Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä toivotte tänä vuonna joululahjaksi?

Vierailija
15.10.2022 |

Itse toivon ruokalahjoja ja rahaa.

Kommentit (249)

Vierailija
101/249 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovitaanko yksi juttu, tädit? EI VILLASUKKIA yhdellekään kerrostalossa asuvalle alle 60-vuotiaalle!

Ok?

Mitä ihmettä? Itse asun kerrostalossa, jossa on pakko pitää lämpimiä sukkia jo lokakuussa. Lattiat ovat jäätävän kylmät eikä olohuoneen patterissa ole lämpöä.  Jos vielä saat ei-toivottuja villasukkia, voitko antaa ne eteenpäin hyväntekeväisyyteen tai tutuille? Pelastusarmeija, Fida, SPR, Emmaus tai paikkakuntasi myyjäiset. Itse kokoan parhaillaan avustuspakettia, johon laitetaan mm villasukat lapselle. Ne ovat todella kalliita kirppareilla.  Samaan keräykseen ostetaan myös käyttövaate lapselle, Sen saa joskus halvemmalla kuin e.m. sukat. Voisitko kohteliaasti vihjaista antajalle, että sinulla on nyt tarpeeksi sukkia?

Vierailija
102/249 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kiva Marimekon muki, iso taikamuki tai uusi Muumimuki. Muuta en tavaraa juuri osta, mutta mukeja on kiva käyttää erilaisia fiiliksen mukaan.

Aamutossut. Tai ne parjatut villasukat, kun asunnon lämpöä on pitänyt laskea.

Villaleggingsit. Edelliset reikäiset. Tai villainen alustoppi.

Lämmin pitkä aamutakki.

Pitkä puuvillainen yöpaita.

Muotoonommeltu lakana parisänkyyn.

Lahjakortti kylpylähotellireissuun kahdestaan puolison kanssa.

Sitä en sitten tiedä, mitä noista olisi mahdollista saada. Kirppikseltä voin vielä ennen joulua toki yrittää itselle etsiä. Anoppi saattaisi ostaa tuon lakanan. Puoliso ehkä yöpuvun. Sisarusten keskeisestä joululahjanostoarvonnasta voisin ehkä saada tuon mukin. Vanhempien luultavasti antamalla lahjarahalla voisin saada villapöksyt 🤔 ja ehkä voisin itse yrittää järjestää sen kylpyläreissun miehen kanssa, jos saisin hommattua lapsille hoitajat ja jos on rahaa, yöpyä kylpylässä ja jos ei, mennä asuntovaunulla kylpylän lähistölle 😅

Vähän on tiukkaa tänä vuonna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/249 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan itselleni jotain kivaa. Käytettyä, haluamiani lahjoja ei ole saanut uutena kaupasta aikoihin. 

Vierailija
104/249 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sovitaanko yksi juttu, tädit? EI VILLASUKKIA yhdellekään kerrostalossa asuvalle alle 60-vuotiaalle!

Ok?

Mulle villasukkia kiitos!

Jokajouluinen perinne toivoa nimenomaan villasukkia.

Ikä 25 ja asun kerrostalossa.

Vanhempi lapseni ihmetteli  teini-iässä miksi hän ei enää saanut jouluna villasukkia, joiden mukana tuli myös marsipaania ja suklaapatukoita. Niitä lähettäneet vanhat tädit olivat kuolleet. En ole varma muistinko koskaan kertoa tädeille, että ne lahjat olivat mieluisia.

Vierailija
105/249 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulu tuin vähällä,eikä aineellisilla lahjoilla sitä joulun tunnelmaa voi saada.Meidän perheessä ostetaan vain tarpeellisia lahjoja .Sukkia,alusvaatteita ja dödöjä. Vähän myös suklaata jokaiselle.Muuta ei kaipaa. Mutta  eniten minä toivon;  sotien loppumista maailmasta,päättäjille ymmärrystä ja järkeä.Suomalaisille kansallistuntoa ja isänmaan rakkautta.Koronahössötyksen loppumista. Ekologisten ja luontoa säästävien tapojen omaksumista meille kaikille.Päihderiippuvaisille toivon,että pääsisivät irti riippuvuuksistaan.Kaikille suomen lapsille rakastavaa ja huolehtivaa kotia .Perhemisisterillä olisi nyt kovasti työsarkaa,että meidän lapset ja nuoret voisivat paremmin.Hänelle toivon kykyä nähdä ja paneutua  perheiden hyvinvointiin eikä muihin asioihin,jotka eivät ole hänen vastuullaan. Ja ennenkaikkea toivon jokaiselle hyvää terveyttä ja kykyä huolehtia siitä.

Viisaat toivomukset, mutta totuus on se, että suurin osa noista eivät tule toteutumaan, jos maailmasta ei ensin oteta hulluutta ja ahneutta pois.

Vierailija
106/249 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivon taas missiä joka tuo maailman rauhan takaisin.

Lahjapaketit on kyllä kivoja, toivon vain ettei antaja liikaa satsaa rahaa, lahja on lahja ja mulle riittää ajatus, tavaraa kyllä on liikaa muutenkin.

Vierailija
107/249 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollakseni ihan täysin rehellinen, toivon joululahjaksi venäläisten paluuta omalle tontilleen, Putinin alaslentoa ikkunasta ja näin ollen laittoman ja niin turhan hyökkäyssodan loppumista Ukrainassa = rauhaa maailmaan.

Lisäksi toivon yhden Ukrainan presidentin käyttämän ja häneltä tuoksuvan armyvihreän fleecetakin.

Kiitos jo etukäteen, joulupukki.

Vierailija
108/249 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustan nilkkoihin asti olevan toppatakin ja uuden tv-tason.

Vierailija
109/249 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tt-tuelta ainakin 3000e tietokonetta, että pääsee kunnolla pelaamaan.

Vierailija
110/249 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ennen kaikkea tosiaan rauhaa maailmaan. 

Mutta jos nyt tarkoitettiin vähän realistisempia toiveita, niin itselleni toivon lähinnä joulurauhaa, hyvän suklaarasian ja villasukat. 

Vierailija
111/249 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhaa Ukrainaan ja demokratiaa Venäjälle. En pidätä hengitystä odottaessa :(

Jos kotiväeltä jotain toivoisin, niin samaa kuin viimeiset 10+ vuotta olen toivonut: miehen ja lasten yhteistä kivaa lomaa vaikka kylpylässä tai hiihtokeskuksessa, jonka ajan saisin olla yksin kotona. Tuskin toteutuu tämäkään :(

Vierailija
112/249 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon koko sydämestäni, että yläkerran nuori meluava pojankloppi rääkyvine tyttöystävineen pääsevät pitkälle joululomalle pois kotoaan - tai löytävät jouluksi kokonaan uuden asunnon.

Olikohan toi alapeukuttaja se kyseinen kloppi...

Olen kuule vuosia kuunnellut sitä polkkaamista ja rääkymistä sieltä asunnosta. Tervemenoa muualle. Jos olisi tarpeeksi rahaa, laittaisin itse matkalahjakortin postiluukusta.

Vierailija
113/249 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon mieheni palaavan luokseni takaisin ja elämämme jatkuvan onnellisena siitä eteenpäin.

Vierailija
114/249 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tarvi mitään mitä en pystyisi itse hankkimaan. Parfyymejä olen aiemmin pyytänyt ja saanut mutta niitäkin on jo kaapit täynnä. Ehkä käydään Stockalta uusi työlaukku mulle ja miehelle myös. Lapselle ostan hänen toiveitaan.

Vierailija
115/249 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei oo nyt materiaa,mut mukavaa parisuhdetta toivoisin :) pukki tuskin tuo

Vierailija
116/249 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa no toivotaan sitten mitä olisi kiva saada: kukkakimppu, villapipo, parempia lakuja, teetä, suklaata, joku hyvälaatuinen tuoksukynttilä ja rahaa (millä voisin ostaa sukset, harrastustarvikkeita, käydä kampaamossa tai ravintolassa), pari kirjaa. En pistäisi moisista pahakseni jos joulupukki tulisi käymään :D

Vierailija
117/249 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä jouluna toivon erityisesti rauhaa Eurooppaan.

Vierailija
118/249 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, koska vietän joulun yksin. Ostan itselle jotain lahjaksi, että saan paketin pari kuusen alle. Laadukkaan suklaarasian, kirjoja, vaatteita. Mitä nyt keksin.

Vierailija
119/249 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutta kiipeilypuuta kissoille.

Suklaata. Villasukat. Rauhallisia joulupäivä.

Vierailija
120/249 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenrauhaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä