumat varpaat.

Vierailija
536/1165 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introverttiys ja ihmisvihamielisyys

Vierailija
537/1165 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen introvertti. En halua toisen alaikäisiä lapsia elämääni. Enkä eläimiä.

Jossain tilanteissa olen hyvinkin sosiaalinen.

Rakastan omia lapsiani ja niiden koiria.

Vierailija
538/1165 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen introvertti. En halua toisen alaikäisiä lapsia elämääni. Enkä eläimiä.

Jossain tilanteissa olen hyvinkin sosiaalinen.

Rakastan omia lapsiani ja niiden koiria.

😹

Vierailija
539/1165 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sekstaillut serkun kanssa.

Toivottavasti et omasi kanssa. Olemme suurin osa jonkun serkkuja tai ainakin pikkuserkkuja.

Vierailija
540/1165 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon jumalaan.

Niin minäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi