Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, voisinko kelvata sinulle kumppaniksi?

Vierailija
16.10.2022 |

Koska tätä kysyi joku muukin, niin kysyn minäkin :D

Äänestäminen yläpeukuilla/alapeukuilla, kiitokset kaikille jotka kommentoivat, oli sitten ruusuja tai risuja.

Olen 41v. Näytän ikäiseltäni, ei ole täydellistä hiusrajaa. En ole mitenkään komea.
174cm, hoikka, perusliikunnallinen mutta ei urheilullista kroppaa.
Hygienia muuten kunnossa, mutta kuten ikäisilleni miehille on tyypillistä, hammaskiven poisto on taas unohtunut. Pukeudun melko hyvin kait.
Poliittinen kanta jossain välillä SDP-Kokoomus-Vihreät. Mutta ei Persut tai Vasemmistoliitto.
Asiantuntijatyössä, palkka jossain mediaanin tienoilla.
Teen hyväntekeväisyystyötä, mutta tätä ei ehkä pitäisi mainita koska et saisi tietää asiasta alkuvaiheessa.
Asun viihtyisällä alueella pienehkössä kaksiossa melko lähellä keskustaa. Asunnossa on vielä maksettavaa.
Ei seurustelukokemusta, seksistä vähän kokemuksia.
Vahvuutena hyvä keskustelutaito lähinnä kahdestaan. Porukassa pärjään jos tarpeen ja viihdyn hyvässä porukassa, mutta puolituttu tai vieras porukka ei ole suosikkitilanne koska keskustelu on aika pinnallista.
Mieluummin useita pienempiä matkoja ja reissuja kotimaassa kuin isompi ulkomaanreissu. Voisin lähteä joskus, mutta kaupunkiloma tai muu hektinen matka olisi enemmän työtä kuin lepoa. En välitä luksuksesta. Mieluiten ei lentämällä, lentäminen saastuttaa melkoisesti.
En ole kunnianhimoinen, ellei kyseessä ole suurempi tavoite kuin raha tai asema.
Yhteen muuttaminen olisi mahdollista joskus, mutta ei nopeasti. Välttämätöntä se ei olisi.
Koska en ole halunnut lisääntyä, en olisi hakukas perheenisäksi tai isähahmoksi. Tulen kohtuullisesti toimeen lasten ja nuorten kanssa. Minulla on kokemusta nuorista vapaaehtoistyön kautta, lastenhoitoa en hallitse enkä ihan rehellisesti aio opetella.
Viehätyn kovasti naisista, mutta penetraatio ei ole iso juttu minulle. Vartalo, iho, hiukset, ääni, ym ovat kiinnostavampia kuin se p. Nautinnon tuottaminen on kiihottavinta, enkä pahastu jos nainen tietää mitä haluaa. En ole biseksuaali enkä homoseksuaali. Ymmärrän että tästä tulee palstalaisilta "tuomio".

Kommentit (182)

Vierailija
141/182 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä speksejä. Jos kokisi sun ominaistuoksun viehättävänä, kiinnostais tutustua seurustelumielessä.  

Vaan ottaisitkohan sä mut, olisinkohan sulle liian menestymätön tai epävakaa? Luovan alan tyyppi vuokralla. 

t. nainen 43v

Vierailija
142/182 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kelpaisit, mutta koska haluan lapsia niin pakko sanoa että ei jatkoon tällä kertaa koska sinä et halua, niin suhteesta ei tulisi mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/182 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa omaan korvaani oikein miellyttävältä mieheltä. Varsinkin, jos hän omaa analyyttisen ja pohdiskelevan luoteen.

Pidän itse matkustelusta myös kaukomailla, mutta ellei tämä olisi ap:lle ongelma, että matkustelen yksin tai ystävän kanssa niin se ei ole itselleni ongelma.

Mielestäni kumppanin ei tarvitse jakaa kaikkia samoja mielenkiinnon kohteita.

Seksi on tosin itselleni tärkeää ja nykyisen parisuhteen puitteissa niin voisin sanoa penetraation poisjäämisen olevan selkeä vaikutus siihen, etten valitettavasti lähtisi kelkkaasi. Toki, kaikille se ei ole tärkeää ja se on ihan ok. Asia on kuitenkin sellainen, joka kannattaa pian nostaa tapetille, ettei tule turhia pettymyksiä.

Vierailija
144/182 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyviä speksejä. Jos kokisi sun ominaistuoksun viehättävänä, kiinnostais tutustua seurustelumielessä.  

Vaan ottaisitkohan sä mut, olisinkohan sulle liian menestymätön tai epävakaa? Luovan alan tyyppi vuokralla. 

t. nainen 43v

Mitä tarkoitat epävakaalla?

Luovassa alassa tai vuokralla asumisessa ei ole mitään vikaa. Jos olet alalla josta pidät, olet minun silmissäni menestyneempi kuin hyvätuloinen ihminen joka tekee mitä täytyy rahan ja aseman takia.

ap

Vierailija
145/182 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit vähän paksumpi ja persu niin kelpaisit ehkä :D terveisin N28 persu joka ei hoikista viehäty.

Vierailija
146/182 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisit. Ole 58 - vuotias sairaalloisen lihava, ruma ja vttumainen kananpersutukkainen täti.

Vierailija
147/182 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta muusta ollaan aika samoilla linjoilla, mutta haluan miehen joka tahtoo lapsia. Lisäksi ei olla samaa ikäluokkaa. Kiva, että on ihmisiä jotka arvostaa kotimaan matkailua. Kaikki miehet tuntuu tykkäävän ulkomaan matkoista, mutta itseäni pelottaisi ihan hirveästi poistua Suomesta.

Vierailija
148/182 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua seksuaalisesti alistuvaa miestä. Ap on sellainen.

Vierailija
149/182 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan kaltaisia lienee 13 tusinassa. Mikään ei herättänyt kiinnostusta, joskaan ei myös erityisen negatiivisia tunteita. Itse kyllä tykkään sporttisista, miehekkäistä miehistä, joten ehkä kadulla sivuuttaisin aloittajan, vaikka toisessa yhteydessä - esim. jossain tilaisuudessa - saattaisin hänen kanssaan jutella. Paljolti siitä juttelusta sitten riippuisi, herättäisikö aloittaja lainkaan positiivia tunteita vai pysyisikö edelleen neutraalina vai peräti epämiellyttävänä hahmona. Huono hammashygienia on ehdoton turn off, samoin veltto olemus - ja kumpaankin voi jokainen aika helpostikin vaikuttaa.

Vierailija
150/182 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muu menee mutta viimeinen kappale. Haluaisin suhteelta muutakin kuin kädestä pitelemistä. Olisi mukavaa tuntea itsensä halutuksi.

N45

Vierailija
151/182 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä, etenkin tuo, ettei penetraatio kiehdo. Monelle se tuntuu olevan este, minulle plussa. Olen kyllä vassarihenkinen ja lapsellinen, että ne olisi varmaan esteenä.

Vierailija
152/182 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian lyhyt, jotta kiinnostuisin.

Vierailija
153/182 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voisi koska et tajua ettei tämä ole mikään senssipalsta. Se kertoo että ymmärryskykysi on vajavainen, olet siis liian tyhmä minulle.

Ei jatkoon

Vierailija
154/182 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo! Kaappi auki NYT!

Vierailija
155/182 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ok, mutta haluaisin asua yhdessä, saada lapsia (nopealla aikataululla, koska olen samaa ikää kanssasi) ja viettäisimme paljon aikaa perheeni ja ystävieni parissa. Tykkään myös matkustella ainakin Euroopassa ja kenties sen ulkopuolellakin, vaikka en luksusta etsikään.

Samaa mieltä kuin joku edellä sanoi, että ehkä mikään kuvauksessa ei tuntunut erityisen kiinnostavalta, paitsi vapaaehtoistyö oli tosi iso plussa, se varmasti herättäisi ensimmäisenä keskustelua, jos alkaisin jutella kanssasi. Ei sinussa kuitenkaan mitään vikaa ole. Kunhan löytyy sopiva kumppani, se on sitten match. :) Tärkeintä, ettet kuvittele olevasi mitenkään huonompi mistään mainitsemastasi syystä. Tutustu naisiin ihmisinä ja kun tuntuu, että kiinnostus kohtaa, katso olisiko siinä suhteen alku.

Vierailija
156/182 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan kaltaisia lienee 13 tusinassa. Mikään ei herättänyt kiinnostusta, joskaan ei myös erityisen negatiivisia tunteita. Itse kyllä tykkään sporttisista, miehekkäistä miehistä, joten ehkä kadulla sivuuttaisin aloittajan, vaikka toisessa yhteydessä - esim. jossain tilaisuudessa - saattaisin hänen kanssaan jutella. Paljolti siitä juttelusta sitten riippuisi, herättäisikö aloittaja lainkaan positiivia tunteita vai pysyisikö edelleen neutraalina vai peräti epämiellyttävänä hahmona. Huono hammashygienia on ehdoton turn off, samoin veltto olemus - ja kumpaankin voi jokainen aika helpostikin vaikuttaa.

Kun nainen sanoo pitävänsä sporttisista miehistä, sporttisuus on AINA lisävaatimus sen päälle että miehen pitää olla pitkä ja komea, ja tienata vähintäänkin kohtuu hyvin.

Vierailija
157/182 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelpaat varmaan jollekkin

Vierailija
158/182 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun nainen sanoo pitävänsä sporttisista miehistä, sporttisuus on AINA lisävaatimus sen päälle että miehen pitää olla pitkä ja komea, ja tienata vähintäänkin kohtuu hyvin.

tälläinen mies vaatii myös naiselta

Vierailija
159/182 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaisit, jos et olisi politiikasta kiinnostunut mutta hengellinen. Kaikki muu osui hyvin :)

Vierailija
160/182 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teidän murusten tielle tulee asennevamma. Läjä Alluja kuolaa virolaisia strippareita nolla energialla- ja tuloilla. Herranen aika, ettehän tekään seurustelisi itsenne kanssa! Mulle on täysin OK vapaaehtoinen sinkkuus. Tätä hiton narinaa saa kuiteski lukea vuodesta toiseen molemmilta foorumeilta (Suomi24).

Olkaa rehellisiä ettei sieltä päästä löydy muuta kuin 💩 asenne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän