Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, voisinko kelvata sinulle kumppaniksi?

Vierailija
16.10.2022 |

Koska tätä kysyi joku muukin, niin kysyn minäkin :D

Äänestäminen yläpeukuilla/alapeukuilla, kiitokset kaikille jotka kommentoivat, oli sitten ruusuja tai risuja.

Olen 41v. Näytän ikäiseltäni, ei ole täydellistä hiusrajaa. En ole mitenkään komea.
174cm, hoikka, perusliikunnallinen mutta ei urheilullista kroppaa.
Hygienia muuten kunnossa, mutta kuten ikäisilleni miehille on tyypillistä, hammaskiven poisto on taas unohtunut. Pukeudun melko hyvin kait.
Poliittinen kanta jossain välillä SDP-Kokoomus-Vihreät. Mutta ei Persut tai Vasemmistoliitto.
Asiantuntijatyössä, palkka jossain mediaanin tienoilla.
Teen hyväntekeväisyystyötä, mutta tätä ei ehkä pitäisi mainita koska et saisi tietää asiasta alkuvaiheessa.
Asun viihtyisällä alueella pienehkössä kaksiossa melko lähellä keskustaa. Asunnossa on vielä maksettavaa.
Ei seurustelukokemusta, seksistä vähän kokemuksia.
Vahvuutena hyvä keskustelutaito lähinnä kahdestaan. Porukassa pärjään jos tarpeen ja viihdyn hyvässä porukassa, mutta puolituttu tai vieras porukka ei ole suosikkitilanne koska keskustelu on aika pinnallista.
Mieluummin useita pienempiä matkoja ja reissuja kotimaassa kuin isompi ulkomaanreissu. Voisin lähteä joskus, mutta kaupunkiloma tai muu hektinen matka olisi enemmän työtä kuin lepoa. En välitä luksuksesta. Mieluiten ei lentämällä, lentäminen saastuttaa melkoisesti.
En ole kunnianhimoinen, ellei kyseessä ole suurempi tavoite kuin raha tai asema.
Yhteen muuttaminen olisi mahdollista joskus, mutta ei nopeasti. Välttämätöntä se ei olisi.
Koska en ole halunnut lisääntyä, en olisi hakukas perheenisäksi tai isähahmoksi. Tulen kohtuullisesti toimeen lasten ja nuorten kanssa. Minulla on kokemusta nuorista vapaaehtoistyön kautta, lastenhoitoa en hallitse enkä ihan rehellisesti aio opetella.
Viehätyn kovasti naisista, mutta penetraatio ei ole iso juttu minulle. Vartalo, iho, hiukset, ääni, ym ovat kiinnostavampia kuin se p. Nautinnon tuottaminen on kiihottavinta, enkä pahastu jos nainen tietää mitä haluaa. En ole biseksuaali enkä homoseksuaali. Ymmärrän että tästä tulee palstalaisilta "tuomio".

Kommentit (182)

Vierailija
161/182 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okcupid on oikea osoite ja Facen a-seksuaali ryhmä.

Vierailija
162/182 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okcupid on oikea osoite ja Facen a-seksuaali ryhmä.

ap:han ei ollut aseksuaali?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/182 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysty sanomaan tuon perusteella, sillä ulkonäkö ja kemia ratkaisee 99%. Puoliso ei ole mikään kirjekaveri.

N51

Elämänkatsomus ja elämisen peraatteet ja niiden mukainen elämä ratkaisee.

Vierailija
164/182 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan nyt sen pohjalta, jos olisin vanhempi - olen 23v enkä halua miehen olevan kuin max. 30v. 

Minulle pelkät kotimaan reissut olisivat iso miinus - seikkailut eivät lopu aikuisuuteen, haluaisin seikkailuja siis jatkossakin. Kotimaassakin tykkään matkustaa, mutta ei täällä pääse samanlaisin tunnelmiin kuin ulkomailla. Lentokoneita on ihan turha pelätä, tavallinen kansalainen ei satunnaisilla lomamatkoillaan saastuta.

Monelle itsensä vähättely on turn off. Opi arvostamaan itseäsi!

".. ei satunnaisilla lomamatkoillaan saastuta.."

Niin tyypillistä tavan pirkon ja pekan syyntakeetonta oman vastuun vähättelyä.

Vierailija
165/182 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta.

- Keskityt kuvauksessa ulkoiseen: ulkoiset mitat, suoritukset, palkka. Mutta entä millainen olet ihmisenä? Mikä sinua innostaa, mikä sytyttää, mitä ilman et voi elää?

- Tuo lapsiasia. Ensinnäkin minulla on kaksi lasta, jos kuvittelisin, että eroaisin, niin uuden kumppanin pitäisi kyllä olla heistä kiinnostunut ja haluta olla osa perhettä. Jos taas kuvittelen, että minulla ei olisi lapsia, niin haluaisin lapsia, ja haluaisin heitä vain lapsia todella haluavan miehen/naisen kanssa.  Joten ei,  me ei sovittaisi yhteen.

Vierailija
166/182 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö että se hammaskivi haisee monta metriä vastatuuleen?

Ehkä se piintynyt hammaskivikin vähän haisee mutta jos jättää jatkuvasti ruoantähteitä ja varsinkin lihaa hampaiden väliin, niin pikkuhiljaa alkaa lemuamaan kuin vanha harvahampainen leijona.

Vierailija
167/182 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua ei erityisemmin kiinnosta kaukomatkailu tai penetraatio. Itseäni ne kiinnostavat paljon, joten ei jatkoon.

Vierailija
168/182 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos penis on valtava niin kelpaat.

Vierailija
169/182 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

''Olen 41v.'' Ei jatkoon.

T. 26v

Vierailija
170/182 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lentokoneita on ihan turha pelätä, tavallinen kansalainen ei satunnaisilla lomamatkoillaan saastuta.

Siinäpä oikein prototyyppi "no enhän minä mut noi muut" -asenteesta jolla kieräydytään pois omasta vastuusta.

Vierailija
171/182 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit ihan hyvin käydä minulle kumppaniksi. Jäin kuitenkin kaipaamaan enemmän tietoa siitä, millainen olet ihmisenä, mitä harrastat (muuta kuin vapaaehtoistyötä) jne. Millaista olisi yhteinen vapaa-aikamme?

Entä mitä itse toivot naiselta?

En myöskään näe syytä sille mikset kertoisi vapaaehtoistyöstä heti aluksi. Päinvastoin, sellainen kertoo arvomaailmastasi ja jos se on tärkeä osa elämääsi, kannattaa siitä kertoa mahdollisimman pian.

Itse pidän ihmisistä, joilla on jokin intohimoinen kiinnostuksen kohde, vaikkei se välttämättä kävisikään yhteen omien harrastusteni kanssa. Sellainen tekee ihmisestä mielenkiintoisen.

Vierailija
172/182 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit 15 vuotta vanhempi. Terveisin Lapseton täti-ihminen.

Vierailija
173/182 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

... Ja (penis)penetraatiosta tykkään aivan valtavasti...

Tuollainen nainen tuolta osin olisi kyllä ihanteellinen vaimoksi, kun kuvittelisin miehenä kokevani (vaginan penis)penetraation samalla lailla, jos sellaisen kokemiseen joskus pääsisi, tietysti myös edellyttäen, että nainen samaten muiden tärkeiden seikkojen osalta olisi kynnyksen ylittävä.

Vierailija
174/182 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hajuton, mauton, väritön - ei ole oikein mitään mikä säväyttäisi tai herättäisi mielenkiinnon. Ei kiitos.

Kukaan ei ole noita oikeasti.  Oikeassa hetkessä jokaisesta ihmisestä löytyy kaikenmoista.

Vierailija
175/182 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, koska kysyt heti alkuun, että kelpaanko. Hammaskivestä mainitseminen on luotaantyöntävää ja tarpeetonta. Suosittelen, ettet missään tapauksessa ota puheeksi tällaisia asioita tutustuessasi johonkin naiseen. Käy mieluummin hammaslääkärillä hoitamassa hammaskiviasia kuntoon.

En ottaisi miestä, jolla ei lähtökohtaisesti ole seksihaluja. Siinä mielessä siis hyvä että mainitsit asiasta, ettei tule kenellekään turhia odotuksia. Muuten mitkään ulkonäkö- ja muut ulkoiset asiat eivät vaikuta. Hyvä kuitenkin, että olet työelämässä. Henkinen yhteys, keskustelutaito, yhteinen arvomaailma ja huumorintaju ratkaisevat minulla.

Vierailija
176/182 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo naimisissa, mutta minun kohdallani tyssäisi tuohon puoluekantaan. 

Pituus on ok, ehkä toivoisin kuitenkin urheilullisempaa vartaloa.

Vierailija
177/182 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kelpaisi. Lyhyesti:

-hoida nyt hyvä ihminen hampaat kuntoon! Hammaskiveä, yök!

-nelikymppisellä ihmisellä ei kokemusta seurustelusta, miksi? Et välttämättä osaisi olla parisuhteessa

-seksihalut ilmeisesti vähäiset? Itse tykkään penetraatiosta

-ulkomaanmatkailu ei kiinnosta sinua, itselläni vielä paljon paikkoja missä haluaisin käydä

Vierailija
178/182 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden takia en olisi kiinnostunut:

- kysyt, että kelpaanko minä (kaikki kilpistyy jo tähän itseluottamuksen ja itsearvostuksen puutteeseen)

- et halua lapsia

- mainitsit hammaskivestä (asia sinänsä on ihan normaali, mutta siitä mainitseminen ei. Asia pitäisi hoitaa pois päiväjärjestyksestä)

- et ole kovin kiinnostunut seksistä

- intohimo elämää kohtaan puuttuu

Muuten olet varmasti ihan normaali ja hyvä tyyppi. Eniten korjattavaa on mielestäni asenteessa ja itseluottamuksen puutteessa. Kannattaa kiinnittää huomiota siihen, ettei sano mitään brutaaleja yksityiskohtia, joista tulee epämiellyttäviä mielikuvia. Siis kuten hammaskivi, vähäinen kiinnostus penetraatioon, finnit, treenaamaton vartalo tms. Useimmilla ihmisillä on treenaamaton vartalo ja se on täysin ok, mutta on tyylitöntä mainita siitä, ikäänkuin se olisi jokin epäarvostettava vika. Tuollaisten asioiden mainitseminen uskoakseni karkoittaa kiinnostuksen varmasti.

Vierailija
179/182 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on hassua että monet naiset väittävät olevansa ekologisia, ja kritisoivat suuryrityksiä ja ideologiaa talouskasvusta.

Kuitenkin jos mies haluaa olla ekologinen tai ei halua nousta korporaation hierarkiassa, on se miinusta lähes kaikille.

Onko naisten ekologisuus ja kasvuvastaisuus vain eräänlainen kiva brändivaate joka puetaan, kun oikeasti halutaan isompi luksuskämppä ja lentelyä ympäri maailmaa? Vai onko miehen roolina itsepetoksen mahdollistaja, kun mies hankkii isompaa ja enemmän, naisen puhuessa ekologisuudesta (mutta toki nauttien miehensä  epäekologisen toiminnan hedelmistä)?

Tämän tason tekstiä palstoille lisää ja pian kiitos!!

Vierailija
180/182 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ihan kiva jollekin vela-naiselle, mutta aika moni heistä tykkää taas matkustaa. Oletko eläinrakas?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme