Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinussa parisuhdetta ajatellen joku iso turn off-omanaisuus, joka ei näy päällepäin?

Vierailija
18.10.2022 |

Missä vaiheessa deittailua kerrot? Esim luottotiedot puuttuu, vakava trauma menneisyydessa ja aiheuttaa mt-ongelmia, tms

Kommentit (1163)

Vierailija
461/1163 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsenäisyys..se pelottaa monia miehiä

Vierailija
462/1163 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahdistun helposti suht pienistä ongelmista jos ei ole mitään akuuttia tilannetta päällä. Oikeissa hätätilanteissa otan tilanteen rauhallisesti haltuun, joten moni luulee että olisin muutenkin rauhallinen ja tehokas. Vähän mikä tahansa vähän vaikeampi tilanne voi ahdistaa, ja olen krooninen alisuoriutuja. Asun rupuisessa vuokrayksiössä koska en uskalla ottaa velkaa ja olen pysynyt monta vuotta samalla hyväksikäyttävällä työnantajalla koska pelkään työnhakua ja työttömyyttä enemmän kuin hammaslääkäriä.

Eron jäljiltä minun on vaikea luottaa siihen että toinen todella tekee mitä lupaa ja kertoo avoimesti ongelmistaan. Takaraivossa on pelko maksamattomista veloista, masennuksesta ja siitä että kaikki jälleen kaatuu yksin minun vastuulleni.

Pelkään että valitsen alitajuisesti seuraavankin kumppanin lapsuuden malleja seuraten, toinen vanhemmistani kun oli moniongelmainen täystuho ja toinen se ahdistunut kaiken kasassa pitäjä.

Yksin saan ahdistukseni suunnattua esimerkiksi urheiluun, mutta voimani riittävät vain tasa-arvoiseen parisuhteeseen. Tämä on valitettavasti turn-off lähinnä vain naisille joilla on samantapaiset arvot ja tavoitteet, ja pikemminkin vetää niitä vaarallisia tapauksia puoleensa.

Onpa tuttua. Ilmeisesti olemme saaneet samankaltaiset traumat lapsuudessa, koska tunnistan itsessäni samankaltaisia käyttäytymismalleja. Ei tuo sinun ajatusmaailmasi minulle olisi turn off, ehkä me olemme vaan niin varuillamme, että meidäntyyppiset eivät kohtaa. Itsekin vedän puoleeni paljon näitä vaarallisia tapauksia, narsisteja, alkoholisteja ym.   N54

Oikein tutulta kuulostaa, mutta olen kelpuuttanut juuri niitä vääränlaisia kumppaneita. Toki ollut muutama muunkinlainen, mutta en osaa viheltää peliä poikki kuin vasta ääritilanteessa koska olen tottunut että huono kohtelu on ihan normi ja aivan kaikki pitää sietää. t. N42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/1163 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun alan ottamaan,otan pilkkuun asti.Sanon ihmisille suorat sanat ja tanssin kuin hullu.

En osaa ottaa yhtä tai kahta.

Eli yleensä en ota ollenkaan.

Vierailija
464/1163 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella heikko/olematon erektio. En pysty harrastamaan seksiä tuon häpeän vuoksi. Elämäntavat on terveelliset ja urheilen paljon. Testosteronia ei ole mitattu.

M29v

Kannattaisi puhua lääkärille asista. Jos johtuu jostain vakavammasta terveydellisestä syystä kannattaa sitä syytä tutkia ja hoitaa. Voi siis olla oikeasti huono merkki terveydestäsi. Jos veri ei kierrä siellä. Nykyään on myös hyviä erektiolääkkeitä saatavana. Kannattaa ehdottomasti ottaa apua, kun siihen on tänä päivänä monia vaihtoehtoja. Nämä vaivat ovat yleisiä ja hyvin hoidettavissa.

Vierailija
465/1163 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen horoskooppimerkiltäni skorpioni.

Vierailija
466/1163 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarmuus.

Tai hitostako tiiän, miten pahasti sekin sitten puskee musta läpi. Mutta aina se vaan on. Läsnä. Kyseenalaistamassa, että näinköhän toi mies musta pitääkään. Tuskinpa kuitenkaan, on vain pitävinään, että saa pillua. Reikä ja kahdet tissit sille oon kuten muillekin miehille. Ja perse, jota harva päässyt puristamaan. Kun en mitenkään erikoinen ole. Loppujen lopuksi. Semmonen tylsä perustavis. Tyhmäksikin tunnen itseni toisinaan miehen seurassa. Varmasti sitä olenkin, että ei sillä...

Ja vaikka tuon miehen kanssa onkin niin hyvä ja helppo olla, niin koko ajan olen varpaisillani. Milloin se sanoo, että tää oli nyt tässä. Ei jaksa enää. Vaikka hyvä perse sulla onkin.

Vierailija
467/1163 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mustasukkainen. Etenkin humalassa aivan hirveä. Olen todella epävarma ulkonäöstäni, pahasti joskus petetty ja lapsena traumatisoitunut. Mustasukkaisena olen ilkeä, haluan erota, loukkaan toista. Kyllä v*tut*aa tämmöinen.

Vierailija
468/1163 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikeat pms-oireet. Viikon verran joka kuukausi olen sekopäinen ja vainoharhainen hullu, joka vihaa kaikkea ja kaikkia, eniten itseään. Silloin en myöskään jaksa tehdä muuta kuin nukkua, syödä ja itkeä.

Luulin aikanani, että kaikki naiset ovat tällaisia, kun olin tapaillut kahta sellaista. Onneksi ei sentään. En itse kiukuttele koskaan, vaikka olisin valvonut kaksi vuorokautta syömättä, enkä siedä sellaista käytöstä muiltakaan.

Hormonit valitettavasti iskee toisiin pahemmin kuin toisiin. Kukaan tuskin pmsää huviksensa valitsee.

Vierailija
469/1163 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäkälä . Ei tartu sentään.

Vierailija
470/1163 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan koko ajan seksiä, mutta liian loukattu tehdäkseni aloitetta.

Vierailija
471/1163 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella heikko/olematon erektio. En pysty harrastamaan seksiä tuon häpeän vuoksi. Elämäntavat on terveelliset ja urheilen paljon. Testosteronia ei ole mitattu.

M29v

Kannattaisi puhua lääkärille asista. Jos johtuu jostain vakavammasta terveydellisestä syystä kannattaa sitä syytä tutkia ja hoitaa. Voi siis olla oikeasti huono merkki terveydestäsi. Jos veri ei kierrä siellä. Nykyään on myös hyviä erektiolääkkeitä saatavana. Kannattaa ehdottomasti ottaa apua, kun siihen on tänä päivänä monia vaihtoehtoja. Nämä vaivat ovat yleisiä ja hyvin hoidettavissa.

Ei mun exällä auttaneet mitkään lääkkeet, epäilin itse jo että oli enemmän miehiin päin kallellaan mutta jälkikäteen ajatellen varmaan kyse oli vain erittäin estyneestä luonteesta ja suorituspaineista. Hän kokeili tietääkseni kaikki lääkkeet mitä silloin vain oli tarjolla. Ei kannata ainakaan kenenkään naisen tuudittautua että lääkkeillä ollaan kuin vaivaa ei olisikaan.

Vierailija
473/1163 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä peruskoulututkinto ja ikää +30v. Elämä on tästä huolimatta todella hyvällä mallilla, mutta kyseinen asia hävettää sen verran etten edes kehtaa deittailla tosissaan. Lukio ja amis jäi molemmat aikoinaan viittä vaille kesken :/

Vierailija
474/1163 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä,bändiharrastus,kirja,keräily jopa figuurit tekee ihmisestä mielenkiintoisen, ei ole kaikille turn of

Vierailija
475/1163 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullon kauheen iso kikkeli. Kun ei mahu, niin ei mahu.

Vierailija
476/1163 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kunnolla suutun, niin huudan kamalalla tavalla. Oikeesti niin pirun kovaa ja raivolla, että varmaan pystyisin sillä pysäyttämään mitä hyvänsä. Puhun yleensäkin suht reippaalla äänellä ja vihaisena desibelit nousee kattoon, vaikka järjellä tiedän ettei se ole ok.

Vierailija
477/1163 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalastan kaikki vapaa-ajat. Siitä seuraten perkaan ja myyn ja kokkaan lopun ajan. Nainen on, kalakauppiaan tytär, mutta lajista kiinnostumattoman kanssa suhde tuskin toimisi.

Vierailija
478/1163 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka ei katso telkkaria on täydellinen. Leffailtoja haluaa viettää ihmiset jotka eivät halua puhua toisilleen.

Vierailija
479/1163 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen besserwisser! Lady kiukkuilee joskus siitä.

Vierailija
480/1163 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole erektiota eikä haluja vaikka ulkoisesta olemuksesta ei uskoisi.Ja lääkäreistä tähän ei apua ole ollut,testot ja muut ok Diadnoosi on elimellinen impotettius mitä se sitten tarkoittaakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi