En tajua yhden yön juttuja. Mitä niistä saa irti?
Kertokaa nyt te, jotka näitä harrastatte? Mitä te saatte irti näistä yhden yön jutuista? Pikaista paineenpurkausta arkeen, seikkailua, hyväksyntää, mitä?
Omalla kohdallani on ehdoton ei näille, koska olen niin tunnesitoutunut, että haluan kokea kiintymystä ja rakkautta toiseen ihmiseen myös siellä lakanoiden välissä. En kuitenkaan halua tuomita ketään, joka näitä suhteita harrastaa, vain ymmärtää mitä niistä haette ja mitä niistä saatte?
Taustalla on siis se, että olen saanut paljon kyselyitä ja huomautuksiakin kavereilta ja jopa työkavereilta, ettenkö käy yhtään "hoitelemassa" itseäni välillä, kun olen ollut jo muutaman vuoden sinkkuna ja kuulemma minun näköiseni saisi helpostikin seuraa. Se on totta, mutta kun se on juuri sitä vääränlaista seuraa, jota en kaipaa.
Kommentit (251)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Vain laatumiehet saavat yhden illan juttuja säännöllisesti."
TÄMÄ
Miksi laatumies hankkii tai joutuu hankkimaan yhden illan suhteita säännöllisesti? Miksi seuraavaa kertaa ei koskaan tule?
Ei siitä ole kysymys, vaan siitä, että nämä miehet ovat saaneet nämä naiset sänkyyn. Kukaan tavallinen tallaaja ei pokaa tuosta vaan naisia yhden illan juttuihin, ellei tiedä jotain, mitä moni mies ei tiedä.
Millaisesta laadusta se sitten kertoo jos samaa naista ei saa kaadettua useampana iltana?
Sillä ei ole väliä, koska mies on saanut tuon naisen sänkyyn. Mies on voittanut kaikki muut miehet, jotka myös haluavat baarista yhden illan seuraa. Mies oli parempi, saa elää vapaasti, mutta silti harrastaa seksiä. Se on aika monelle miehelle pelkkää unelmaa.
Ajatteletko että parisuhteessa miehet tai naiset ei saa seksiä?
Casanova tosiaan menetti mielenkiintonsa naisiin yleensä siinä vaiheessa, kun "sai". Sitten haki taas uutta sänkyseuralaista. Maineensa myötä myös nonet naiset halusivat häntä yhtä lailla.
Muistelmiensa mukaan tietty oli näin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetken huvia. Ei sitä pidä ottaa niin vakavasti.
No mutta eikö tuosta tule morkkis jälkeenpäin? Ja varmasti näitä kännipanoja tulee sitten myöhemmin vastaan työpaikoilla, harrastuksissaa, kun haet lastasi päiväkodista, kuten mun tutulle. Mahtaa olla kiusallista.
Millätavalla se olisi kiusallista?
Onhan näitä tarinoita vaikka kuinka. Parin yön takainen hoito tulee vastaan bisnesneuvottelussa, työhaastattelussa tai vaikka sitten siellä päiväkodissa. Varsinkin julkisilla aloilla työskenteleville ei ole välttämättä kovinkaan eduksi, että Pera mainostaa kuinka se teidän Lassin opettaja oli aika peto sängyssä ja siltä lohkesi tosi helposti. Ja kehoittaa muitakin, jotka sattuvat tästä kohtaamisesta kuulemaan kokeilemaan onneaan. Jutut kun leviävät aika nopeasti ja niillä voi olla valitettavasti vaikutusta jopa työuraan vaikkei pitäisi.
Siis voihan tällaisia juttuja levitellä myös sellaisista, jotka ovat olleet vakavalla mielellä etsimässä suhdetta, jos mies kokee saaneensa naisen sänkyyn "liian helposti". Tuo vaan on pikkasen outo ajatus että jos yksi mies saa naisen sänkyyn helpolla, se tarkoittaisi automaattisesti sitä, että kuka tahansa saa. Voin muuten kertoa että ei todellakaan mene niin.
Näinhän miehet haluavat ajatella. Mutta kun se ei ole niin. Miten sinisilmäinen voi olla joku mies, että luulee jonkun naisen vain ja ainoastaan hänen kanssaan menevän helposti seksiin, mutta ei (tietenkään) muiden miesten kanssa. Miten tämän perustelette. No ei mitenkään koska tämä on jotain omaa harhaa tai puolustelua.
Naisena en ole niin sinisilmäinen. Jos joku mies on kovin innokkaasti pyrkimässä nopeasti kanssani seksiin niin hän tekee sitä myös muiden naisten kanssa. Tietenkin.
Miten juuri minä olisin niin ylimaallisen ihana, että juuri ja vain minun kanssani on noin innokas pyrkimyksissään.
No en todellakaan ole enkä edes kuvittele olevani.Älkää kuvitelko te miehetkään.
Voit puhua vain omasta puolestasi. Monilla muilla on standardit petikumppaneille vaikka harrastaisikin yhdenillanjuttuja.
Kenellekään miehelle tässä maailmassa ei voi jäädä epäselväksi, että vain laatumiehet saavat yhden illan juttuja säännöllisesti. Eli standardit petikumppaneille ovat paljon kovemmat, kuin parisuhteeseen kelpaaville miehille.
En jää vänkäämään asiasta tämän pitempään vaan menen tuonne laatumieheni viereen, mutta näin naisena totean:
Mies voi kelvata seksiin mutta ei suhteeseen. Standardit parisuhteeseen ovat paljon korkeammat kuin seksiin. Seksiin riittää fyysinen puoleensavetävyys, se että on ylipäänsä tarjolla, on hauska, sosiaalinen, mukava ja fiksu. Ja JOS sänkyyn asti päädytään, niin seksi on rentoa, hauskaa, tyydyttävää ja nautinnollista.
Parisuhteeseen pitää olla kaikkea tuota JA luonteelta, arvomaailmalta, tulevaisuuden suunnitelmilta ja muutenkin sellainen, johon voi rakastua myös muuten kuin fyysisesti.
Seksi ei ole koskaan irtosuhteissa parempaa kuin vakisuhteessa. Irtosuhteissa se on vaniljaa, koko ajan rajoitteena ehkäisy (tautien ja raskauden), vakisuhteessa yleensä (toivottavasti!) ei tarvitse pelätä. Irtosuhteessa ei todellakaan voi leikkiä sängyssä, käyttää käsirautoja tai muita leluja, vakisuhteessa voi kokeilla kaikkea, mikä molempia kiihottaa.
Kyllä sen parisuhdemiehen pitää olla paljon, paljon parempi kuin petikumppanin!
Minä olen aina kelvannut parisuhteeseen, mutta en koskaan yhden illan juttuun. Sen naiset ovat tehneet selväksi hyvin varhaisessa vaiheessa, että seksiä ei olisi ollut ilman parisuhdetta.
Itse et kuitenkaan ole halunnut niitä naisia jotka ovat valmiita myös yhden illan suhteisiin.
Wikipedia Casanovasta:
"Hänellä lienee ollut yli 200 rakastajatarta, joista monet käyttivät hyväkseen hänen ystävällisyyttään ja anteliaisuuttaan."
https://fi.wikipedia.org/wiki/Giacomo_Casanova
Heh...!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetken huvia. Ei sitä pidä ottaa niin vakavasti.
No mutta eikö tuosta tule morkkis jälkeenpäin? Ja varmasti näitä kännipanoja tulee sitten myöhemmin vastaan työpaikoilla, harrastuksissaa, kun haet lastasi päiväkodista, kuten mun tutulle. Mahtaa olla kiusallista.
Millätavalla se olisi kiusallista?
Onhan näitä tarinoita vaikka kuinka. Parin yön takainen hoito tulee vastaan bisnesneuvottelussa, työhaastattelussa tai vaikka sitten siellä päiväkodissa. Varsinkin julkisilla aloilla työskenteleville ei ole välttämättä kovinkaan eduksi, että Pera mainostaa kuinka se teidän Lassin opettaja oli aika peto sängyssä ja siltä lohkesi tosi helposti. Ja kehoittaa muitakin, jotka sattuvat tästä kohtaamisesta kuulemaan kokeilemaan onneaan. Jutut kun leviävät aika nopeasti ja niillä voi olla valitettavasti vaikutusta jopa työuraan vaikkei pitäisi.
Siis voihan tällaisia juttuja levitellä myös sellaisista, jotka ovat olleet vakavalla mielellä etsimässä suhdetta, jos mies kokee saaneensa naisen sänkyyn "liian helposti". Tuo vaan on pikkasen outo ajatus että jos yksi mies saa naisen sänkyyn helpolla, se tarkoittaisi automaattisesti sitä, että kuka tahansa saa. Voin muuten kertoa että ei todellakaan mene niin.
Näinhän miehet haluavat ajatella. Mutta kun se ei ole niin. Miten sinisilmäinen voi olla joku mies, että luulee jonkun naisen vain ja ainoastaan hänen kanssaan menevän helposti seksiin, mutta ei (tietenkään) muiden miesten kanssa. Miten tämän perustelette. No ei mitenkään koska tämä on jotain omaa harhaa tai puolustelua.
Naisena en ole niin sinisilmäinen. Jos joku mies on kovin innokkaasti pyrkimässä nopeasti kanssani seksiin niin hän tekee sitä myös muiden naisten kanssa. Tietenkin.
Miten juuri minä olisin niin ylimaallisen ihana, että juuri ja vain minun kanssani on noin innokas pyrkimyksissään.
No en todellakaan ole enkä edes kuvittele olevani.Älkää kuvitelko te miehetkään.
Voit puhua vain omasta puolestasi. Monilla muilla on standardit petikumppaneille vaikka harrastaisikin yhdenillanjuttuja.
Kenellekään miehelle tässä maailmassa ei voi jäädä epäselväksi, että vain laatumiehet saavat yhden illan juttuja säännöllisesti. Eli standardit petikumppaneille ovat paljon kovemmat, kuin parisuhteeseen kelpaaville miehille.
En jää vänkäämään asiasta tämän pitempään vaan menen tuonne laatumieheni viereen, mutta näin naisena totean:
Mies voi kelvata seksiin mutta ei suhteeseen. Standardit parisuhteeseen ovat paljon korkeammat kuin seksiin. Seksiin riittää fyysinen puoleensavetävyys, se että on ylipäänsä tarjolla, on hauska, sosiaalinen, mukava ja fiksu. Ja JOS sänkyyn asti päädytään, niin seksi on rentoa, hauskaa, tyydyttävää ja nautinnollista.
Parisuhteeseen pitää olla kaikkea tuota JA luonteelta, arvomaailmalta, tulevaisuuden suunnitelmilta ja muutenkin sellainen, johon voi rakastua myös muuten kuin fyysisesti.
Seksi ei ole koskaan irtosuhteissa parempaa kuin vakisuhteessa. Irtosuhteissa se on vaniljaa, koko ajan rajoitteena ehkäisy (tautien ja raskauden), vakisuhteessa yleensä (toivottavasti!) ei tarvitse pelätä. Irtosuhteessa ei todellakaan voi leikkiä sängyssä, käyttää käsirautoja tai muita leluja, vakisuhteessa voi kokeilla kaikkea, mikä molempia kiihottaa.
Kyllä sen parisuhdemiehen pitää olla paljon, paljon parempi kuin petikumppanin!
Minä olen aina kelvannut parisuhteeseen, mutta en koskaan yhden illan juttuun. Sen naiset ovat tehneet selväksi hyvin varhaisessa vaiheessa, että seksiä ei olisi ollut ilman parisuhdetta.
Itse et kuitenkaan ole halunnut niitä naisia jotka ovat valmiita myös yhden illan suhteisiin.
Ei ole tullut koskaan tuollaisia tilaisuuksia vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÄMÄ
Miksi laatumies hankkii tai joutuu hankkimaan yhden illan suhteita säännöllisesti? Miksi seuraavaa kertaa ei koskaan tule?
Ei siitä ole kysymys, vaan siitä, että nämä miehet ovat saaneet nämä naiset sänkyyn. Kukaan tavallinen tallaaja ei pokaa tuosta vaan naisia yhden illan juttuihin, ellei tiedä jotain, mitä moni mies ei tiedä.
Millaisesta laadusta se sitten kertoo jos samaa naista ei saa kaadettua useampana iltana?
Sillä ei ole väliä, koska mies on saanut tuon naisen sänkyyn. Mies on voittanut kaikki muut miehet, jotka myös haluavat baarista yhden illan seuraa. Mies oli parempi, saa elää vapaasti, mutta silti harrastaa seksiä. Se on aika monelle miehelle pelkkää unelmaa.
Ketä kiinnostaa kokemukset parisuhdeseksistä? Sama, kuin jakaisi makaronilaatikon reseptejä.
On suoranainen ihme, ettei Casanova saanut elämänsä ennen aikojaan sammuttanutta sukupuolitautia noilla "kaatomäärillä".
Oli syntynyt onnellisten tähtien alla...
Vierailija kirjoitti:
Casanova tosiaan menetti mielenkiintonsa naisiin yleensä siinä vaiheessa, kun "sai". Sitten haki taas uutta sänkyseuralaista. Maineensa myötä myös nonet naiset halusivat häntä yhtä lailla.
Muistelmiensa mukaan tietty oli näin...
Casanovalle kelpasi myös miehet siinä missä naisetkin. Sai lapsen oman tyttärensä kanssa. Tästä ei toki muistelmissaan maininnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÄMÄ
Ketä kiinnostaa kokemukset parisuhdeseksistä? Sama, kuin jakaisi makaronilaatikon reseptejä.
Eli kyse oli määrä- ei laatumiehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÄMÄ
Koska osalle miehistä yhden yön jutut on peliä. Tunnen omasta lähipiiristänikin tapauksen, joka haki samana iltana baarista kaksi eri panoa lähellä olevaan kotiinsa. Ensimmäisen hoideltuaan, palasi takaisin baariin ja haki toisen loppuyöksi ja kummankin kohdalla jäi sekä mielenkiinto että nimet unohduksiin tämän jälkeen. Sosiaalisesti erittäin taitava kaveri, joka osaa pelin hengen oli sitten missäpäin maailmaa tahansa. Myönsi itsekin, että jos naiselta saa heti, niin mielenkiinto loppuu myös samantien. Pidemmät suhteet hänellä on olleet naisten kanssa, jotka ovat tarjonneet enemmän haastetta ennen lakanoiden väliin menoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en myöskään käsitä, kun jotkut sanovat, että "no seksiä tietysti". Minulla ei koskaan ole ollut mielihalua saada seksiä, vaan seksihaluni herättää aina jokin tietty henkilö. Aivan kummallinen ja vastenmielinen ajatus lähteä jonkun kanssa vain bisnesmäisesti hoitamaan toimitus ja se ihmissuhde oli sitten siinä. Ovatko yhden yön suhteita harrastavat muutenkin taipuvaisempia esineellistämään ihmisiä, olemaan näkemättä yksilöä ihmisenä?
Minulle asia on täysin päinvastoin. Omaa seksihaluani ei herätä joku tietty mies vaan tarpeeni on fyysisenä kehollisena tarpeena ja se tarve pitää täyttää. En ymmärrä miten tuo on esineellistämisestä enempää kuin parisuhteessa. Seksi on minulle paineidenpurkamista ja orgasmin saaista. Helpotusta panetukseen. Näin myös parisuhteessa. N30
Mullakin on olemassa fyysinen tarve ilman ketään henkilöä, mutta se on tosiaan vain sitä, fyysistä tarvetta. Eli voin poistaa sen masturboimalla, jollen ole suhteessa, ihan niin kuin jano poistetaan juomalla tai nälkä syömällä. Ei tulisi mielenkään käyttää toista ihmistä itsetyydytyksen välineenä. Enkä myöskään pidä ajatuksesta, että joku vieras tulee intiimisti niin lähelle.
Jos harrastan seksiä toisen kanssa, sen on oltava tunnetasolla merkittävää, ei vain tarpeen tyydyttämistä, vaan myös tunteiden jakamista, rakkauden osoittamista toiselle. Kaikkein parasta, jos siinä on kaikki mahdolliset tasot mukana, eli fyysinen, emotionaalinen, mentaalinen ja henkinen (spiritual).
Itsellä fyysinen panetus ei poistu ilman yhdyntää, joten masturbointi ei auta. N30
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa kun teit aiheen juuri samasta asiasta, jota itsekin mietin.
Mulla on ollut näitä yhden yön juttuja, mutta eihän mä niistä lopulta mitään saanut. Ei oikein nautintoa synny ennen kuin toisen tuntee jo paremmin. Lähinnä muistot on merkkistä ja harmitusta.
Itselle liittyi vahvasti alkoholiin ja varmaan yksinäisyyteen. Sitä yritti väkisin etsiä jonkinlaista tunneyhteyträ satunnaisiin ihmisiin ja humalassa tietenkin luuli, että nyt jotain on löytynyt.
Tyhjyyttä niistä sai lähinnä. Katuisinkin, mutta täytynee hyväksyä että kaikki se on ollut jotain elämän oppiläksyä.
Veikkaan, että usean yhden yön jutun taustalla on myös yksinäisyys ja halu tuntea toisen ihmisen läheisyyttä edes hetken. Morkkis taitaakin syntyä juuri siitä, että huomaa olleensa vain toiselle ihmiselle keino purkaa omia paineita, ei muuta.
Lisäksi yksi syy mitä täällä ei ole vielä tullut esiin on kosto exälle jätetyksi tulemisesta. Tämä on erittäin yleistä vaikkei sitä haluta ääneen myöntää. Halutaan osoittaa exälle, että kyllä kysyntää on kun ei toiselle enää kelvannut. Monikohan uskaltaa tämän myöntää?
Itse olen 48 v nainen ja aromantikko, en siis halua romanttisia suhteita. Olen niitä nuorempana koittanut kyllä muutaman kerran, totesin että olen tyytyväisempi yksin. Seksiä kyllä haluan toisinaan, ja kun ei suhteita halua niin se on yleensä yhdenillan jutut sitten. Saan niistä ihania fyysisiä tuntemuksia, orgasmeja, kosketusta - sitä seksiä. Minulla on myös ilo tuottaa toiselle hyviä tuntemuksia, nautin toisen tyydyttämisestä myös.
Masturbointi silloin kun oikein panettaa niin että alakertaa ja alavatsaa kutkuttaa auttaa vain vartiksi, kyllä silloin täytyy oikeaa tavaraa meikäläisen saada. Ja siitä omakivasta tosiaan puuttuu myös ne muut elementit kuten toisen kosketus ja se kun saa itse koskettaa ja katsoa toisen ilmeitä kun hän nauttii.
En tajua kansantanhuja, kuviokelluntaa enkä agilitya? Mitä niistä saa irti? Ei saakaan, jos ei niistä tykkää tai ole kiinnostunut. Kysyjä ei ole kiinnostunut kasuaalista irtoseksistä. Moni muu on, monille se on kuuminta hottia mitä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä? Missä työpaikalla on normaalia kysellä, harrastaako joku sinkku yhen illan juttuja ja kertoa, että ulkonäön puolesta saisi helposti hoitoja?
On monenlaisia työpaikkoja ja omassakin työpaikassani näistä puhutaan, kun avokonttorissa työskennellään. Ja äkkiä ne jutut lähtevät liikkumaan, varsinkin, kun työkaverit panevat toisiaan pikkujouluissa yms.
Todellakin. Itsekin sinkkuna olen saanut kyselyitä pikkujouluissa kollegoilta, että koska olet viimeksi oikein saanut munaa ja kyllä sun pitäisi nyt hankkia itsellesi kunnon pano. Tälläiset heitot ahdistaa vaikka yritän vastailla takaisin vitsikkäästi mutta sisimpääni sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nainen ja yksi mun paras yöni oli varatun miehen kanssa 90-luvulla. Ihan yhden yön juttu.
Minulla se oli kaikkien aikojen huonoin.
Ja kaiken lisäksi silmätipoilla tyrmättynä.
Vierailija kirjoitti:
orgasmeja ja nautintoahan niistä haetaan.
Kännissä sekoilua ja minut suorastaan raiskasi eräs sen aikainen kulkurimies, tyrmäsi ensin silmätipoilla juomaani sekoittaen. Mitään nautintoa ja orgasmeja ei yhden yön suhteessa pysty saamaan, vaan ne saadaan vakiokumppanin kanssa ja selvinpäin.
Vierailija kirjoitti:
En tajua kansantanhuja, kuviokelluntaa enkä agilitya? Mitä niistä saa irti? Ei saakaan, jos ei niistä tykkää tai ole kiinnostunut. Kysyjä ei ole kiinnostunut kasuaalista irtoseksistä. Moni muu on, monille se on kuuminta hottia mitä on.
Ehkä irtoseksi on kuitenkin hieman eri asia kuin tanhut tai kuviokellunta. Väittäisin, että nolosta tai ikävästä kansantanhusta selviää paremmin kuin ikävästä seksistä. Ollaan kuitenkin paljon henkilökohtaisemmalla alueella sängyssä kuin tanhulavalla vaikka kuinka siellä kompastelisi.
Itselläni seksuaalinen himo ja rakkauden tunne eivät oikeastaan edes kulje käsikädessä. Saatan lukuisia naisia ajatella seksin kautta, joita en edes harkitsisi parisuhdemielessä. Heissä on sitä jotain, joka vetoaa puhtaasti alapään viettiini, vaikka pitäisin heidän juttujaan muutoin bimboina. Sitten taas jos olen aidosti rakastunut, niin seksuaaliset ajatukset eivät ole päälimmäisenä useinkaan mielessä. Ajattelen ihmisestä paljon romanttisemmin ja syvällisemmin, ja silloin alapään aivot ovat lepotilassa.
Tästä syystä satunnaiset yhden yön jutut ovat olleet itselleni erittäin luonnollisia.