Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tajua yhden yön juttuja. Mitä niistä saa irti?

Vierailija
17.10.2022 |

Kertokaa nyt te, jotka näitä harrastatte? Mitä te saatte irti näistä yhden yön jutuista? Pikaista paineenpurkausta arkeen, seikkailua, hyväksyntää, mitä?

Omalla kohdallani on ehdoton ei näille, koska olen niin tunnesitoutunut, että haluan kokea kiintymystä ja rakkautta toiseen ihmiseen myös siellä lakanoiden välissä. En kuitenkaan halua tuomita ketään, joka näitä suhteita harrastaa, vain ymmärtää mitä niistä haette ja mitä niistä saatte?
Taustalla on siis se, että olen saanut paljon kyselyitä ja huomautuksiakin kavereilta ja jopa työkavereilta, ettenkö käy yhtään "hoitelemassa" itseäni välillä, kun olen ollut jo muutaman vuoden sinkkuna ja kuulemma minun näköiseni saisi helpostikin seuraa. Se on totta, mutta kun se on juuri sitä vääränlaista seuraa, jota en kaipaa.

Kommentit (251)

Vierailija
241/251 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

113 seksikumppania ja kirjanpitokin on kunnossa: https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000009143542.html. Pisteet myös vastuullisuudesta, mutta monikohan noista 113 on tyytyväinen olevansa tuolla listalla?

Kaikkea hyvää hänelle valitsemallaan tiellä, mutta en välttämättä suosittelisi tätä elämäntapaa kaikille varsinkin jos on oman itsetunnon kanssa haasteita.

No ei sitä varmaan ollut tarkoitus suositella kaikille. Itse en suosittelisi sitäkään kaikille, että menee naimisiin ja harrastaa vaan sen kanssa seksiä loppuelämänsä. Itse asiassa en suosittelisi mitään kaikille, koska ihmiset on erilaisia.

Vierailija
242/251 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmettelen kuin ap. Tosin olen tällainen muinaisjäänne, sama mies ollut 35v, ainoa seksikumppani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/251 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmettelen kuin ap. Tosin olen tällainen muinaisjäänne, sama mies ollut 35v, ainoa seksikumppani.

Itse taas ihmettelen tätä. Mistä sitä voi tietää, että satunnainen seksi yhden yön suhteessa on huonompaa kuin parisuhdeseksi, jos on kokemuksesta vain yhdestä ihmisestä?

Vierailija
244/251 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvelisin, että seksiä. 

Vierailija
245/251 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä en tule koskaan ymmärtämään.

Ihan kuin kuulisi vaikka yhden artistin musiikkia ja päättäisi että tästä mä tykkään, tämä riittää, en halua kuulla muita.

Vierailija
246/251 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä saa yleensä seksiä. Nautintoa, läheisyyttä, hauskanpitoa. Uusia kokemuksia. Joskus myös jotain pidempikestoisempaa.

Vierailija
247/251 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautintoa ja tauteja.

Vierailija
248/251 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka ei niitä tajua on niitä samoja, joille ne ei ole kovin todennäköisiä. "En ois halunnutkaan"

Vierailija
249/251 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne jotka ei niitä tajua on niitä samoja, joille ne ei ole kovin todennäköisiä. "En ois halunnutkaan"

Tää. Happamia, sanoi kettu.

Vierailija
250/251 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, että meitä "muinaisjäänteitä" löytyy. Välillä tuntuu, että pidetään suorastaan outoina kun ei ole ollut yhtä useampaa. Tästäkin saa kuulla valitettavan usein.

Vierailija
251/251 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä, oon vähän varovainen, jos ite lähtisiin panoseuraan. Siinä pitää vähän perustella millainen ihminen on ja mikä hänessä viehättää. Jos esim tytöllä on kiinnostuksen kohteita, arvoja ja sopiva elämänasenne, niin pystyn avamaan itseään olemaan avoin, jos tyttö on viehättävä.

En itse lähtisi nopeasti sänkyyn, sillä itse tulkitisin impulsiivisesti ja olisi uusi huono kokemus. Seksiin pitää olla turvallinen ja mukava fiilis, jotta voin luottaa toiseen. Joten pitäisi antaa aikaa ja olla utelias ihmisestä, jotta toinen kokisi, että olisi kiinnostunut, vaikka olisi vaikeuksia tuoda tuota fiilistä sanoiksi

Joten, en kokisi yhden yö juttu sopisi mulle

Sinkkumies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän