Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinussa parisuhdetta ajatellen joku iso turn off-omanaisuus, joka ei näy päällepäin?

Vierailija
18.10.2022 |

Missä vaiheessa deittailua kerrot? Esim luottotiedot puuttuu, vakava trauma menneisyydessa ja aiheuttaa mt-ongelmia, tms

Kommentit (1163)

Vierailija
481/1163 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole erektiota eikä haluja vaikka ulkoisesta olemuksesta ei uskoisi.Ja lääkäreistä tähän ei apua ole ollut,testot ja muut ok Diadnoosi on elimellinen impotettius mitä se sitten tarkoittaakaan.

Mä haluan sut! Oletko parisuhteessa? 🥰

Vierailija
482/1163 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sosiaalisesti kömpelö.

Olen itsekin nainen mutta harva nainen sietää seuraani, koska kun yritän tehdä tuttavuutta suututan kaikki.

Yritän peittää kömpelyyttäni ja siitä johtuvaa ahdistusta laittautumalla, joka karkottaa loputkin uudet ihmiset ympäriltä.

Olen mieleltäni ystävällinen mutta naamani näyttää kuulemma aina nyrpeältä. Ihmiset sanovat että ovat luulleet minua ylimieliseksi ennenkuin oikeasti tutustuvat.

Tämä harmittaa tosi paljon. Yleensä miehet tutustuvat minuun onneksi viesteillä, olen äidinkielellisesti lahjakas ja puhelias, tekstiä syntyy itsestään. Mutta jos minut näkee ennen kuin yhtään tutustuu moni ei halua ulkoisen ensivaikutelman takia tutustua :(

Ja täytyy vielä mainita että en meikkaa mitenkään yliampuvasti, mutta rakastan sitä ja olen siinä ihan hyväkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/1163 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella sottapytty. Sotken kotona minkä kerkeän. Traumoja, ja epäilen olevani vähintään vähän ADD. Terveyshaasteita.

Mähän olen muuten sit aivan upee löytö😃N31

Vierailija
484/1163 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En hyväksy alisuoriutumista parisuhteessa, tällä saa jo 97 prosenttia miehistä karkotettua.

Muuten hyvä ja toimiva asenne, mutta tilanne tulee todennäköisesti hankalaksi sen takia, koska tällaiset ihmiset asettavat myös kriteerit sille, mitä "suoriutuminen parisuhteessa" (!?!?) on.

Vierailija
485/1163 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot kopekset

Vierailija
486/1163 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun peräreikä on kuin rypäleterttu, se siitä ennen aktiivisesta seksielämästä myös itseni kanssa.

Vierailija
487/1163 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei näy päällepäin, mutta heti kun avaan suuni, se tulee esille. Minulla on kärkkäät mielipiteet, tarve johtaa ja kyky väitellä ihan mistä vaan. Osaan myös myöntää, jos olen väärässä, mutta sitä tapahtuu aika harvoin :D

Vierailija
488/1163 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen parisuhteessa.

Jos yrittäisin tapailla jotakuta naista, olisin varmaan aika hankala.

- En ole mikään seksimaanikko, mutta siitä huolimatta todennäköisesti menettäisin kiinnostuksen seurusteluun, jos suhde ei etenisi intiimiin suuntaan kuukauden-parin kuluessa. 

- Ja tästä johtuen olisin seksuaalisesti naisille pettymys: haluaisin seurustella naisen kanssa, joka haluaisi minua, mutta ei liian usein - en alkuvaiheessakaan välttämättä haluaisi seksiä joka viikko tai edes joka toinen viikko.

- En käytä alkoholia, en ravaa baareissa, en tupakoi, enkä muutenkaan ole yltiösosiaalinen tai viihdy isoissa ihmisjoukoissa (sisätiloissa).

- Olen jossakin määrin "hidas", introvertti; vajoan välillä ajatuksiini, hyvän kirjan pariin tai vaikkapa johonkin pieneen näpertelyyn. Tykkään syvällisistä keskusteluista, en mistään nopeatempoisesta päälle puhumisesta. 

- Olen jossakin määrin herkkä - en kuitenkaan kutsu itseäni erityisherkäksi. Jokin pieni asia saattaa vaivata minua fyysisesti tai henkisesti pitkään, unensaanti on vaikeaa, joten en välttämättä olisi heti valmis yöpymään ihan missä tahansa.

- Minulla on hyvä muisti. Saatan muistaa vuosien päästä käydyt keskustelut sanasta sanaan, samoin ihmisten vaatetuksen, asennot, äänenpainot jne. Toisaalta saatan unohtaa tärkeitäkin asioita, eli muistini on valikoiva.

Vierailija
489/1163 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole erektiota eikä haluja vaikka ulkoisesta olemuksesta ei uskoisi.Ja lääkäreistä tähän ei apua ole ollut,testot ja muut ok Diadnoosi on elimellinen impotettius mitä se sitten tarkoittaakaan.

On näköjään ilmiselvää, minkä vuoksi Suomi on väestökadossa, jos jonkun muutaman rivin mittainen impotentiksi julistautuminen anonyymilla keskustelupalstalla herättää heti ilmeisen epätoivoisilta aseksuaaleilta lemmekkäitä reaktioita.

Vierailija
490/1163 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleilen kotona kalsarilegginseissä ja isossa t-paidassa ilman rintsikoita ja harjaamatta hiuksiani kaiken vapaa-aikani. Ja kaivan nenää aamuin illoin.

Vierailija
491/1163 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oleilen kotona kalsarilegginseissä ja isossa t-paidassa ilman rintsikoita ja harjaamatta hiuksiani kaiken vapaa-aikani. Ja kaivan nenää aamuin illoin.

Kaivatko myös pyllyä?

Vierailija
492/1163 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En erityisemmin pidä seksistä, voisin hyvin olla täysin ilman sitä. Parisuhde olisi kiva, mutta en tahdo kiusata ketään haluttomuudellani enkä toisaalta velvollisuudesta harjoittaa seksia, kuten entisessä avioliitossani tein. Tästä syystä päätin, etten edes etsi parisuhtetta enää, se ei taida olla minua varten. 

Olisitko valmis avoimeen suhteeseen? Ihan oikeasti avoimeen, eli sellaiseen, jossa olisit suhteessa vaikkapa mieheen, joka on jo suhteessa?

Ja mitäpä se mies saisi tästä suhteesta? Kaverin?

Seurustelusuhteen?

Itse olen ainakin todella ihastunut yhteen naiseen työpaikalla, mutta vaikka seurustelisin hänen kanssaan, todennäköisesti en haluaisi seksiä hänen kanssaan lainkaan. En pystyisi edes kuvittelemaan koko asiaa. Hänelläkin taitaa olla jotakin kiinnostusta minua kohtaan, mutta ikävä kyllä mahdollisesti vain seksuaalisella tasolla. Oma ihastumiseni häneen ei ole muuten platonista, mutta hänessä ei kerta kaikkiaan vaan ole mitään seksuaalisesti kiinnostavaa.

Seurustelisin hänen kanssaan mielellään, mutta harrastaisin jonkun muun kanssa seksiä.

No joo, olenpa vaikea.

En jotenkin yhtään ymmärrä tuota ajatusta. Mikset sitten seurustelisi suoraan sen kanssa jolta haluat seksiä? Mitä järkeä on parisuhteessa, jossa molemmat harrastavat seksiä muiden kanssa, mutta eivät keskenään? Eihän se ole mikään parisuhde.

Eihän nyt seksi ole parisuhteen tärkein asia. Sitähän täälläkin aina toistellaan...

Vierailija
493/1163 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tarkoittaa sitä että sun veitikassa on joku vika.

Vierailija
494/1163 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On näköjään ilmiselvää, minkä vuoksi Suomi on väestökadossa, jos jonkun muutaman rivin mittainen impotentiksi julistautuminen anonyymilla keskustelupalstalla herättää heti ilmeisen epätoivoisilta aseksuaaleilta lemmekkäitä reaktioita.

Missähän nämä lemmekkäät aseksuaalinaiset on muutoin, kun niin hiljaista on mm. facen aseryhmässä eikä ketään kiinnostanut.

Vierailija
495/1163 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piilevä ominaisuus on komeus. Mielestäni olen Brad Pittin näköinen, mutta naisten mielestä viikon ryypänneen Esa Pakarisen (Pekka & Pätkä) näköinen. Mihin tässä pitäisi uskoa? Näin kolmekymppisenä aika karua arviota pärstävärkistä...

Vierailija
496/1163 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole,eipä noista ole mitään tullut kun asian olen suoraan sanonut.

Vierailija
497/1163 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen herkkäuninen, enkä voi nukkua toisen ihmisen vieressä. Haluan nukkua yksin, omassa sängyssä, ja mieluiten omassa huoneessa. Onneksi tämä ei ole ongelma nykyisessä suhteessani, mutta voisin kuvitella tämän asian muodostuvan jollekin ylipääsettömäksi parisuhteen kannalta.

Vierailija
498/1163 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivatko myös pyllyä?

Mitä sieltä pitäisi kaivaa? Rapsutan kyllä jos kutittaa

Vierailija
499/1163 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun meisseli on niin käyrä, että exä sanoi sen menevän munajohtimiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän