Mies, kelpaisinko sinulle puolisoksi?
Olen n. 50 v ja työkyvyttömyyseläkkeellä, syön masennuslääkkeitä ja silloin tällöin mietoja rauhoittavia jännittävissä/ahdistavissa tilanteissa. Kukaan ei kyllä tätä uskoisi joka minut tuntee kun kaikki ovat aina sanoneet miten rauhallinen ja mukava olen, tulen hyvin toimeen kaikkien kanssa. Olen positiivinen perusluonteeltani. Pidän itsestäni hyvää huolta laittautumalla ja pukeutumalla siististi ja tietenkin urheilemalla. Monet ovat kommentoineet hyvännäköiseksi.
Itsetunto kuitenkin hieman heikohko parisuhteen aloittamisen kanssa, kun on noita "vikoja" :) niin kyselen täältä yleistä mielipidettä asiasta. Naisetkin voivat kommentoida!
Kommentit (24)
Tee palvelus itsellesi, älä mittauta markkina-arvoasi kyselemällä mielipiteitä anonyymillä nettifoorumilla.
Kyllä mä voin tulla sun kanssa syömään niitä rauhottavia. Siinähän ne illat menee mukavasti. Taidan olla sulle vähän nuori vaan.
Voit olla hyvä tyyppi ja jollekin vaimomateriaalia mutta itseni on pakko sanoa ei. Lasten saaminen on ehdottomasti numero yksi jota ilman en suhdetta edes harkitse.
Jos et nalkuta koko ajan, niin kelpaat ainakin mulle.
Muuten kyllä, mutta en välttämättä syttyisi ikäisestä naisesta. Tätäkään en tietenkään voi varmaksi sanoa tutustumatta sinuun ajan kanssa paremmin. Joten ilman omaa omistautumista en osaa sanoa. Toivon sinulle kuitenkin kaikkea hyvää<3
Mies 30
Muistathan, että "monet ovat kommentoineet hyvännäköiseksi" ei naisella tarkoita sitä, että olisi oikeasti hyvännäköinen. Jos olisit niin hyvännäköinen, niin olisit jo suhteessa noista vioistasi huolimatta.
Miksi miehet tekee näitä aloituksia. Älkää vastatko, vaan poistakaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet tekee näitä aloituksia. Älkää vastatko, vaan poistakaa.
On hauska seurata kaksinaismoralistista keskustelua, missä 50 v. mielenterveysongelmainen nainen saa naisten mielestä ihan kenet haluaa ja 50 mielenterveysongelmainen mies joutaisi jätemyllyyn.
Vierailija kirjoitti:
Muistathan, että "monet ovat kommentoineet hyvännäköiseksi" ei naisella tarkoita sitä, että olisi oikeasti hyvännäköinen. Jos olisit niin hyvännäköinen, niin olisit jo suhteessa noista vioistasi huolimatta.
No en kuvittele mikään kaunotar olevani, vaan kerroin asian sen takia että olen ihan kivannäköinen, en mikään riihestä revityn näköinen :)
Vasta eronnut yli 30 v kestävästä liitosta, siksi en nyt parisuhteessa, kun tarvian vähän aikaa...
Ja seksi todellakin kiinnostaa ja läheisyys.
Ap
Liian vanha seurusteluun, paneskeluun vois kyllä vielä sopia.
Haluan olla yksin, nuorempi mies vastailee.
Luulisi olevan ikäisissäsi halukkaita treffeille.
Kukaan ei varmaankaan ihan puolisoksi asti tuntematta ryhdy.
Mutta tsemppiä.
Mt-ongelmia ollut aiemminkin kyllä, burn-out, lapsuustraumaa. Nyt tämän takia lääkitystä lisätty ja kovasti odotan terapiaan pääsyä. En pääse tästä asiasta eteenpäin omin voimin. Vertaistukea pyydän ja seksiseuraa haluan vaikka heti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mt-ongelmia ollut aiemminkin kyllä, burn-out, lapsuustraumaa. Nyt tämän takia lääkitystä lisätty ja kovasti odotan terapiaan pääsyä. En pääse tästä asiasta eteenpäin omin voimin. Vertaistukea pyydän ja seksiseuraa haluan vaikka heti.
Ap
Seksiseuraa? Älä sentään anna itseäsi käytettävän hyväksi.
m46
Vierailija kirjoitti:
Ap
En todellakaan pelkkää seksiseuraa ole vailla.
Oikea ap!
Jännä kun jotkut kirjoittelevat kommentteja alkuperäisen aloittajan nimissä....
Riippuu oletko SINÄ, nainen vai mies.
aika puutteessa oleva mies pitää olla, että huolii hullupillereitä popsivan sekopään
No puolisoksi ei noilla spekseillä, mutta sänkyyn varmaankin kyllä.