Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, voisinko kelvata sinulle kumppaniksi?

Vierailija
16.10.2022 |

Koska tätä kysyi joku muukin, niin kysyn minäkin :D

Äänestäminen yläpeukuilla/alapeukuilla, kiitokset kaikille jotka kommentoivat, oli sitten ruusuja tai risuja.

Olen 41v. Näytän ikäiseltäni, ei ole täydellistä hiusrajaa. En ole mitenkään komea.
174cm, hoikka, perusliikunnallinen mutta ei urheilullista kroppaa.
Hygienia muuten kunnossa, mutta kuten ikäisilleni miehille on tyypillistä, hammaskiven poisto on taas unohtunut. Pukeudun melko hyvin kait.
Poliittinen kanta jossain välillä SDP-Kokoomus-Vihreät. Mutta ei Persut tai Vasemmistoliitto.
Asiantuntijatyössä, palkka jossain mediaanin tienoilla.
Teen hyväntekeväisyystyötä, mutta tätä ei ehkä pitäisi mainita koska et saisi tietää asiasta alkuvaiheessa.
Asun viihtyisällä alueella pienehkössä kaksiossa melko lähellä keskustaa. Asunnossa on vielä maksettavaa.
Ei seurustelukokemusta, seksistä vähän kokemuksia.
Vahvuutena hyvä keskustelutaito lähinnä kahdestaan. Porukassa pärjään jos tarpeen ja viihdyn hyvässä porukassa, mutta puolituttu tai vieras porukka ei ole suosikkitilanne koska keskustelu on aika pinnallista.
Mieluummin useita pienempiä matkoja ja reissuja kotimaassa kuin isompi ulkomaanreissu. Voisin lähteä joskus, mutta kaupunkiloma tai muu hektinen matka olisi enemmän työtä kuin lepoa. En välitä luksuksesta. Mieluiten ei lentämällä, lentäminen saastuttaa melkoisesti.
En ole kunnianhimoinen, ellei kyseessä ole suurempi tavoite kuin raha tai asema.
Yhteen muuttaminen olisi mahdollista joskus, mutta ei nopeasti. Välttämätöntä se ei olisi.
Koska en ole halunnut lisääntyä, en olisi hakukas perheenisäksi tai isähahmoksi. Tulen kohtuullisesti toimeen lasten ja nuorten kanssa. Minulla on kokemusta nuorista vapaaehtoistyön kautta, lastenhoitoa en hallitse enkä ihan rehellisesti aio opetella.
Viehätyn kovasti naisista, mutta penetraatio ei ole iso juttu minulle. Vartalo, iho, hiukset, ääni, ym ovat kiinnostavampia kuin se p. Nautinnon tuottaminen on kiihottavinta, enkä pahastu jos nainen tietää mitä haluaa. En ole biseksuaali enkä homoseksuaali. Ymmärrän että tästä tulee palstalaisilta "tuomio".

Kommentit (182)

Vierailija
21/182 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten ok, mutta hoikka tarkoittaa liian kevyt sinun pituudellasi. Olisin sinun rinnallasi v-hepo, vaikkakin ihan itsevarma naisellinen.

Jos kerran olet itsevarma naisellinen, miksi tunnet itsesi v-hevoksi mieheen verattuna?

Naisellisuudestaan itsevarma tuntee itsensä naiselliseksi riippumatta miehen koosta. Tuollainen vertailu on epävarmuutta.

-ohis

Ei ole epävarmuutta. Realismia ja makuasia. Tykkään raskaista miehistä. Muuten ok.

Vierailija
22/182 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian vanha minulle. Olen 32 ja viehätyn ikäisistäni. Itse tykkään matkustaa ja käydä lomakohteessa museoissa yms. ja toivon kumppaniltani samaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/182 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon. Suurimmat turnoffit ovat penetraation puute ja puoluekanta, vaikutat näiden perusteella aikamoiselta vässykältä.

Vierailija
24/182 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jos kaipaisin parisuhdetta ja olisin 20 vuotta nuorempi. 

t. N 156 cm

Vierailija
25/182 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viittaako viimeinen lause koko tekstiin, vai edelliseen lauseeseen? Ensilukemalta ajattelin että edelliseen lauseeseen, ja tuli aika omituinen kuva kun muuten vaikutit ihan kivalta. Ehkä viittasit kuitenkin koko tekstiin?

Vierailija
26/182 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kyllä mutta kaatuisi siihen että minä haluan ehdottomasti lapsia. Muuten kuulostit aika samanhenkiseltä kuin mitä itse olen.

Vierailija
27/182 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuton, mauton, väritön - ei ole oikein mitään mikä säväyttäisi tai herättäisi mielenkiinnon. Ei kiitos.

Vierailija
28/182 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaat varmasti omana itsenäsi monellekin, täältä ei kannata hyväksyntää kysellä.

Aito, itsensä tunteva ja itseään arvostava ihminen on puoleensavetävä.

Vierailija
29/182 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappalejako.

Vierailija
30/182 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään se ettäbkysyt tätä vauva palstalla on aika turn off😂 eli mulla siinä jo vähän tulee se alapeukku

Vierailija
31/182 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä sanoisin että aika heikolta näyttää.

Naiset lukevat että

Oletko miehekäs, perinteisellä tavalla

Oletko normaali/epänormaali, muotti on tässä aika tiukka.

Sitten tulee ulkonäkö/raha/status, ja osaatko viedä.

Vierailija
32/182 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin 146 cm filippiiniläishoitaja, voisin laittaa sut tossun alle koulutettavaksi.

Vierailija
33/182 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap olet valmis kumppanuuteen johon ei kuulu seksuaalisuus, niin eläkeiässä olet hyvissä asemissa.

Naisille jotka ovat seksi-iässä, ei hissuttelu käy, ja miehekkyysasiat pitää ehdottomasti löytyä.

Vierailija
34/182 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty tekemään päätöstä, koska et kertonut mielipidettäsi koirista (olen viimeisen päälle elämäntapa koiraihminen ja koiran omistaja). Lisäksi tuo matkustuspuoli mietityttää. Sanoit ettet mielelläsi lennä. En halua miestä, joka moralisoi minua jos käyn lentämällä ulkomailla vaikka sitten yksin.

Vierailija
35/182 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soijahiiri, joka ei ole sinut itsensä kanssa. Lyhyt, vanha. Ihan kaikella tapaa surkea paketti. 

Vierailija
36/182 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 41v. Näytän ikäiseltäni, ei ole täydellistä hiusrajaa. En ole mitenkään komea.

174cm, hoikka, perusliikunnallinen mutta ei urheilullista kroppaa.

Hygienia muuten kunnossa, mutta kuten ikäisilleni miehille on tyypillistä, hammaskiven poisto on taas unohtunut. Pukeudun melko hyvin kait.

Poliittinen kanta jossain välillä SDP-Kokoomus-Vihreät. Mutta ei Persut tai Vasemmistoliitto.

Asiantuntijatyössä, palkka jossain mediaanin tienoilla.

Teen hyväntekeväisyystyötä, mutta tätä ei ehkä pitäisi mainita koska et saisi tietää asiasta alkuvaiheessa.

Asun viihtyisällä alueella pienehkössä kaksiossa melko lähellä keskustaa. Asunnossa on vielä maksettavaa.

Näissä asioissa olet melko lailla keskiverto. Lyhyydestä ja hoikkuudesta miinusta, Suomessa miehen isokokoisuus on The juttu.

Ei seurustelukokemusta, seksistä vähän kokemuksia.

Tässä poikkeat selkeästi normista ja se on iso turn-off naisille.

Vahvuutena hyvä keskustelutaito lähinnä kahdestaan. Porukassa pärjään jos tarpeen ja viihdyn hyvässä porukassa, mutta puolituttu tai vieras porukka ei ole suosikkitilanne koska keskustelu on aika pinnallista.

Naisille kyky heittää nopeaa small talkkia ja sutkautuksia porukassa ratkaisee. Se määrittää sosiaalista asemaa porukassa, ja nostaa pariskunnan sosiaalista asemaa.

Mieluummin useita pienempiä matkoja ja reissuja kotimaassa kuin isompi ulkomaanreissu. Voisin lähteä joskus, mutta kaupunkiloma tai muu hektinen matka olisi enemmän työtä kuin lepoa. En välitä luksuksesta. Mieluiten ei lentämällä, lentäminen saastuttaa melkoisesti.

Naisille turn-off, koska vihjaat ettei luksus ja mukavuus kiinnosta, etkä halua ulkomaille.

En ole kunnianhimoinen, ellei kyseessä ole suurempi tavoite kuin raha tai asema.

Naisille turn-off, koska et halua lisää rahaa ja statusta.

Yhteen muuttaminen olisi mahdollista joskus, mutta ei nopeasti. Välttämätöntä se ei olisi.

Naisille turn-off, koska et ole valmis etenemään vauhdilla jos nainen sitä haluaa.

Koska en ole halunnut lisääntyä, en olisi hakukas perheenisäksi tai isähahmoksi. Tulen kohtuullisesti toimeen lasten ja nuorten kanssa. Minulla on kokemusta nuorista vapaaehtoistyön kautta, lastenhoitoa en hallitse enkä ihan rehellisesti aio opetella.

Naisille joilla on lapsia, siis enemmistölle, turn-off.

Viehätyn kovasti naisista, mutta penetraatio ei ole iso juttu minulle. Vartalo, iho, hiukset, ääni, ym ovat kiinnostavampia kuin se p. Nautinnon tuottaminen on kiihottavinta, enkä pahastu jos nainen tietää mitä haluaa. En ole biseksuaali enkä homoseksuaali. Ymmärrän että tästä tulee palstalaisilta "tuomio".

Naisten epänormaalitutka hälyttää. Esileikit ja jälkihellittelyt ovat hyvä asia, mutta pääruokalaji eli himokas mies ottaa naisen kunnolla, jäisi puuttumaan.

...

Mahdollisuutesi löytää nainen = 10-20%

Vierailija
37/182 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ohittaisin sinut pelkästään tuon viimeisen lauseen takia. Minun on vaikea sietää tuollaista "hei mä lyön itseäni, ennen kuin tee muut ehditte tehdä niin" asennetta. Penetraatio ei ole sinun juttusi, hyvä, ei sen tarvitsekaan olla. Sinulla on oikeus olla ihan sellainen kuin olet, eikä sinun tarvitse tehdä mitään vastentahtoisesti. Sinä et ole kaikkien juttu, mutta se ei ole syy olla olematta ylpeästi omaitsesi.

Sinussa ei ole mitään vikaa, joten älä käyttäydy niin. Se saa ihmiset epäilemään, että sinussa olisi oikeasti jotain vikaa.

Vierailija
38/182 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentäminen saastuttaa. Buhahahaa! Luuletko, ettei se kone lennä niitä lomalentoja olit kyydissä tai et. Sun paikka on vain silloin tyhjä.

Vierailija
39/182 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaskiveen tökkäsi, huono suuhygienia inhottaa.

Vierailija
40/182 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle myös kiinnostuksen puute penetraatioon on isohko ongelma. Sinänsä pidän seksissä hyvin paljon kaikesta muustakin, mutta myös sisäkkäin olemisesta. Kyllä se alkaisi haitata pidemmän päälle ja mietityttää että enkö mä paneta sua yhtään.

Tekstistä ei myöskään selviä miksi olisit kiinnostavaa seuraa. Muuten kaikki ominaisuutesi ovat mulle ok - ulkonäöstä pitäisi toki viehättyä, mutta mulla se ei mene välttämättä sen mukaan onko perinteisessä mielessä komea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme